آتش‌بازی شاگردان مورایس در نقش‌جهان/ برتری ۴ گله سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان

دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان با برتری ۴ بر صفر زردپوشان اصفهانی به اتمام رسید.

به گزارش مشرق، دیدار ۲ تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سپاهان اصفهان آغاز شد.

تیم فوتبال سپاهان در این مسابقه با ترکیب پیام نیازمند، نیلسون، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو به میدان رفت.

سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، سامان نریمان‌جهان، پیمان رنجبری، علی کیانی‌فر، مسلم مجدمی، سینا عبدالهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی نیز اسامی ۱۱ بازیکن ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان در این دیدار بود

سپاهان این بازی را هجومی آغاز کرد و از همان لحظات ابتدایی بازی تلاش داشت تا با طراحی حملات پی‌درپی به گل برسد.

در دقیقه ۲ بازی پاس تند و تیز احمدزاده در جناح چپ به امید نورافکن رسید و هافبک سپاهان را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ارسال عرضی نورافکن توسط جلالی‌راد مهار شد تا اولین حمله جدی سپاهانی‌ها بی‌حاصل بماند.

در دقیقه ۵ بازی فرار احمدزاده از جناح چپ و پاس کات‌بک این بازیکن در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به امید نورافکن رسید، اما توپ روی پای هافبک سپاهان جفت و جور نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی در دقایق ابتدایی بازی هیجان چندانی نداشت و هر دو تیم با حملات پراکنده در حال محک زدن هم بودند.

در ۸ بازی محمد علی‌نژاد از سمت راست به محموطه جریمه نفت مسجدسلیمان نفوذ کرد، اما پاس به بیرون این بازیکن توسط مدافعان نفت برگشت داده شد.

در دقیقه ۱۳ بازی پاس بلند دانشگر از میانه زمین سپاهان به نورافکن رسید و هافبک سپاهان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار داد، اما جلالی‌راد توپ را برگشت داد و توپ برگشتی در ادامه به مغانلو رسید و در نهایت جدی‌ترین موقعیت سپاهان تا بدین جای بازی حاصلی در بر نداشت.

بازی در ۱۰ دقیقه دوم مسابقه به درگیری‌های بازیکنان دو تیم بر سر تصاحب توپ گذشت، دفاع چند لایه نفتی‌ها کار را برای شاگردان مورایس سخت کرده بود و هیچ کدام از جملات سپاهان زهر و کیفیت چندان بالایی نداشت.

در دقیقه ۲۳ پاس کوتاه احمدزاده از جناح چپ را زکی‌پور رسید و مدافع پیش تاخته سپاهانی‌ها با یک ضربه فنی دروازه نفت مسجدسلیمان را مورد هدف قرار داد، اما جلالی‌راد موفق شد که توپ را کنترل کند.

محمد علی‌نژاد در دقیقه ۲۴ بازی با یک پاس عرضی رامین رضاییان را در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب توپ کرد و مدافع راست سپاهانی‌ها توپ را برای مغانلو فرستاد، اما مهاجم سپاهانی‌ها به توپ نرسید و این حمله زردپوشان نیز حاصلی در بر نداشت.

سپاهانی‌ها در دقیقه ۲۶ بازی صاحب یک ضربه کرنر شدند و احمدزاده با یک ارسال بلند توپ را روی دروازه نفت مسجدسلیمان فرستاد اما ضربه سد دانشگر توسط جلالی‌راد مهار شد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۲۸ صاحب یک ضربه خط شدند که ارسال بلند و عمقی نریمان‌جهان به محوطه جریمه سپاهان در اختیار نیازمند قرار گرفت.

در دقیقه ۳۴ داور خطای روی امید نورافکن را اعلام کرد تا سپاهانی‌ها در میانه زمین صاحب یک ضربه آزاد شوند، ارسال نیلسون جونیور در جناح راست به احمدزاده رسید و وینگر سپاهانی‌ها با نفوذ به محوطه جریمه توپ را به رضاییان رساند، اما توپ روی پای مدافع سپاهان ننشست و موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۳۵ امیرحسین کریمی پشت محوطه سپاهان با یک شوت فنی و قدرتمند دروازه سپاهان را مورد هدف قرار داد، اما نیازمند توانست ضربه بازیکن نفت را مهار کند.

امید نورافکن در دقیقه ۳۸ بازی پشت محوطه نفت مسجدسلیمان در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت و شوت محکم این بازیکن با فاصله اندکی از کنار دروازه جلالی‌راد به بیرون رفت.

بازیکنان نفت در دقیقه ۴۰ بازی صاحب یک ضربه آزاد شدند که ارسال بلند و خطرناک عقیل کعبی در یک رفت و برگشت به نیازمند رسید تا این موقعیت نفتی‌ها هم از دست برود.

در دقیقه ۴۴ بازی ارسال بلند احمدزاده به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، پس از برخورد با مدافع نفت مقابل پای مغانلو قرار گرفت و مهاجم بلند قامت سپاهان با یک ضربه محکم گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

بازیکنان نفت پس از دریافت گل نخست حملات سراسیمه‌ای را انجام دادند که هیچ کدام زهر لازم را نداشت و خطر خاصی روی دروازه سپاهان ایجاد نکرد.

در دقیقه ۴۶ بازی ارسال بلند کریمی به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، به شهریار مغانلو نرسید و مدافعان نفت توپ را سراسیمه برگشت دادند.

داور چهارم در پایان نیمه نخست ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و وقت‌های تلف شده این بازی بدون اتفاق خاصی به پایان رسید و سپاهان این نیمه را با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت.

سپاهان نیمه دوم را هم هجومی شروع کرد و سعی داشت تا با حملات پردامنه به گل‌های بعدی برسد.

در دقیقه ۴۸ ارسال مورب زکی‌پور در محوطه جریمه نفت به محمد علی‌نژاد رسید اما ضربه کم جان این بازیکن از کنار دروازه جلالی‌راد به بیرون رفت.

سپاهانی‌ها در دقیقه ۵۱ پشت محوطه جریمه نفت صاحب یک ضربه آزاد شدند که ارسال مورب رضاییان با ضربه سر احمدزاده بدون هیچ حاصلی به بیرون رفت.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم به دنبال جبران گل خورده بودند اما پرس دقیق بازیکنان سپاهان اجازه نمی‌داد مه حملات شاگردان اشکش شکل بگیرد.

زردپوشان اصفهانی در دقیقه ۵۵ بازی باز هم پشت محوطه جریمه نفت صاحب یک ضربه آزاد شدند که امید نورافکن پشت توپ قرار گرفت و شوت محکم این بازیکن بعد از برخورد با مدافع نفت به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۹ بازی ارسال بیرون پای زکی‌پور به محوطه جریمه نفت با ضربه سر مغانلو همراه شد اما راهی به دروازه جلالی‌راد نداشت و توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

احمدزاده در دقیقه ۶۶ با تغییر جهت بازی توپ را به علی‌نژاد در جناح راست رساند و ارسال عرضی این بازیکن به محمد کریمی رسید اما شوت هافبک سپاهان دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

بازیکنان سپاهان در دقیقه ۶۹ از جناح راست صاحب یک ضربه کرنر شدند و ارسال بدون نقص رامین رضاییان با ضربه سر محمد دانشگر همراه شد تا گل دوم سپاهان به دست بیاید.

در دقیقه ۷۱ بازی بازیکنان سپاهان با یک ارسال بلند توپ را به محوطه جریمه نفت فرستادند که مدافعان نفت سراسیمه تلاش کردند توپ را دور کنند اما ضربه سر مقتدایی به شکل بچگانه‌ی وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شد تا سپاهان روی گل به خودی نفتی‌ها به گل سوم خودش برسد.

در دقیقه ۷۳ علی‌نژاد از جناح راست به شکل تند و تیزی وارد محوطه نفت شد اما جلالی‌راد زاویه را بست و ضربه وینگر سپاهان به بیرون رفت.

ارسال عرضی علی‌نژاد در دقیقه ۷۶ بازی در جناح راست به رامین رضاییان رسید و ضربه محکم مدافع راست سپاهان توسط جلالی‌راد به کرنر رفت. رامین رضاییان ضربه کرنر را به شکل پاس برای احمدزاده فرستاد و ارسال بلند این بازیکن به محوطه جریمه با ضربه سر مغانلو همراه شد اما داور در ادامه خطای مهاجم سپاهان را گرفت.

در دقیقه ۸۳ بازی سعید جلالی‌راد که از نیمه نخست مصدوم شده بود، نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد و سینا بختیاری‌نسب به جای او به میدان آمد.

مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان و توقف‌های مکرر بازی در ۱۰ دقیقه پایانی باعث شده بود که مسابقه ز جریان عادی خارج شود و کیفیت چندانی نداشته باشد.

در دقیقه ۸۸ بازی امید نورافکن پشت محوطه جریمه نفت صاحب فرصت شوت‌زنی شد و با یک ضربه فنی و محکم گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

سپاهانی‌ها در دقیقه ۹۰ بازی باز هم از جناح راست صاحب کرنر شدند و ارسال بلند حسینی درون محوطه جریمه نفت توسط مدافعان این تیم برگشت داده شد.

داور چهارم در پایان این دیدار ۶ دقیقه وقت‌های تلف شده اعلام کرد.

بازیکنان نفت در وقت‌های اضافه بازی جلو کشیدند و تلاش کردند تا حداقل یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما تلاش آنها راه به جایی نداشت.

حملات بازیکنان سپاهان در وقت‌های تلف شده حاصلی در بر نداشت و در نهایت این بازی پس از ۹۶ دقیقه تلاش دو تیم، با برتری ۴ گله سپاهانی‌ها به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    این سپاهان بوی قرمانی میدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس