دروازه‌بان آرژانتین: حضور در فینال جام جهانی دیوانه کننده است/ مسی حالا بهتر شده

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین به تمجید از فوق ستاره و کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، امیلیانو مارتینز در کنفرانس خبری پیش از فینال جام جهانی، اظهار داشت: ممکن بود با فرانسه در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی کنیم. ما آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم. تیم بسیار باکیفیتی هستند. در جام جهانی ۲۰۱۸ هم قهرمان شدند. آن‌ها بازیکنان بسیار بزرگی در اختیار دارند اما تلاش می‌کنیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم و تا حد ممکن به آن‌ها ضربه بزنیم.

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین گفت: ما این موضوع را دوست داریم که می‌گویند فرانسه شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. اصلا این احساس را نداریم که نسبت به تیم دیگری، سطح‌مان پائین‌تر است. حضور در دیدار پایانی جام جهانی، دیوانه‌کننده است. ما جام جهانی را با شکست مقابل عربستان سعودی آغاز کردیم اما بازی به بازی بهتر شدیم. مسیر سختی بود اما گفته بودیم که قطر را باشرایط بدی ترک نخواهیم کرد و می‌خواستیم در فینال تورنمنت حاضر باشیم.

وی افزود: من یک رویاپرداز و مبارز هستم که همیشه برای پیشرفت تلاش می‌کند. چرا که می‌خواهم به رویاهام جامه عمل بپوشانم. من مسی را خوشحال می‌بینم. مانند همه آرژانتینی‌ها. شکست‌دادن مسی در جام ملت‌های آمریکای جنوبی سخت بود و حالا او بهتر هم شده است.

فرانسه یا آرژانتین در صورت قهرمانی در جام جهانی، به سومین جام طلایی خود در تاریخ خواهند رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس