کد خبر 1447196
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توئیتر عکسی از استقبال پرشور مردم بیرجند منتشر کرد و نوشت:

۱) این تصاویر دشمن شکن را که واقعیت ملت ایران است، رسانه های زردی مثل بی بی سی، صدای آمریکا، سعودی اینترنشنال، منوتو و... هرگر منتشر نخواهند کرد.
ماموریت آن جعل، به جای بازنمایی واقعیت هاست.

واقعیت ملت ایران+ عکس

۲) این تصاویر دشمن شکن را که واقعیت ملت ایران است، رسانه های زردی مثل بی بی سی، صدای آمریکا، سعودی اینترنشنال، منوتو و... هرگر منتشر نخواهند کرد.
ماموریت آن جعل، به جای بازنمایی واقعیت هاست.

واقعیت ملت ایران+ عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 34
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    17 30
    جناب آقای ایمانی اتفاقا یکی از اشتباهات بزرگتان این هست که این رو واقعیت مردم ایران می دونید و از واقعیت به دور می مونید و به جایی می رسید که ممکن است قابل جبران نباشد برای دیدن واقعیت مردم ایران
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      9 6
      مردم صبح زنده باد مصدق میگفتن بعداظهر آجرهای خونه مصدق رو از دیوارها بیرون کشیدن این مردم همون مردم هستن
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      18 6
      ایران تاایران بوده مهد تن فروخته ها وبدجنسها وفحاشا وشعبان بیمخها وپری بلنده ها نبوده ونمیشه این مملکت ازازل مهدحجاب وعفت ودین ونجابت وخداپرستی ودین وفطرت بوده است
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    12 1
    درود
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    13 14
    جناب آقای ایمانی اتفاقا یکی از اشتباهات بزرگتان این هست که این رو واقعیت مردم ایران می دونید و از واقعیت به دور می مونید و به جایی می رسید که ممکن است قابل جبران نباشد برای دیدن واقعیت مردم ایران، لطفا کمی هم شک کنید و از زوایای دیگر هم به مردم ایران نگاه کنید. تا دیر نشده شک کنید و جور دیگه هم به موضوع نگاه کنید
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    10 6
    حنای آمریکا رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن کودتای 28 مرداد تا آخرین آن نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد. اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    8 16
    بیشتر برا نامه دادن میرن گدایی کنن
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 1
      اگه خودت تفکر گدایی داری مشکلتو حل کن برو روانپزشکی جایی
    • میثم IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 1
      پس چرا تو نرفتی ؟
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    16 8
    اون الدنگ هایی که می گفتن بزودی میلیون ها نفر از مردم تهران از میدون راه آهن تا تجریش میریزن تو خیابون بعد از گذشت 3 ماه و همه جور حقه بازی رسانه ای هنوز نتونستن 1/10 (یکدهم) جمعیت بیرجند رو بیارن تو خیابونای تهرون. اونوقت جامعه شناس کلنگی ما حرف BBC رو تکرار می کنه و از «خیزش سراسری!!! خیالی» میگه. بابا تو کجا بودی جامعه نشناس؟! بیرجند رو ببین. خیزش یعنی این نه 20تا سطل آشغال آتیش بزن.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 3
      مردم تهرون حداقل عقل دنیایی خوبی دارن نشستن پایتخت تمام امکانات درجه یک کشور از اب و برق و گاز تا میوه و انواع خوراکی میره انجا پول نفت و صادرات واردات میره انجا سیر که شد تهش میرسه بقیه نقاط قیمت ملک ده برابر نقاط دیگر بدون مالیات برن به دستور سعودی و انگلیس اعتراض کشور را تجزیه کنند که نه اب و برق و گاز مفت بماند نه محصولات درجه یک کشاورزی دیگر نقاط که چههههههههههههه بشود ؟؟؟
  • فرزند ایران IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    6 3
    ای کاش قدر می دونستید
  • شهرام IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    9 11
    پس از چه میترسید ؟ از یک مشت معترض
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      8 4
      شهرام جون حالا تو چرا گریه می کنی و خودت رو خیس کردی؟ اگه بپرسی از کجا فهمیدی من خودم رو خیس کردم. میگم از همونجایی که تو فهمیدی حکومت ترسیده!! شهرام جون دوره اینجور خاله زنک بازیا تموم شده. همه می بینن که با وجود سه ماه اغتشاشات آمریکایی جمهوری اسلامی مثل کوه احد قرص و محکم پابرجاس. چراغی که ایزد برفروزد _ هر ننه قمری از نیویورک و پاریس پف کند _ ریشه ش بسوزد.
    • ایرانی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      4 1
      شهرام جون حالا کی بهت گفته ایران و ایرانی ترسیده؟!!!:-))) به هرکی این مزخرفاتو توی مغزت فرو کرده بگو ایرانی 43 ساله در برابر شیطان بزرگ و تمام دنیای کفر و استکبار با اونهمه اهن و تولوپ مثل شیر ایستاده اونوقت از 4 تا جوجه برعنداز محتاج به پوشک بترسه؟!!! عقل هم خوب چیزیه والا!
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      6 6
      از رفراندوم و زن میترسن . تا اسم این دو رو بیاری انگار آتیش انداختی تو آستینشون 😂
  • عزراییل IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    6 9
    بابا دلار شده۳۹ تومن
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    7 5
    خداروشکر مردم به درکی رسیدن که با حرفهای فاکتوریای توییتر فریب نمیخورن و این بار تا پای جان برای گرفتن حقشون ایستادن
  • جواد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    2 6
    اتفاقا دموکراسی همینه موافقین امروز بیان و مخالفین هم فردا که بشه قضاوت کرد
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      2 1
      مگه توی ایران ادم مخالفی هم وجود داره که دموکراسی لازم باشه ؟
  • علی افصحی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    2 2
    امامین انقلاب اسلامی امام خمینی و امام خامنه‌ای اعتماد عجیبی به مردم داشته و از ابتدای انقلاب بر عنصر مشارکت مردم به معنی مردم محض و کف جامعه تکیه کرده اند. و همین اتکا کوجب ارتقاء بصیرت تپده مردم شده به گونه ای که هرگز فتنه های دشمن راه به جایی نبرده اند. بر خلاف جریان غرب گرا از کمونیزم تا لیبرال دموکراسی که مردم را فقظ منحصر به طذرفداران خود دانسته و حتی با کمال بی ادبی مردم را ناآگاه نامیده و همواره بر عنصر پیشتاز ! تأکید کرده و می کنند و امروزه البته به «رأی کیفی»!تمسک می کنند! در حالتی که امام خمینی هم در آغاز انقلاب اسلامی و هم در تداوم آن در همه مراحل از جمله دفاع مقدس فقط به توان مردم کوچه بازاز تاکید می کرد و همین طور امام خامنه‌ای که اعتماد خاصی به مردم دارد و در برخورد با فتنه و نابسامانی فقط از ظرفیت بی نهایت مردم استفاده می کنند جناب رئیسی هم از آغاز دولت خود با تأسی از امامین انقلاب بیش از هرچیزی به مردم اتکاء کرد و دولت خود را مردمی و انقلابی خواند.از این جهت هم هست که یکی از موفق ترین دولت های نه تنها بعد از انقلاب که در طول تاریخ ایران بوده است. پاسخ مردم خراسان جنوبی به خدمات دولت رئیسی آن هم در شرایطی که فتنه گران و اصلاح طلبان فاسد مرتب از نابودی سرمایه اجتماعی داد سخن سر می دهند! طبیعی است که رسانه های مزدور فارسی زبان که اصلاح طلبان فراری اند تصاویر استقبال مردمی از جناب رئیسی را نه نشان دهند و نه به روی خود بیاورند.
    • ایرانی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      احسنت بر جناب افصحی عزیز! گاه و بیگاه توفیق داریم از سخنان و تحلیلهای متین و مستند شما استفاده کنیم و لذت ببریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس