کد خبر 1450933
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
جایزه حدید آنچلوتی با رئال مادرید

سرمربی تیم ملی فوتبال رئال مادرید با تمجید از عمکلرد کریم بنزما گفت: بازی برابر وایادولید بسیار خوب بود و موجب شد تا سال ۲۰۲۲ برای رئال رویایی تمام شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در چارچوب مسابقات فوتبال اسپانیا (لالیگا) برابر تیم وایادولید به برتری ۲ بر صفر رسید تا سال ۲۰۲۲ میلادی را با پیروزی به پایان برساند. هر ۲ گل کهکشانی‌ها در این بازی توسط کریم بنزما به ثمر رسید.

کارلو آنچلوتی پس از برتری برابر وایادولید با تمجدید از عملکرد کریم بنزما گفت: این پیروزی با عملکرد فوق‌العاده تیبو کورتوآ و کریم بنزما به دست آمد. ستاره فرانسوی در این بازی ارزش‌های خودش را نشان داد و باید منتظر نسخه جدیدی از وی در سال ۲۰۲۳ باشیم.

سرمربی رئال مادرید این را هم گفت: در نیمه نخست خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم موفق به کسب پیروزی شدیم و این بسیار مهم است که سال ۲۰۲۲ را رویایی تمام کنیم.

عملکرد ستاره جوان رئال مادرید از دیگر موضوعات مورد نظر آنچلوتی بود. وی درباره کاماوینگا گفت: این بازیکن از زمانی که به رئال آمده کیفیت خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. در این بازی نیز سرنوشت ساز ظاهر شد و یک پاس گل داد.

کریم بنزما موفق‌ترین بازیکن شاغل در لالیگا است. او در سال ۲۰۲۲ موفق به زدن ۳۲ گل در لالیگا و ثبت ۸ پاس گل شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس