کد خبر 1451500
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
شرط حضور آل‌کثیر در بازی پرسپولیس - نساجی چیست؟

مهاجم تیم پرسپولیس در یک صورت قادر است مقابل نساجی به میدان برود.

به گزارش مشرق، بعد از مدتی گمانه‌زنی در نهایت عیسی آل‌کثیر امروز با پرسپولیس قرارداد بست تا به صورت رسمی دوباره پیراهن سرخ‌پوشان را بر تن کند.

این بازیکن امروز به محض عقد قرارداد، راهی محل تمرین پرسپولیس شد تا زیر نظر مربی بدنساز کار خود را پیگیری کند.

در حالیکه صحبت‌هایی مبنی بر حضور عیسی آل‌کثیر در بازی پرسپولیس مقابل نساجی مطرح می‌شود اما این بازیکن هنوز تست‌های پزشکی را انجام نداده و شرط صدور کارت برای بازی کردن، موفقیت در تست‌های پزشکی است.

به همین دلیل قرار است آل‌کثیر فردا راهی ایسمارک شود تا تست‌های پزشکی مدنظر را انجام دهد. در صورت موفقیت آل‌کثیر در تست‌های پزشکی، کارت بازی این بازیکن صادر خواهد شد. آل‌کثیر به دلیل پارگی رباط صلیبی که در هفته چهاردهم فصل گذشته لیگ برتر به آن دچار شده بود حدود یکسالی است که از میادین رسمی دور است و حالا پس از موفقیت در عمل جراحی شانس خود را با پیراهن پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت باز هم امتحان خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شریف IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    6 0
    خداراشکرعیسای عزیز دوباره به فوتبال برگشت...منتظرهنر نمایی اوهستیم... پسر بااخلاق خوزستان...
  • عباس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 1
    در کشور همه دچار مشکل و بحران هستند بعد این بازیکن برای یک نیم فصل مبلغی معادل سی سال کارکرد یک کارگر را دریافت می کند آیا به اندازه پولی که می‌گیرد برای ورزش افتخار آفرینی می کند . پول کثیف و فساد در فوتبال تا جای جلو رفته که رئیس فدراسیون با چندین میلیون دلارضرر به کشور دوباره به راحتی رئیس فدراسیون می‌شود چرا هیچکس پیگیر پول هنگفت در فوتبال نیست و فقط تیترهای جنجالی زده می شود
  • ویسی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    برای ما از رونالدو بهتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس