کد خبر 1451732
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
‌

مخاطبان صفحات مجازی امیر عباس فخرآور در واکنش به پیام توئیتری مشترک اپوزیسیون، اقدام او را دعوت خودخوانده معرفی کرده و در پاسخ به کنایه نوشتند: منم بازی بدید.

به گزارش مشرق، روز گذشته همزمان با آغاز سال نو میلادی، سران اپوزیسیون خارج نشین، در شبکه های اجتماعی خود یک پیام مشترک منتشر کرده و آرزو کردند تا سال ۲۰۲۳ سال پیروزی آن ها بر نظام جمهوری اسلامی باشد. پیامی که معاندین مدعی هستند اتحاد و ائتلاف آن ها را نشان می دهد.

در بین این پیام ها، توئیت یک فرد دیگر نیز مشاهده شد که همیشه به مخالف و تافته جدا بافته اپوزیسیون معروف بوده است. امیرعباس فخر آور، اپوزیسیون بی اعصابی که در هرکدام از اغتشاشات این سال های اخیر، مدام مخاطبین و معترضان را دعوت به خشونت و استفاده از کوکتل، مواد آتش زا و اقدامات خطرآفرین در سطح شهر کرده است.

فخرآور در حالی در این پویش اپوزیسیون شرکت کرده است که بلافاصله در اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد و خطاب به مخاطبینش گفت: مدت ها پیش من گفتم شورای انقلاب(ائتلاف ضدانقلاب ها) مُرد و هنوز هم پای حرفم هستم.

همین اظهارات فخرآور موجب شده تا مخاطبین آن که عموما کاربران فریب خورده ضدانقلاب هستند، به مخالفت از او برآیند و در پاسخ به او بنویسند: «شد یکبار کار را خراب نکنی؟».

برخی هم به کنایه از اینکه ائتلاف اپوزیسیون با او هیچ هماهنگی نکرده است، نوشتند: «تروخدا منم بازی بدید...».

در ادامه واکنش کاربران در اینستاگرام و توئیتر فخرآور را مشاهده می کنید که نشان دهنده اختلافات بین سران اپوزیسیون و سرشبکه های رسانه ای علیه مردم ایران را به وضوح نشان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    8 3
    خخخخخخ بیرون گود نشسته می گه لنگش کن حاجی خودت سلاح دستت بگیر برو جلو اگه مرد هستی وگرنه بتمرگ سرجات زر زیاد نزد زیپ دهانت رو هم ببند آها حالا شد آفرین کوچولو
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    11 1
    در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این او اوی سگان شما نیز بگذرد ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن ....
  • هوشنگ IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    5 1
    حاجی کوچولو گریه نکن می گم باهات کمی گرگم به هوا بازی کنن تا فکر کنی مثلا تو هم آدمی خخخخخخ لطف کن زیپ دهانت رو ببند زر زیاد بزنی می گم چوب تو آستینت کنند احمق بی همه چیز
  • ایرانی🇮🇷 IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    6 1
    خخخخ بدبختن همه شون، از فرح بگیر تااااا برسی به کریمی و فرخ نژاد و.. چقدر خوشحالم که خاک پاک ایران خائنین مثل شماهارو قبول نمیکنه، مثل دلقکهای به گور سپرده پهلوی. گمشید شیادان و شیاطین بی هویت.
  • سامان IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    5 7
    اینا که همه بسیجی
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      2 1
      یه بار از تجمعات اشرافی فرقه قجر طرفداری کرد . چند بار از سیمای نفاق پخشش کردند ! انگار " گوهر بی بدیلشان " را یافته اند ! همانطور که سروانتس ، دن کیشوت نوشت عباس جفرسون قانون اساسی نوشت !
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    10 0
    آدم تعجب می کنه. این زباله ها (امثال فخرآور) از تو کدوم زباله دونی میان بیرون که بویی از ایرانی بودن نبردن؟ مگه تو تهرون بزرگ نشده؟ پس چرا اینطور رذل و بیشرفه و مثل سگ به آمریکا و اسرائیل وفاداره؟ باید دید این خائن کثافت تو چه خانواده ای بزرگ شده. یکی میشه حاج قاسم که نور چشم ملته. یکی هم میشه این کثافت_فخرآور زجر آور.
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      7 1
      بیشتر بحث دانشگاهه. متاسفانه دانشگاه اغلب ، به جای تحویل نخبه ، نخاله تحویل جامعه میده مگر اینکه فرد اعتماد به نفس خوبی داشته باشه و خام فرهنگ غربی خودخواه که فداکاری را طرحواره ناسازگار می دانند نشه
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    11 0
    گل این مشنگ (فخری خره) و اون مشنگ (یزید کریمی) رو از یه فاضلاب برداشتن. هردو عوضی و بی اعصاب و نفهم و بیسواد. و بخصوص هردو قاطر پوزه دراز!
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      4 1
      جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
    • خلیل IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      2 2
      این سیب زمینی رابازی دهید
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    4 3
    اتفاقا برای یکبار هم که شده حرف درست زده. / رهبر خودمون سید علی رو عشقه که نام و یاد و عکسش در کل جهان گسترده است حتی در کمد بالای سر این اپوزیسیون
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    9 1
    یعنی من جماعتی پرروتر و وقیح تر از این ضدانقلابها ندیدم یک عده مشنگ و خودشیفته که حتی خانواده های خودشان هم قبولشان ندارند
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    4 1
    ائتلاف نوکران و کلفتان آمریکای احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس