نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دشمن هویت انقلاب را هدف گرفته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد هویت انقلاب را از ما بگیرد و تمام تلاشش این است پیوند امت با ولایت را خدشه‌دار کند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، امروز در جمع نقش آفرینان بسیجی در مشهد اظهارداشت: یکی از عوامل سقوط خیلی از انسان ها تک بعدی شدن است، چراکه نمی داند سیاست، احکام فردی و اجتماعی، معنویت، اقتصاد در اسلام در هم تنیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: انسان کامل اسلام انسانی است که تمام ارزش های انسانی هماهنگ با هم در او رشد کرده و به کمال رسیده باشد.

حاج صادقی با اشاره به سالروز۹دی افزود: یکی از رسالت های ما تقویت و روحیه ولایت مداری است؛ چراکه حقیقت دین،خدا باوری و تحقق جامعه دینی به پیوند مستحکم امت با ولایت است ولایت تجلی توحید است. بی ولایت انسان مشرک است و اگر انسان ولایت را نپذیرد از توحید دور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: انقلاب ما اگر توانست بیش از چهل و اندی سال پایدار بماند، عامل محوری آن پیوند امت با ولایت بوده است. یکی از الزامات ولایت مداری فهم درست و به موقع مواضع رهبری است.

وی با اشاره به شکست دشمن در اغتشاشات گفت: چرا دشمن توانست به راحتی با حادثه ای برای یک دختر با سابقه بیماری اینطور سوار موج رسانه ای شود؟ رهبر انقلاب در ۱۴خرداد امسال سخنرانی راهبردی کردند و هشدار دادند که دشمن برنامه دارد حتی برای آغاز سال تحصیلی دشمن طراحی کرده است.

حاجی‌صادقی در ادامه گفت:دشمن می‌خواهد هویت انقلاب را از ما بگیرد، هویت انقلاب چیست، هویت انقلاب را چهار اصل تشکیل می دهد که ارکان انقلاب هستند، هویت انقلاب یعنی شناسنامه آن، یک، اسلام به عنوان موتور حرکت آن است. دوم ولایت که راننده جاده است، اگر ولایت نباشد نتیجه آن اسلام داعشی می‌شود. چرا که سرعت زیاد انسان را به هلاکت می کشاند، سوم سوخت و توان این موتور که مردم هستند. اگر ۹ دی حماسه می‌شود به برکت مردم است؛ چهارم استکبارستیزی است؛ تمام تلاش دشمن برای این است که این چهارستون انقلاب را در هم بشکند.

وی با اشاره به اینکه چرا دشمن می‌خواهد این چهار ستون انقلاب را بشکند بیان کرد: دشمن در خودش قدرتی نمی بیند که انقلاب را بشکند، در نتیجه می‌خواهد عوامل قدرت ما را از ما بگیرد. چرا در زمان فرعون مردم بردگی بندگی فرعون را پذیرفتند، جوابش در قرآن آمده است راهبرد فرعون این بود که مردم را کوچک کرد و قدرت را از مردم گرفت. امروز استکبار همه تلاشش این است که عوامل اقتدار ما را بگیرد ما را از قدرت تهی کند. قدرت ما اسلام خدا و دین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با طرح این پرسش که چه کاری باید در برابر دشمن انجام دهیم تصریح کرد: در این زمینه باید جهاد ترکیبی انجام دهیم و همچنین افشای چهره شیطانی دشمن، افشای نقشه های دشمن و معرفی اسلام ناب را مورد توجه قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس