کد خبر 144751
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹

سقف تعرفه پيامك از تلفن ثابت به ثابت با نوع ارتباط شهري يك پالس، سقف تعرفه از شبكه تلفن ثابت به تلفن ثابت با نوع ارتباطي بين شهري دو پالس، ارسال پيامك از تلفن همراه به تلفن ثابت از نوع ارتباطي شهري و بين شهري دو پالس محاسبه مي‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، در حالي كه مدتي است از راه‌اندازي سامانه ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت به ثابت در برخي از استان‌ها فراهم شده است، روش‌هاي ارسال پيامك بارها اعلام شده است اما به نظر ميرسد هنوز به اطلاع‌رساني هرچه بيشتر اين سرويس نياز وجود دارد.

بر اين اساس قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات در گفت‌وگو با ايسنا، درباره سرويس ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت گفت: پيامك تلفن ثابت با استقبال خوبي مواجه بوده است و اجراي اين طرح بيشتر به نفع شركت‌هاي خصوصي، مدراس، هيات‌هاي مذهبي و مجتمع‌ها است.

وي اظهار كرد: استفاده از اين سرويس امكان شناسايي مزاحمان را فراهم كرده است و فرد به طور كامل از شماره ارسال شده آگاهي دارد.

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات بيان كرد: ارسال پيامك تلفن به سه روش انجام مي‌شود كه شامل ارسال پيامك توسط تلفن‌هاي روميزي مخصوص است و همچنين دستگاهي كه به تلفن‌هاي معمولي وصل مي‌شود و ميتواند پيامك ارسال كند و نوع دوم استفاده از سيستم "پياثا" با روش دايل آپ و روش سوم استفاده از اينترنت پرسرعت "آسانك" است.

وي بهترين روش ارسال پيامك تلفن ثابت را از طريق آسانك اعلام كرد و گفت:‌ارسال پيامك از تلفن ثابت به ثابت هزينه كمتري براي مشتركان دارد.

اين مقام مسوول در توضيح هزينه در نظر گرفته شده پيامك تلفن ثابت به ثابت براي هر پيامك حدود 60 ريال و هزينه ارسال پيامك از تلفن ثابت به سيار را حدود 110 ريال اعلام كرد.

وي در پاسخ به ظرفيت متن ارسال پيامك‌ها گفت: ظرفيت ارسال متن هر پيامك به گونه‌اي در نظر گرفته شده است كه متن مورد نظر و حداقل را پوشش مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس