کد خبر 1446989
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

همه‌ی ثروتمندان، میلیونرها و میلیاردرهای جهان از این بینش های مشترک در مورد پول و ثروت بهره‌مندند. اما متأسفانه مردم عادی از این باورها بی‌بهره‌اند. این باور این است که برای ثروتمند شدن کافیست که در کسب و کار خود بهترین باشید و با برنامه ریزی کار خود را توسعه دهید. من با این روش توانستم به ثروت برسم.

چمن مصنوعی به روز

چمن مصنوعی به روز از کف پوش های پر استفاده و مرغوب است که علاوه بر رنگ سبز تنوع رنگی زیادی را شامل می شود که می توانید حالا برای خرید بهترین نوع آنها اقدام نمایید.

چمن مصنوعی به روز یک ایده فوق‌العاده به جای چمن طبیعی بوده که تولید چمن مصنوعی به روز و با کیفیت امروزه به شکل خیلی مهم مورد توجه تولیدکنندگانآن واقع شده است.

پیشرفت در زمینه تولید چمن مصنوعی باعث شده که امروزه تولید کنندگان با به کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی های جدید اقدام به تولید انواع چمن مصنوعی جدید و به روز کنند.

انواع چمن مصنوعی جدید امروزه توانسته جای نوع قدیمی را بگیرد و به شکل خارق‌العاده در تغییر محیط های به کار گیری تاثیر داشته باشد.

تولید کنندگان ما سالیان سال است که در زمینه ی تولید چمن مصنوعی 60*40 و 90*90 فعالیت می کنند و توانسته اند تا رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کنند و بدین شکل فروش خود را به بالاترین حد ممکن برسانند.

قله ثروت را با چمن مصنوعی فتح کردم

چمن مصنوعی رنگی

از مشخصات چمن مصنوعی رنگی در وهله اول می توان به گوناگونی کیفیت و ارتفاع چمن اشاره داشت.

به خاطر اینکه چمن مصنوعی رنگی در نوع زمینی و دیواری تولید و استفاده می شوند بنابراین ارتفاع آن متفاوت است.

یکی از ویژگی های مهم که در هنگام خرید چمن مصنوعی جستان باید به آن دقت شود قابل شستشو بودن آن می باشد. زیرا این چمن ها به شدت جذب بالایی از گرد و خاک را دارند و به همین دلیل باید حتما قابلیت شستشو را داشته باشند تا بتوان به راحتی آن را شست و مجدد استفاده نمود. برای شستن چمن مصنوعی باید به این نکته توجه کنید که از مواد شوینده قوی مانند وایتکس استفاده نکنید زیرا رنگ چمن از بین می برد. همچنین از برس های زبر استفاده نشود چرا که بافت چمن آسیب می بیند.

قله ثروت را با چمن مصنوعی فتح کردم

چمن مصنوعی نرم

چمن مصنوعی نرم قابل شستشو و قابل جارو کشیدن است و شما برای تمیز کردن چمن مصنوعی نرم به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد.

هر چه پرز چمن مصنوعی بلند تر باشد قیمت آن هم بیشتر است.

تراکم هم در قیمت آن تاثیر خود را می گذارد قطعا چمن مصنوعی ای که پر تراکم تر باشد، قیمت هم بالا تر می باشد.

وقتی شما می خواهید چمن مصنوعی بخرید باید محل مورد نظر که چمن مصنوعی را می خواهید در آن قرار دهید را اندازه گیری کنید و سپس سفارش دهید.

هر چه متراژ بیشتری را بخواهید سفارش دهید، قیمت آن نیز بیش تر می شود.

قله ثروت را با چمن مصنوعی فتح کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس