چگونه از کشوهای خارجی، محموله پستی داشته باشیم؟

امروزه پست بین المللی به یکی از نیازهای افراد تبدیل شده است. تاجران و بازرگانان برای ارسال بارهای وارداتی و صادراتی خود به این سرویس پستی نیاز داشته و بسیاری از افراد که مهاجرت داشته یا دوستان و آشنایانی در خارج از کشور دارند ممکن است برای ارسال بار به خارج از کشور به پست سریع بین المللی نیاز داشته باشند.

در حال حاضر شرکت های پست بین المللی بسیاری خدمات پست خارج از کشور را ارائه می دهند، این شرکت ها وظیفه دارند بسته های پستی شما را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت و کیفیت به سراسر کشورها ارسال کرده یا از دیگر کشورها دریافت نمایند.

پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس PSP یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پست بین المللی در ایران است که همانند شرکت های پست بین المللی DHL و FEDEX که از شرکت های بزرگ پستی در دنیا محسوب می شوند خدمات گسترده ای را در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه می دهد. با PSP می توانید با خیالی آسوده انواع بار و بسته را به راحتی و با قیمتی مناسب از اقصی نقاط دنیا به ایران ارسال نمایید.

پی اس پی اکسپرس این موفقیت را کسب نموده است تا با دارا بودن نمایندگی در نقاط اقتصادی مهم جهان از جمله چین، امارات، ترکیه و سوریه خدمات پست بین المللی را به صورت درب به درب به کلیه تجار، بازرگانان، شرکت های تولیدی و دانش بنیان ارائه دهد.

چگونه از کشوهای خارجی، محموله پستی داشته باشیم؟

پست سریع بین المللی؛ بهترین روش برای ارسال کالا به خارج از کشور

پست سریع بین المللی یکی از بهترین، سریع ترین و مطمئن ترین روش ها برای ارسال بار و بسته به خارج از کشور است. در این روش پستی ارسال به خارج از کشور با خطوط هوایی صورت گرفته بنابراین شما می توانید بسته های خود را با خیالی آسوده به دیگر کشورها ارسال کرده یا از دیگر کشورها به ایران ارسال نمایید.

فرض کنید قصد حمل کالا از چین به ایران را دارید. پروسه حمل بار مانند سایر فعالیت های تجاری مراحل و پیچ و خم های بسیاری داشته و انتخاب بهترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین روش حمل بار اهمیت ویژه ای دارد.

برای حمل بار از چین روش های گوناگونی وجود دارد، توجه داشته باشید که برای انتخاب بهترین شیوه لازم است عواملی از قبیل هزینه، مدت زمان حمل بار، ایمنی و غیره را در نظر بگیرید.

بدون شک حمل هوایی بار از چین به ایران یکی از مهم ترین روش ها برای ارسال کالا از چین محسوب می شود. سرعت بالا و امنیت از مهم ترین دلایلی است که باعث شده امروزه این روش حمل به انتخاب اول بسیاری از تجار و بازرگانان تبدیل شود.

هزینه پست بین المللی چقدر است؟

هزینه پست بین المللی وابسته به عوامل گوناگونی می باشد.

فاصله میان کشور مبدا و مقصد، وزن جرمی و حجمی مرسوله، نرخ ارز، نوع کالا برخی از مهم ترین عواملی است که بر نرخ پست بین المللی تاثیرگذار می باشد.

بنابراین هنگام محاسبه هزینه پست بین المللی لازم است به فاکتورهای بالا توجه داشته باشید. به طور مثال در صورتی که قصد محاسبه هزینه ارسال کالا از چین به ایران را دارید لازم است وزن جرمی و حجمی، تعداد مرسوله و نرخ ارز را در نظر بگیرید. بدون شک هر چه مرسوله شما سنگین تر باشد، هزینه پستی بالاتر خواهد شد.

چگونه از کشوهای خارجی، محموله پستی داشته باشیم؟

پی اس پی اکسپرس PSP، بهترین شرکت پست بین المللی

انتخاب یک شرکت مطمئن و باسابقه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که هنگام ارسال بسته به خارج از کشور لازم است مورد توجه قرار گیرد. با توجه به پیچیدگی های حمل و نقل بین المللی و تخصصی بودن مراحل انجام آن کوچکترین اشتباه می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد.

پست بین المللی پی اس پی اکسپرس با سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا از گمرک جز شرکت های برتر در صنعت پست ایران محسوب می شود و طی این سال ها توانسته است با به کارگیری کارشناسان مجرب و کارآزموده و افتتاح دفاتر در ایران و نقاط مهم اقتصادی جهان از جمله چین، دبی، ترکیه و سوریه سهم عمده ای از بازار حمل و ترخیص کالا را به دست آورد و به انتخاب اول تجار و بازرگانان تبدیل شده است.

حمل سریع بار از نقاط مختلف جهان به ایران و بالعکس، ترخیص یک روزه کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی، خدمات تحویل بار door to door، ارسال نمونه های غیر تجاری، ارسال اسناد و مدارک، انبارداری ،پرداخت حواله های ارزی تنها بخشی از خدمات ارائه شده از سوی پی اس پی اکسپرس می باشد.

ارائه مشاوره های تخصصی بر اساس آخرین قوانین و مقررات گمرکی، برآرود کلیه هزینه های حمل و ترخیص کالا قبل از دریافت کالا در مبدا، پشتیبانی تخصصی، رهگیری لحظه ای سفارش از جمله مزایای استفاده از خدمات شرکت پست بین المللی psp است.

جهت هر گونه مشاوره همچنین ثبت سفارش در زمینه حمل بار بین المللی، ترخیص، واردات صادارت و غیره می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان پی اس پی ارتباط برقرار نمایید.

۱- اپلیکیشن پست بین المللیPSP

۲- وب سایت پی اس پی به آدرس https://pspexpress.com/

۳- تماس تلفنی با شماره ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱

۴- تماس تلفنی با واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۱۶۸۷۶۹


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس