حذف محدودیت های صادرات گوشت مرغ

وزیر جهاد کشاورزی گفت: محدودیت‌های صادراتی گوشت مرغ و مرغ زنده به طور کامل حذف شده و هیچگونه محدودیت و سهل‌انگاری در زمینه صادرات پذیرفتنی نیست.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدجواد ساداتی‌نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی، بر اهمیت رصد هوشمند و برخط زنجیره تأمین مرغ کشور تاکید کرد و افزود: رصد هوشمند زنجیره تأمین گوشت مرغ به صورت آزمایشی آغاز شده و نتایج مثبتی داشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، تکمیل و تقویت سامانه‌های این بخش در دستور کار قرار دارد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در نظارت هوشمند زنجیره تأمین گوشت مرغ نقش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها حائز اهمیت بالایی است.

ساداتی‌نژاد با اشاره به نقش اتحادیه‌ها در مدیریت بازار گوشت مرغ کشور تصریح کرد: در چند روز گذشته با ورود اتحادیه‌ها و همراهی مردم شاهد مدیریت بازار گوشت مرغ کشور بودیم.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی به صورت همه‌جانبه از اتحادیه‌ها و زنجیره‌هایی که در وضعیت کنونی قدم در مسیر مدیریت بازار گوشت مرغ کشور برداشته‌اند، حمایت خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی و صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی ملزم به پشتیبانی مالی و تسهیلاتی اتحادیه‌ها و زنجیره‌هایی هستند که اقدام به خرید، قطعه‌بندی، فریز و ذخیره‌سازی گوشت مرغ می‌کنند.

ساداتی‌نژاد با اشاره به تنظیم بازار گوشت مرغ با همراهی و همکاری مردم گفت: تنظیم بازار مردمی که برای اولین بار در کشور رقم خورده، تجربه بسیار خوبی بود، اتحادیه‌های مردمی از مردم برای تنظیم بازار مرغ کمک گرفتند و برای اولین بار در ۴۰ سال صف خرید برای حمایت از تولیدکننده تشکیل شده است.

وزیر جهاد کشاورزی از مردم به خاطر حمایت از تولیدکنندگان قدردانی کرد و افزود: ورود اتحادیه و همراهی مردم منجر به تنظیم بازار مرغ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس