داورزنی از فدراسیون والیبال رفتنی شد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تا پایان دوره ۴ ساله در فدراسیون والیبال خواهم ماند.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در خصوص مسئله بازنشستگی خود اظهار داشت: با توجه به مذاکراتی که انجام دادیم بنا بر این شد تا پایان دوره ۴ ساله خودم در فدراسیون ولیبال باقی بمانم و کارهای والیبال را پیش ببرم و شکر خدا در خصوص این موضوع مشکلی هم وجود نخواهد داشت.

وی افزود: ما در نیمه دوم سال معمولا رقابت های ملی را نداریم و تنها لیگ والیبال داخلی را دنبال می کنیم، اما با توجه به کارهای فدراسیون جهانی و تشکیل تیم‌های ملی زیر ۱۵ سال باعث شد تا فعالیت کشورها در سطح ملی ادامه دار باشد و از آن جا که کشورمان در والیبال یکی از کشورهای پیشرو در والیبال است برنامه ریزی کردیم تا در بخش پسران و دختران حضور پر رنگی را داشته باشیم. در واقع فدراسیون جهانی پایه سازی والیبال را یک رده سنی هم پایین آورد تا در آینده شاهد یک سیر بهتری در تیم های ملی باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال کشورمان بعد از رقابت های لیگ برتر والیبال کشور وارد اردوهای خود خواهد شد تا برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت ها آماده شود. مسئله ای که برای تیم ملی وجود دارد قاره پیمایی ملی پوشان است که کار را سخت خواهد کرد. تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ ملت ها باید اول به ژاپن بروند بعد از آن به هلند و بعد از آن هم راهی آمریکا شوند که یک قاره پیمایی کامل برای ملی پوشان خواهد بود.

وی ادامه داد: ما سال آینده میزبان رقابت های قهرمانی آسیا بزرگسالان در اواخر مردادماه خواهیم بود. رقابت هایی که برای تیم ملی و کشورمان مهمه است و باید تیمی را در این رقابت ها داشته باشیم که بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده لازم را ببریم. قطعا با توجه به فشرده بودن برنامه مسابقات ملی حتما ۲ تیم ملی آماده را خواهیم داشت تا برای رقابت ها به مشکل نخوریم. کارهای تیم‌های مل هم بعد از رقابت های لیگ آغاز خواهد شد و زیر نظر سرمربی تیم ملی همه چیز پیش خواهد رفت.

داورزنی عنوان کرد: طبیعتا تیم‌های ملی الف و ب کشورمان کادرهای فنی متفاوتی را خواهند داشت و با هماهنگی سرمربی تیم ملی بزرگسالان همه چیز پیش خواهد رفت. چرا که اگر هماهنگی ها وجود نداشته باشد کار برای تیم‌های دشوار می‌شود. در ادامه هم اگر سرمربی تیم ملی نیاز بداند کادرهای فنی تیم های ملی الف و ب تقویت خواهند شد. اینطور نیست که به این موضوع توجه نکنیم قطعا در صورت نیاز کارهای لازم را انجام خواهیم داد. جایگاه والیبال ایران مشخص است امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای والیبال ایران رقم بخورد و شاهد موفقیت‌های والیبال کشورمان باشیم.

داورزنی در خصوص انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا عنوان کرد: در حال حاضر ثبت نام در انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا شروع شده است و انتخابات آن سال آینده برگزار خواهد شد. کسانی که می خواهند در این رقابت ها شرکت کنند ثبت نام خواهند کرد و با توجه غرب و شرق بودن والیبال آسیا ایران شانس خوبی را دارد تا بتواند در این انتخابات صاحب کرسی شود. هرچند لابی در غرب آسیا بین کشورهای عربی همیشه وجود داشته، اما با توجه به جایگاه والیبال کشورمان این امید را داریم تا بتوانیم در این انتخابات کرسی را به دست بیاوریم. من هم در این انتخابات شرکت خواهم کرد تا از جایگاه والیبال ایران در آسیا دفاع کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس