سردار شیرازی: شهید سلیمانی به ظرفیت‌های موجود اکتفا نکرد

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید سلیمانی به ظرفیت‌های موجود اکتفا نکرد و شجاعانه وارد میدان شد و وقتی انسان این‍گونه وارد شود، برکات خداوند نیز نازل می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا و حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از نمایشگاه جامع دستاوردهای قرآنی نیروهای مسلح و همچنین نمایشگاه عملکرد چهار ساله دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بازدید کردند.

سردار شیرازی در حاشیه این بازدید گفت: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و مبنای کار ما قرآن کریم است. این راهی است که پیامبران، ائمه اطهار (ع) و امام اُمت، آن را ترویج کردند. توفیق ما وابسته به میزان توجه و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قواست. ما به میزانی که به فرمایشات ایشان توجه کردیم، پیش رفتیم و به میزانی که به هر علتی کم توجهی کردیم، سرعت رشدمان کم شده است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: کسانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه‌شان بلند و به ولایت بود. امثال شهید سلیمانی به ظرفیت‌های موجود اکتفا نکرد و شجاعانه وارد میدان شد و وقتی انسان این‍گونه وارد شود، برکات خداوند نیز نازل می‌شود.

سردار شیرازی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «به میزان ایمان انسان‌ها می‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.» وظیفه مسئولان فرهنگی و قرآنی تقویت ایمان انسان‌ها است تا بتوان امانت‌ها را به آن‌ها سپرد. تدابیری که ایشان هر سال می‌فرمایند چراغ راه ماست و نباید به کمتر از آن قانع شویم.

در این بازدید، جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح نیز سردار شیرازی را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    اگرقاسم سلیمانی نبود نه نوروزبود نه کریسمس نه ازدواج نه زندگی اووقف خدابود ونورخداشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس