ارتش: امروز سنگرهایمان مستحکم‌تر و ولایتمداری و مردمداری‌هایمان دو چندان شده است

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت نهم دیماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: امروز، سنگرهایمان مستحکم‌تر از همیشه، توانمان مضاعف، ایمانمان مستحکم‌ و ولایتمداری و مردمداری‌هایمان دو چندان شده است.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت نهم دیماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه صادر و تاکید کرد: امروز، سنگرهایمان مستحکم‌تر از همیشه، توانمان مضاعف، ایمانمان مستحکم‌ و ولایتمداری و مردمداری‌هایمان دو چندان شده است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَامضِ عَلی بَصیرتِکَ وَ شَمَّر لِحَربِ مَن حارَبَکَ وَادعُ إلی سَبیل رَبَّ.
امیر مؤمنان حضرت علی(علیه‌السلام)‌/ (بحارالانوار: ج ۳۳، ص ۵۹۴)

روز نهم دی که به شایستگی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته، مجال بازخوانی گفتمان انقلاب و ولایتمداری و میثاق دوباره مردم و مسئولان برای تحقق امت و حاکمیت دیندار و همسو در مسیر تعالی و پیشرفت است.

دشمن بارها و در فتنه‌های گوناگون و با شعارها تبلیغات دروغین تلاش کرده تا مسیر و مدار امت را تغییر دهد اما امتی که دلبسته عاشورای حسینی است، از رهبری حکیم برخوردار است و به انتظار امام زمان(عج) و قیام آخرالزمانش لحظه‌شماری می‌کند، هرگز در دام دشمن گرفتار نخواهد شد و ملتی که هویت و فرهنگِ معیار دارد، گمراه نخواهد شد.

این که دشمن در ماه‌های گذشته فتنه‌هایش را علیه نظام اسلامی شدت بخشید، همه توانش را به میدان آورد، و آخرین تیر ترکش را در میدان جنگ ترکیبی و شناختی به سوی امت رها کرد، نشان می‌دهد که احساس خطر در اردوی دشمن جدی است و ناتوانی او در رویارویی نظامی برایش محرز شده است. خرسندیم که بخشی از این اقتدار کوبنده را با حضور فرزندان غیرتمند و ارتشی ملت تأمین کرده‌ایم و دشمن در هراس رویارویی نظامی با این رزمندگان بصیر، به آرزوی فریب جوانان و نوجوانان دل بسته است.

دشمن در میدان نبرد عقیدتی اخیر، فرقه‌های مختلف و مخالف را، از تفاله‌های رژیم منفور و جنایتکار پهلوی، از منافقان رو به زوال و فراموشی تا جدایی‌طلبان بی‌هویت، از دلبستگان به دنیای آشوب‌زده غرب تا حسرت‌زدگان دلارهای نفتی آل سعود، از چهره‌های قدرناشناس و تا سیاست‌پیشگان راه گم‌کرده و شعارها و تحریم‌های بی‌ارزشِ ‌قدرت‌های تزئینی غرب، همه را گرد هم آورد و راهی میدان کرد تا در جنگ احزاب امروز، چاره‌ای برای ناکامی‌‎های چهل و چند ساله‌اش بیابد و نتوانست.

در هلهله بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌های نفت‌سوز دشمن، فراموش نکنیم که پیروزی در نبرد شناختی اخیر را به رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی تبریک بگوییم.

خداوند و ملت بصیر ایران گواهند که امروز، سنگرهایمان مستحکم‌تر از همیشه، توانمان مضاعف، ایمانمان مستحکم‌ و ولایتمداری و مردمداری‌هایمان دو چندان شده است و در ساعت نبرد، چنان ضربتی در نقطه قوت دشمن به او وارد خواهیم کرد که تداعی‌گر ضربت مولایمان باشد: «ضربة علی یوم الخندق افضل من عبادة الثقلین.

ارتشیان جمهوری اسلامی ایران، ارتش ولایی و ارتش مردمی ایران، در پاییز توطئه، کیمیای وجودشان را به خوبی نشان دادند، ارتش بصیر، برای تمام مردم ایران، ارتشی که سراسر مرزهای ایران را دلاورانه حفظ کرده، آسمان بلند ایران را تبدیل به برفراشته‌ترین دژ دنیا-علیه مدعیان قدرت هوایی- کرده، ناوگانش، اقیانوس‌ها را برای امنیت شریان‌های اقتصادی کشور پیموده و در سیل و زلزله، کرونا و آتش‌سوزی، در میدان و پناه و نقطه اتکای همه امت است.

در پایان، ضمن تبریک فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با مقام شامخ ولایت تجدید میثاق می‌کنیم و به خون شهیدانمان، به قامت ورزیده رزمندگانمان، به چهره‌های آفتاب‌سوخته و قامت زخم‌خورده مردانِ در سنگر، به همت آسمانی‌ترین مردان ایران، به صبوری دریانوردانمان و به همسران و فرزندان چشم به راه مجاهدان در سفر، سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.

استدام سایه پر مهر مقام عظمای ولایت، استمرار نظام اسلامی و تحقق چشم انداز تمدن نوین اسلامی را در مقدمه ظهور منجی موعود، حضرت ولی عصر(عج‌الله فرجه الشریف) مسئلت می‌نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس