پرسپولیس و پیکان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جای اینکه بگوییم سرخپوشان با مشکل گلزنی روبه‌رو هستند، باید بگوییم این تیم در خط حمله با اختلال روبرو شده است.

به گزارش مشرق، رضا جباری با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: اگر از نظر فنی بخواهیم پرسپولیس را در بازی با پیکان آنالیز فنی کنیم، باید گفت که این تیم از نظر شکل فوتبالی نمایش چندان بدی را به اجرا نگذاشت.

وی افزود: وقتی تیمی در تهران نمی‌تواند حریف خود را شکست دهد و سه امتیاز را به دست آورد، با انتقاد روبه‌رو می‌شود اما من بر این باور هستم شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی از نظر فوتبالی جزو دو یا سه تیم اول فوتبال ایران هستند.

پیشکیوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: قرمزها در بازی قبل، دو گل به استقلال زدند اما مقابل پیکان در گلزنی ناموفق بودند و باید بگوییم پرسپولیس در خط حمله با اختلال روبرو شده است.

بیشتر بخوانید:

درخواست عجیب یک مهاجم مطرح؛ نصف پول لوکادیا را بدهید تا پرسپولیسی شوم!

جباری اضافه کرد: پرسپولیس بهترین گلزن خود یعنی لوکادیا را از دست داد و نمی‌توان کاری کرد و مهاجمان این تیم تنها با رسیدن به خودباوری می‌توانند از این چالش عبور کنند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس وقتی با دفاع فشرده رقبا روبه‌رو می‌شود، می‌تواند شکل دیگری از بازی را امتحان کند. اگر این تیم به سانتر از جناحین روی بیاورد، شاید بتواند به گل دست پیدا کند، البته این فقط یک نظر شخصی است و حرف اول و آخر را در این تیم گل‌محمدی می‌زند.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس همچنان مدعی جدی و اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و با نفراتی که در اختیار دارد، در پایان فصل به جایگاهی که شایسته نام این تیم و هوادارانش است، دست پیدا می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته و در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پیکان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    هرگاه خواستید فوتبال مزخرف باشگاه های ایرانی رو نگاه کنی یک پاکت تهوع در دست داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس