رسوایی سوء استفاده جنسی از پناهجویان اوکراینی در اسرائیل

سوء استفاده جنسی اسرائیلی‌ها از پناهجویان زن اوکراینی به یک رسوایی بزرگ در رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) در گزارشی در این رابطه به سوء استفاده از پناهجویان زن اوکراینی که بعد از آغاز جنگ در کشورشان به فلسطین اشغالی آمده‌اند، پرده برداشت.

این رسانه عبری زبان در برنامه‌ای که در دو قسمت از این شبکه پخش شد به برده داری جنسی زنان اوکراینی توسط صهیونیست‌ها پرداخت و خبر داد، صدها اسرائیل در این تجارت کثیف که در حاشیه جنگ روسیه و اوکراین در اسرائیل شکل گرفته، سوداگری می کنند.

در این گزارش یکی از قربانیان تجارت انسان در اسرائیل که خود را مایا و از پناهجویان اوکراینی معرفی می‌کند، ابعاد مختلفی از سوء استفاده صهیونیست‌ها از این پدیده را بر ملا می‌کند.

او می‌گوید، من از طریق یک کانال تلگرامی پیشنهادی برای کار با درآمدی عالی دریافت کردم.

بعد از آن با فردی که خود را ایلی معرفی کرده به شکل ویدیوی گفتگو کردم و این فرد نحوه سفر به اسرائیل را برایم توضیح داد.

براساس این گزارش ایلی یکی از افرادی است که اقدام به وارد کردن زنان اوکراینی و سوء استفاده از آنها در اسرائیل و به کارگیری آنان در زمینه روسپیگری است.

در بخش دیگری از گزارش هم تاکید شده است، دختران وزنان بعد از رسیدن به اسرائیل داخل آپارتمان‌هایی زندانی می‌شوند و کار برده داری آنها از زمانی که آنان به عنوان گردشگر وارد فرودگاه می‌شوند، آغاز می‌شود.

پلیس اسرائیل هم با اذعان وجود این پدیده خبر داد، چندی پیش ۸۰ زن را که برای همکاری با باندهای روسپیگری وارد (فلسطین اشغالی) شده بودند، دستگیر کرده است که ۳۰ درصد آنها تابعیت اوکراینی داشتند.

به گفته پلیس: تمامی زنان آزاد شده از دست این گروه‌های اسرائیلی، حاضر به اقامت در پناهگاه‌ها نبوده و خواهان خروج (فرار) فوری از اسرائیل شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس