کد خبر 1449784
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
پرسپولیس

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: بعد از تعطیلات طولانی لیگ بخاطر جام جهانی نمی‌توان انتظار داشت که لیگ برتر جذاب و پرگل دنبال شود.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در مورد دلیل جذاب نبودن و کسالت بودن بازی‌ها در دو هفته اخیر لیگ برتر بعد از جام جهانی اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر هفته به هفته رشد و توسعه پیدا می‌کند. در دو سه هفته ابتدایی لیگ برتر هم شرایط تقریبا همین گونه بود اما بعد کم کم مسابقات جذاب و گرم شد و تیم‌ها شکل اصلی خود را پیدا کردند که به تعطیلات لیگ بخاطر جام جهانی رسیدیم. برای اینکه مسابقات دوباره هیجان انگیز و جذاب شود به زمان نیاز داریم.

وی افزود: در زمان تعطیلی لیگ تیم‌ها فقط تمرین می‌کنند و بازیکنان زیر فشار صدرصدی نیستند اما در بازی های رسمی دوباره تیم‌ها و بازیکنان شرایط پرفشار را تجربه می‌کنند و اشکالات خود را در طول مسابقات برطرف خواهند کرد. بنابراین ایده آل نبودن شرایط لیگ برتر در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم طبیعی است. قبل از دربی پایتخت هم گفتم نمی‌توان انتظار داشت که بازی‌ها مثل قبل از تعطیلی روان و جذاب از کار دربیاید.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد وضعیت کنونی این تیم و نداشتن مهاجم عنوان کرد: بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس در ادامه فصل همین موضوع نداشتن مهاجم خواهد بود. بدون بازیکنان اصلی خط حمله پرسپولیس روزهای سختی را در لیگ در پیش خواهد داشت. نداشتن مهاجم تخصصی و ششدانگ بزرگترین مصیبت برای پرسپولیس است. اگرچه گلیسانی در بازی با استقلال دو گل زد اما او یک مدافع است و نمی‌توان از یک دفاع تخصصی انتظار داشت که جور مهاجمان را بکشد. مصدومیت شیخ دیاباته و جدایی ناگهانی لوکا دیا شرایط سختی را برای پرسپولیس رقم زده است.

درخشان تصریح کرد: اگر پرسپولیس می‌خواهد دوباره قهرمان لیگ شود باید مهاجم خوب جذب کند بازیکنی موقعیت شناس و چارچوب شناس که بتواند ضربه‌های آخر را خوب بزند. پرسپولیس در بازی با پیکان هم شرایط مناسبی داشت اما به دلیل نداشتن مهاجم هرچه تلاش کرد نتوانست گلزنی کند. در ضمن در یکی دو ضد حمله هم نزدیک بود دروازه‌اش باز شود. بنابراین شکل تیمی پرسپولیس خوب است اما بدون مهاجم آنها راه سختی برای گلزنی خواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصغر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    چون در جام جهانی فوتبال واقعی دیدیم ولی فوتبال ایران شوتبال است و مقایسه فوتبال جهان با ایران باعث خنده است .فقط حیف و میل کردن ثروت کشور است که ادمهایی را میلیاردر کرده که در مهمانی های دست جمعی خود در کاخ های همدیگر به ریش مسئولین و سبیل مردم قاه قاه می خندند.
  • وحید IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    علت آن باشگاه رشوه دهنده الاستقلال به داورها ست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس