کد خبر 1449391
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
قتل

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از صدور کیفرخواست پرونده قتل‌های موسوم به قتل حلوایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا قاسمی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: اسفند سال گذشته، مرگ مشکوک دو نفر در بهبهان گزارش و بلافاصله دستورات قضایی برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد.

در تحقیقات کارآگاهان پلیس و نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که متوفیان بر اثر مسمومیت با حلوای آغشته به نوعی سم خطرناک فوت کرده‌اند و در این زمینه ۳ متهم شناسایی شدندو از منزل آن‌ها ظرف‌های مشابه حلوا پیدا شد.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان اظهار کرد: پس از تحقیقات مفصل بازپرس پرونده از متهمان که ۲ خواهر و یک برادر بودند، مشخص شد که آن ها قتل های دیگری را نیز طراحی کرده بودند. همچنین در ادامه تحقیقات برای شناسایی قربانیان آن ها، مشخص شد که متهمان در دی سال ۱۴۰۰ نیز به قتل یک نفر دیگر از اهالی یکی از مناطق بهبهان اقدام کرده بودند که مرگ وی نیز مشکوک اعلام شده بود.

قاسمی‌نژاد گفت: متهمان انگیزه اقدامات مجرمانه خود را شخصی اعلام کردند که با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست پرونده آنان صادر و برای صدور رأی به دادگاه کیفری صالح ارسال شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    1 1
    جای خواهر و برادر در زندان نیست آروغ جدید عده ای این شعار خواهد بود
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 1
      چاره مزخرفات ضدانقلاب اینه که عین خودشون جوابو بذارید تو کاسه‌شون. چون بی‌منطقی‌شون این طوری به چشم مخاطب میاد. مثلا در مقابل این جمله که جای خواهر و برادر زندان نیست، میشه گفت جای خواهر و برادر زندان است، به جای توضیح فلسفی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس