کد خبر 1449042
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
جانشین لوکادیا از اروپا می آید/ مهاجمی که منتظر تایید نهایی گل محمدی است!

علیپور اصلا شرایط خوبی در تیم ژیل ویسنته ندارد و چنانچه یحیی گل‌محمدی او را بخواهد حتما در همین زمستان به پرسپولیس باز خواهد گشت.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در زمان حضورش در پرسپولیس هیچ‌وقت از مدیریت این باشگاه نخواسته که برای جذب علی علیپور اقدام کنند. درواقع علیپور بازیکنی نبوده که در لیست خرید یحیی برای تقویت خط حمله تیمش باشد. مهاجم مازندرانی آخرین فصل حضورش در پرسپولیس با پوکر این تیم در قهرمانی رقم خورد و گل‌محمدی نیز در نیم‌فصل دوم همین فصل جانشین گابریل کالدرون شد. بعد از آن هر وقت که صحبت از بازگشت علیپور به فوتبال ایران شد، یحیی تمایل چندانی برای جذب او نشان نداد.

اما آنچه مشخص است علیپور اصلا شرایط خوبی در تیم ژیل ویسنته ندارد و چنانچه یحیی گل‌محمدی او را بخواهد حتما در همین زمستان به پرسپولیس باز خواهد گشت. شاید یحیی هنوز از اینکه علیپور قبل از فینال لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا شد از او دلخور باشد و به خاطر همین در این دو سال برای همکاری دوباره با علاقه‌ای نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

روزگار تلخ مهاجمان داخلی پرسپولیس

در هر صورت با توجه به اطلاعاتی کسب شده و تماسی که با نزدیکان او داشتیم علیپور برای جدایی از ژیل ویسنته کار سختی ندارد از این جهت که این باشگاه هم برای انتقال قرضی و حتی فروش علیپور با قیمت مناسب استقبال خواهد کرد.

مساله دیگری که علیپور را ترغیب به بازگشت به پرسپولیس می‌کند شرایط مالی نه‌چندان خوب این بازیکن در تیم پرتغالی است. درواقع دستمزد این بازیکن در تیم ژیل ویسنته خیلی کمتر از دستمزد ستاره‌های پرسپولیس در لیگ ایران است. از این رو بازگشت علیپور به پرسپولیس از نظر مالی هم به نفع او خواهد بود. در کل این انتقال فقط به نظر نهایی گل‌محمدی برمی‌گردد و اینکه او تمایلی برای کار کردن دوباره با علیپور دارد یا خیر.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس