.

معاونت احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت:‌ با اجرایی شدن برنامه های معاونت احزاب شاهد ارتباط منسجم تر شورای ائتلاف با آحاد مردم و نقش موثر تر احزاب در حکمرانی خواهیم بود.

به گزارش مشرق، جلسه معاونت احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور دبیران کل و نمایندگان احزاب عضو شورا برگزار شد.

عبدالحسین روح الامینی معاون احزاب و تشکلهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه با دبیران و نمایندگان احزاب سیاسی که روز یکشنبه سوم دی‌ماه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کشور، به بررسی آخرین تحولات و مسائل روز پرداخت.

در این نشست پس از سخنان اولیه روح‌الامینی، دبیران و نمایندگان احزاب جریان انقلاب حاضر در نشست، پیشنهادات خود برای کمک بهتر به مجلس و دولت ارائه کرده و درخواست‌هایی که داشتند را مطرح نمودند.

در ادامه جلسه، کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه معاونت احزاب شورای ائتلاف تعیین و هرکدام از احزاب حاضر در نشست ضمن سازماندهی در هر کارگروه، نسبت به تشریح وظایف هر بخش هماهنگی بعمل آمد و در انتها مسئول هر کارگروه نیز به تایید و تصویب اعضای حاضر رسید.

در انتهای نشست، عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاونت احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با اشاره به فعالیت این کارگروها مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گفت: این تصمیم و اقدام منجر به تقویت شورای ائتلاف در جهت ارتباط قوی تر و منسجم تر با آحاد مردم خواهد شد که در آینده نزدیک شاهد این نتایج خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس