کد خبر 1447406
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

وقتی دیگران می‌ترسند سعی ‌کنید خود را حریص نشان دهید. وقتی دیگران حریص هستند، سعی کنید که بترسید. در راه رسیدن به موفقیت باید نترس بود اما این را بدانید که گاهی نیز باید عقب نشینی کنید. من در کسب و کار انواع درب و پنجره توانستم ثروتمند شوم و تجربیات خیلی خوبی نیز کسب کردم. میخواهم این تجربیات را در اختیار شما هم قرار دهم.

درب و پنجره های upvc

قیمت به صرفه درب و پنجره های upvc و همچنین قابلیت بالای این درب و پنجره ها، سبب شده است تا متقضیان زیادی برای خرید و استفاده داشته باشند.

درب و پنجره های upvc از جمله محصولاتی هستند که می توان آن ها را با درب های قدیمی جایگزین کرد. دیگر درب و پنجره های سنتی بازدهی لازم را ندارند و آن ها را با محصولات مدرن پر بازده جایگزین می کنند.

این محصولات با پیشرفته ترین تکنولوژی روز ساخته می شوند و دوام فوق العاده بالایی دارند. در ساخت آن ها از شیشه و پروفیل یو پی وی سی استفاده می شود.

پنجره ی ثروت به روی زندگی من گشوده شد

درب ضد صدا

درب ضد صدا که ارتباط ساختمان را با محیط خارجی فراهم می کنند نقش بسزایی در کنترل صدا دارند.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر آسایش و سلامت در محل سکونت و محل کار ما آلودگی صوتی است.

عایق صدا به خصوص در شهرهای بزرگ و محیط های پر ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از مهمترین علایق انسان، زندگی در محیطی امن است و دلیل مهم دیگر برای استفاده از دربهای مختلف، جلوگیری از هوای گرم یا سرد، جلوگیری از ورود دزدان و محافظت در برابر حیوانات و حشرات است.

با گذشت زمان ساختار دربها بسیار تغییر کرده است و امروزه از دربها فقط برای حفظ حریم خصوصی استفاده نمی شود بلکه کاربردهای گسترده تری دارند، این محصولات با قیمتهای متفاوتی در بازار به فروش می رسند.

پنجره ی ثروت به روی زندگی من گشوده شد

درب ضد سرقت خارجی

با پیشرفت تکنولوژی و برای جلوگیری از ورود سارقان به محیطهای مختلف استفاده درب ضد سرقت خارجی یک و نیم لنگه ترک بسیار فراگیر شد. این نوع دربها به دلیل امنیت بسیار زیادی که ایجاد می کند در صنعت ساختمان سازی به نسبت دیگر دربها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

امنیت این دربها بسیار زیاد است و سارقان نمی توانند با دستکاری کردن آن به راحتی وارد منزل شما بشوند. البته باید این موضوع را نیز بگوییم که امنیت این دربها صد در صدی نیست اما در مقایسه با دیگر درهای موجود در بازار از امنیت بیشتری برخوردار است.

از دلایلی که باعث می شود این درها از امنیت بالایی برخوردار باشند این است در مقابل فشار، برش و دستکاری کردن اهرم قفل در از خود مقاومت نشان می دهد و این ویژگی باعث شده است که امنیت این در از حفاظهای آهنی نیز بیشتر باشد.

پنجره ی ثروت به روی زندگی من گشوده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس