کد خبر 1451402
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
شرایط میزبانی تراکتور به سود استقلال تنظیم شد

روز پنجشنبه در هوای سرد تبریز در حالی شاهد تقابل تراکتور با استقلال خواهیم بود که دمای هوای ساعت بازی خیلی تفاوتی به تهران ندارد.

به گزارش مشرق، دیدار آخر دور رفت استقلال در حالی در تبریز برگزار می شود که مرکز استان آذربایجان شرقی روزهای سردی را سپری می‌کند و شرایط آب و هوایی اش برای استقلالی‌ها قطعاً آزاردهنده خواهد بود.

پیش بینی های اولیه سایت های معتبر هواشناسی نشان می دهد پنجشنبه و حدود ساعت ۱۴، هنگامی که سوت آغاز بازی تراکتور با استقلال به صدا درمی آید دمای هوای تبریز چهار درجه بالای صفر است که این ساعت گرمترین ساعت تبریز در طول همان روز خواهد بود. رطوبت تبریز هم در همان ساعت ها حدود ۶۰ درصد خواهد بود. بنابراین استقلالی ها با یک هوای سرد و مرطوب مواجه هستند که اوضاع را از هر نظر برایشان دشوارتر می‌کند.

مسئولان سازمان لیگ به دلیل سرمای شدید کوهستان های اطراف تبریز در ساعات ابتدایی شب و عصرهای این منطقه ساعت بازی را طوری برنامه ریزی کرده اند که وضعیت بایز برای هر دو تیم به ویژه استقلال و عوامل برگزاری بازی اعم از داوران و نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطلوب تر باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    3 1
    مسولین ترکتور ب فکر تیم یه ذره هم نیستن تیم پر شده از دلالی ...حیف بردیف که رفت وگرنه تیم رو مدعی کرده بود با خمز سقوط خواهیم کرد چون اگر مربی بود اسپانیا ی تیم داشت
  • میثم امینی از ورامین IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    6 0
    هیچ کسی از محاکمه آقای تاج که با تیم همراه کنندش در پشت پرده پول و آبروی فوتبال ایران رو به تاراج داده صحبتی نمی کنه این فوتبال از بالا دست خرابه...کافی یکم فکر کنید
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    تیتر مسخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس