کد خبر 1449245
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
چانگان

کمپانی چینی چانگان در حال آماده‌سازی یک کراس اوور کامپکت جدید تحت برند فرعی شنلن (Shenlen) است. این خودرو با نام شنلن S7 و در دو نسخه هیبرید و تمام برقی روانه بازار می‌شود.

کراس اوور چانگان Shenlen S7 با ۴.۷۵ متر طول، ۱.۹۳ متر عرض و ۱.۶۲۵ متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به ۲.۹ متر می‌رسد. بنابراین علیرغم ظاهر جمع و جور، فضای باز و جادار کابین می‌تواند آسایش و راحتی سرنشینان را در طول سفرهای کوتاه و طولانی تضمین کند.

کراس اوور جدید چانگان؛ برقی و هیبرید +عکس

شنلن S7 از ظاهری آینده‌نگرانه برخوردار است که شامل اشکال آئرودینامیکی، دستگیره‌های جمع شونده و چراغ‌های باریک LED می‌شود. رینگ‌های ۱۹ اینچی یا ۲۰ اینچی برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

نسخه تمام برقی شنلن S7 از یک موتور ۲۱۸ اسب بخاری استفاده می‌کند. اما نسخه هیبریدی به دو موتور برقی و بنزینی مجهز است. موتور برقی قادر به تولید ۲۵۸ اسب بخار قدرت بوده و قوای اصلی حرکت خودرو به حساب می‌آید، حال‌آنکه موتور ۱.۵ لیتری بنزینی با قدرت ۹۵ اسب بخار وظیفه شارژ باتری را بر عهده دارد.

کراس اوور جدید چانگان؛ برقی و هیبرید +عکس

حداکثر سرعت شنلن اس۷ هم در نسخه هیبرید و هم در نسخه برقی به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو بر اساس پلتفرم ماژولار CHN ساخته شده که محصول مشترک چانگان، هواوی و نینگده تایمز است. کراس اوور جدید چانگان شنلن S7 در سال ۲۰۲۳ به طور رسمی رونمایی می‌شود.

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    خودرو سازی ما هم درست میکنند فقط ۳۰ سال دیگه شاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس