حمید فرخ نژاد

«۸۰ میلیون ایرانی برایم مهم نیست وقتی قرار است خم به ابروی پسر من بیاید.» بسیاری اعتقاد دارند که «حمید فرخ‌نژاد» با بیان صریح این جمله جلوی دوریین، مرگ هنری خود را رقم زد.

به گزارش مشرق، البته که این باور، چندان هم بیراه نبود. چرا که حدود ۹۰ درصد کارهای وی پس از این اظهارنظر، جملگی شکست خورد و این شکست‌های متوالی، قطعا می‌تواند پاسخ مستقیم مردم به اظهارنظر و لطفی باشد که وی در آن مصاحبه ابراز کرده بود. این سیاست یک بام و دوهوای فرخ‌نژاد البته همچنان ادامه داشت. بازیگری که در گیشه، موفق ظاهر نمی‌شد اما اصرار داشت که دستمزدهایی بالا بگیرد و حتی در تیتراژ کارهایش، شروطی را در همان مرحله عقد قرارداد مطرح می‌کرد تا نامش با وجود تمامی شکست‌های متوالی در گیشه، یک‌وقت در جایگاه دوم بازیگران تیتراژ نیاید.

روغن ریخته‌ای را که نذر امام‌زاده کرد

این بازی البته زوایای دیگری هم داشت؛ مثلا در زمستان ۹۸ که آن حادثه ناگوار در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی رخ داد و جمعی از هنرمندان، اعلام کردند که از شرکت در جشنواره فجر انصراف می‌دهند، فرخ‌نژاد هم یکی از این چهره‌ها بود که با وجود آن‌که هیچ فیلمی در جشنواره آن سال نداشت و طبیعتا در آن ایام، در هیچ سینمای جشنواره حاضر نمی‌شد، اعلام کرد که این رویداد را تحریم کرده است. درواقع روغن ریخته را نذر امام‌زاده کرد. اما همین آدم در بهار ۱۴۰۰ که باز هم معدود هنرمندانی، جشنواره جهانی فیلم فجر را تحریم کردند، به دلیل آن‌که فیلم میجر را در مقام تهیه‌کننده داشت، بدون هیچ اعتراضی، فیلم خود را که فجر ملی آن را نپذیرفته بود، به فجر جهانی داد و چند بار هم در پردیس چارسو حاضر شد و حتی برای مخاطبان فیلمش هم صحبت کرد و در خاتمه، سیمرغ نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را برای بازی در میجر که خود تهیه کرده بود با افتخار در اختتامیه دریافت کرد و تصاویر خندان او به ثبت رسید.

حالا اما فرخ‌نژاد، وارد مرحله دیگری از این سیاست خود شده و طی ساعات اخیر با انتشار یادداشت (پست)ها و استوری‌هایی عجیب، الفاظی را به کار برده که شاید خشن‌تر از الفاظی باشد که برخی براندازان به کار می‌برند.

به‌هرحال، فرخ‌نژاد تا چهار روز پیش در ایران حضور داشت اما به‌ واسطه انتشار استوری‌هایی، اجازه خروج از کشور را نداشت. به همین دلیل، از طریق صنف خود وارد عمل شده و دستگاه قضا را مجاب کرد که به دلیل سال جدید میلادی و اینکه می‌خواهد با پسرش ملاقات کند، اجازه خروج از کشور را گرفت. دستگاه قضا هم رافت به خرج داده و با گرفتن تعهد از آقای بازیگر، اجازه خروج وی را صادر می‌کند.

وقتی برای مطامع و منافع شخصی خود همه چیز خوب شد

در این ماجرا می‌توان به ۲ نکته اشاره کرد. نخست آن‌که وقتی فرخ‌نژاد فهمید که باید عازم آمریکا شود، به‌ناگهان از بارگزاری استوری و یادداشت مرتبط با خشونت‌های اجتماعی اخیر منصرف شد و برخلاف روزهای نخست ناآرامی‌ها، طی هفته‌های اخیر، هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد. یعنی برای مطامع و منافع شخصی خود، هیچ نگفت و آن موقع دیگر نگران جوانان کشورش نبود.

نکته دوم هم به این موضوع مربوط است که وی، برگه تعهدی را امضا کرد که در آن به‌صراحت عنوان کرده که کشورش و تمامیت ارضی آن برایش مهم بوده و هیچ‌گاه برخلاف مصلحت قانون ایران عمل نمی‌کند اما همین‌که مطمئن شد جای پایش در آمریکا سفت شده، اقدام به انتشار مطالبی کرد که برخلاف تعهد او بود؛ حال آن‌که وقتی یک هنرمند در قبال نوشته‌ها و امضای صریح خود، هیچ تعهدی را گردن نمی‌گیرد، آن‌زمان چگونه می‌تواند نگران و متعهد به کشور و مردمش باشد؟

البته این بی‌تعهدی تنها به این موارد ختم نمی‌شود. فرخ‌نژاد تا ساعات پایانی حضورش در کشور، مشغول بازی در سریال سقوط بود که توسط فیلمیو در دست تولید است. فرخ‌نژاد در تمامی این سال‌ها چه در قامت بازیگر و چه در مقام تهیه‌کننده و کارگردان، به‌خوبی مطلع است که اظهارنظرهای شخصی از این دست، تا چه اندازه می‌تواند سرنوشت پروژه‌ها را به خطر بیاندازد. اکنون با این حرکت او، نه‌تنها برای سریال سقوط، محدودیت‌های احتمالی ایجاد خواهد شد بلکه برای دیگر آثارش نظیر زنبور کارگر و ملاقات با جادوگر که در نویت نمایش هستند نیز گرفتاری‌هایی به وجود خواهد آمد که پرواضح است دامنه این محدودیت‌ها، عوامل این پروژه‌ها را نیز گرفتار خواهد کرد.

این نکته نیز بسیار قابل تامل است که سریال سقوط، آخرین بازی حمید فرخ‌نژاد درباره چیست و او چه نقشی در آن ایفا کرده است؟ آیا در حمایت از زن، زندگی و آزادی است یا در حمایت از معترضان یا در اعتراض به گرانی‌ها؟ خیر! سقوط سریالی تحت نظر و پشتیبانی نهادهای امنیتی‌ست؛ سریالی در عراق پیرامون داعش و آزادسازی موصل توسط جمهوری اسلامی و او نیز نقش یک مامور امنیتی جمهوری اسلامی را ایفا می‌کند و نشان می‌دهد جمهوری‌اسلامی چگونه عراق را پاک و آزاد کرد.

همچنین این اقدام آقای بازیگر، دستگاه قضا را وادار می‌کند تا در برابر پیشنهادهای مشابه نیز انعطاف لازم را نشان ندهد. حال آن‌که چهره‌های سرشناس دیگر شاید بخواهند به دلایلی ضروری، مجبور به خروج از کشور باشند اما هم‌چنان‌که فرخ‌نژاد، ریش گرو گذاشتن جماعتی را در کنار تعهد خود، فدای منویات شخصی کرد، دستگاه قضا نیز قطعا از این پس، سخت‌گیری‌های بیشتری را در این زمینه اعمال خواهد کرد.

فرخ‌نژاد یک‌بار در مهر ۹۷ اعلام کرده بود که مجبور است برای اقامت فرزندش در آمریکا، ماهانه ۱۰ هزار دلار برای آنها بفرستد و کمتر از همین مبلغ ماهی ۱۰ هزار دلار که در همان زمان، با عایدی یک خانواده متوسط رو به بالای آمریکایی برابری می‌کرد، زائیده است.

حالا اما گویا تصور می‌شود این قسط ماهی ۱۰ هزار دلار به پایان رسیده و او توانسته با دستمزدهای کلانی که بابت بازی در فیلم های تحت لوای همین حکومت به دست آورده، از پس این مخارج سنگین برآید و همین که خود را با پول این ملت و دولت سیراب کرد، به‌زعم خود، یک پشت‌پا به کشور و ملت و دولتش زد و حالا در مقام مخالف (اپوزیسیون)، همان حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که سیاسیون باسوادتر از او، بدون آن‌که بهره‌ای از ثروت ملی برده باشند، به نوعی به زبان می‌آورند و توفیقی را در این زمینه به دست نیاورده‌اند.

فرخ‌نژاد نه تنها هزینه نداد بلکه منفعت بسیاری به دست آورد

البته که یک تفاوت بزرگ میان آن چهره (سلبریتی‌)ها و سیاسیون وجود دارد و آن اینکه، آنها هیچ‌گاه تا این اندازه نتوانسته بودند با نقش‌آفرینی، ابتدا بار خودشان را ببندند و وقتی که مطمئن شدند، توپ تکانشان نمی‌دهد، به خارج از کشور رفته و هزینه بدهند. در واقع این بازیگر درحالی در یادداشت عجیب خود، دیکتاتورها را از هزینه دادن ترسانده که متوجه نیست وی درحالی قیافه (ژست) مخالف گرفته که نه‌تنها هزینه‌ای نداده که منفعت بسیاری را نیز به دست آورده است.

در همین زمینه اخبار حکایت از آن دارند که فرخ‌نژاد باز هم کشورش را به اهداف شخصی فروخته و وقتی دیده که کارت اقامت دائم (گرین‌کارت) وی در آستانه ابطال قرار دارد و در این صورت، کمک‌های مالی دولتی این کشور نیز قطع می‌شود، اقدام به انتشار این نوشته هماهنگ‌شده کرده است. البته راه یک احتمال دیگر نیز بسته نیست و آن اینکه وی بعدها ادعا کند، صفحه‌اش هک شده و یا دیگرانی این مطالب را نوشته و وی را تهدید به انتشارش کرده‌اند.

بی‌توجهی مردم به تظاهر فرخ‌نژاد

با این حال، فرخ‌نژاد چه با میل و آزادی شخصی خود، برخلاف تعهدی که داد، این نوشته را منتشر کرده و چه تحت فشار و تهدید، دست به این عمل زده باشد، باید بداند که به کشور و مردمش پشت کرده است؛ همان مردمی که وی با صراحت اعلام کرده بود مردم برایش مهم نیستند و حالا می‌توان بازتاب این کارش را در رسانه‌های اجتماعی به‌وضوح شاهد بود. کافی است به یکی از این سامانه ها سر بزنید تا ببینید مردم، نه‌تنها با این یادداشت وی همراهی نکرده‌اند بلکه وی را به تظاهر و منفعت‌طلبی متهم کرده و بار دیگر وی را هدف حملات خود قرار داده‌اند.

بازیگری که نه مردمش او را دوست دارند و نه ضدانقلاب

و اما سوال تامل‌آوری که اینجا مطرح است آن‌که، آیا واقعا جلای وطن با این حجم از محبوبیت نداشته‌ یک بازیگری که ۲۳ سال از عمرش را در سینما بازی کرد، ارزش داشت؟ یعنی بازیگری که ۲۳ سال در نقش اول فیلم و سریال بازی کرده، نباید این میزان محبوبیت داشته باشد که حتی ضدانقلاب و براندازان از انتشار حرف‌های ضدحکومتی او خوشحال شوند؟

ببینید فرخ‌نژاد چه کرده که نه مردمش او را دوست دارند و نه ضدانقلاب چندان این حرف‌های هیجانی او را تحویل گرفتند. او ۲۳ سال فقط برای خودش کار کرد و نه برای هیچ فرد، جریان، ملت و حتی کشورش ایران.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    72 10
    جمهوری اسلامی ایران شده مثل شهید مظلومش عجمیان، هر نامرد و نازنی پیدا می شه یه لگد بهش می زنه و با هرچی دم دستشه عقده اش رو خالی می کنه. به خدا اگه من جای مسئولین این کشور بودم با هر وسیله ای شده چنان مملکتی می ساختم که این عوضی ها و خارج رفته ها آرزو کنن برگردن ولی نتونن.
    • علی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      14 7
      دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی کلاهشان را بزارند بالاتر . بعد از فرار علی کریمی و فروش همه اموالش فرخ نژاد نفر بعدیست که دستگاه های امنیتی هیچ خبری از خروجش نداشتند
    • رضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      22 4
      آقای فرخ نژاد ان شاالله بچه ات و همسرت و خودت فدای تار موی گندیده نوزاد من بشن
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      5 1
      برو بابا‌‌.هر وقت در سفارت انگلستان را بعد ۴۳ سال توی این مملکت بستند و خاوریها را گرفتند این دلقک را هم محاکمه میکنند .
    • ناشناس IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      1 1
      این چه سایتی هست هرموقع اومدم مثبت و منفی کار نکرد
  • Arman US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    13 53
    خیلی هم بازیگر خوبیه
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      21 6
      لجن خانه ی ۸۰میلیون ایرانی تو دهن تو بچه ات
    • Farhad US ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      16 2
      آرمان. تو درست میگی این شخص بازیگر قهاریست و راحت میتواند هر چیز و هرکسی را براحتی ببازی بگیرد حالا که بغل گوشت در امریکاست مراقب باش که با خودت و خانوادتو بازی نکند .
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      7 2
      از نظر اغتشاشگران وطن فروش و داعشی
    • SE ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      10 1
      یک لمپن لات بازیگرنما و خود خوا و ملت فروش و وطن فروش است
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      10 1
      بازیگر خوبیه البته نه تو سینما بلکه تو دنیای واقعی چون همه ایرانو بازی میده
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 8
    عجب!!!!این همه بازی ونقش بهش دادید پول دادید الان یادتون افتاده
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    20 4
    اااه اینقدر این ....رو گنده‌ش نکنید یک خائن دزد بی چشم و رویی بود که از بیت‌المال کند و خورد و گورشو گم کرد
  • عطار IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    21 3
    مرده شور خودش و پسرش رو با هم ببره
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    11 3
    هر چی بدبختی میکشیم از قوه قضاییه و ارشاده
  • ده باشی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    13 0
    برسید به جوانان کشور و مردم و مشکلات اقتصادی ، اجتماعی آن ها را حل کنید که هم خدا راضی خواهد بود و هم همین جوانان و مردم برایتان خواهند ماند .
  • جواد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    8 11
    تو از کجا فهمیدی مردم دوستش دارند یا نه و کدام مردم
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      9 1
      مردم اونای هستن که باشما همصدا نشدن برا تجزیه ایران طرفداری سلبریتی هم شما چند هزار نفری بودین که برا تجزیه ایران اقدام کردین ولی بعد سه ماه با وجود پول و اسلحه و رسانه و سازمان ملل و... اخرم هیچ غلطی نکردین
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    16 1
    خاک بر سرش
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    4 19
    نطر شخصیش در مورد فرزندش بوده و برای اسایش بچش به امریکا هم رفته ، تناقصی وجود نداره و ایرادی هم نداره .
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      7 2
      سلامی عرض بکنیم به پیر پاتال های ارتش سایبری منافقین در تیرانا! الان شیفت اولی هستید یا سوم؟ هوا سرده و با پتو و عینک روی صندلی های سرد پلاستیکی با بواسیر و رماتیسم نشسته اید با کلی اکانت فیک! صبحانه لوبیا بهتون دادن؟ ناهار چی میخورید کلم بروکلی! قرص هاتون رو دادن بخورید؟ خریت هم حدی داره! نادان های کهنسال وافعا فکر کردید ملت شما را می خواهند؟ ای لعنت بر جهالت و ظلالت بی انتهای شما
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      4 0
      خوب با این حساب غلط می کنه از طرف مردم حرف احمقانه بزنه و برای کشور و نظام افاضه کنه بره سرش تو زندگی خودش باشه
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      5 0
      نظر شخصی خودش رو درباره بچش بگه و نباید به ملت ایران توهین کنه.انقد ماله کشی هم نکن
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    11 0
    ایناهیچی ندارن ای کاش برن ازایران
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      0 1
      سرت داخل زندگی خودت باشه دوست داشت رفت
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    10 0
    به درک که رفته شاهنامه اخرش خوشه
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    13 2
    خودش و فرزندش لیاقتشون نوکری چشم آبیهاست خخخ
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    14 0
    خودتون مقصرید چون با بی فکری تمام , توانایی تصویب چهار تا قانون را ندارید 10 15 ساله به حرف کارشناسان بی توجهی می کنید اینکه موقع قرارداد بستن با عوامل یک فیلم یا سریال باید قرارداد حقوقی به شکلی نوشته شود که اگر یکی از عوامل یا بازیگران , رفتاری مخالف با قوانین و هنجارهای کشور داشت که منجر به توقیف کار شد همه خسارت ها متوجه اون فرد خواهد بود
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    13 0
    مگر بازیگر کم بود که این را انتخاب کردند مگر مجری کم بود که همیشه باید خنده های بی مزه مهران مدیری را در صدا و سیما می دیدم این که هشتاد میلیون ایرانی را در مصاحبه اش خراب کرد یک افتابه هم رویش ریخت چرا جریمه فیلم ها را از جیب کسی که این را انتخاب کرده نمی گیرید چرا تهیه کننده ای نباید تاوان اشتباهاتش را بدهد چرا هزینه اشتباهات دیگران را باید از بیت المال ما مردم پرداخت کنید . خب حداقل یک بخشی اش را از کسی که دقت کافی نمی کنند بگیرید تا بقیه بیشتر دقت کنند من تعجب می کنم این همه بازیگر هست این همه افراد توانا چرا همیشه ریخت و هیکل این را باید می دیدیم
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    12 0
    ننگ ایران و ایرانیه
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    5 10
    فرخ نژاد نیروی نفوذی اطلاعات در آمریکاست. این خط و این نشون
    • حمیدرضا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      1 4
      *** کاوه مدنی هم نیروی تایید شده بود و همین ادعا در موردش بود ...
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    11 1
    خااااک بر سرش
  • سامان IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    8 5
    کلا فقط ده نمکی محبوبه
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    10 1
    اف بهش
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    13 2
    ازش بدم میاد
  • بهروز IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    10 0
    چنین فرد بی ادبی حتی در کشور محبوبش، یانکی های برده دار، گاوچرانهای وحشی ضد بشر جرات گفتن چنین چیزی را ندارد و بجرم دشمن ملت اگر معدوم نشود توی ....
  • بهروز IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    5 0
    چنین موجود فاسد شده ای؟؟
  • نادری IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    7 0
    وطن فروش خائن دو دوز دیگه خودتو و پسرت میمیرید بعد اون دنیا جواب پس بده خواهی دید که پسرت هم کاری ازش برنمیاد
  • مجید IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    8 0
    خاک بر سر وطن فروش
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 0
    تجربه ای شد که از این به بعد سوابق بازیگران و ورزشکاران را در نظر بگیریم و به افراد ناسالم تریبون ندهیم.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 1
    برای ضدانقلاب اهمیتی ندارد اعضایش چقدر منفور باشند. آن ها برای یک هدف با هم متحد هستند که سرنگونی نظام هست. در واقع از علینژاد گرفته تا کریمی و افشار همگی افرادی هستند که مرتکب تخلفات اقتصادی و اجتماعی شدند ولی مخاطبانشان سوابق آن ها را نادیده می گیرند چون کر و کور و گنگ شدند و دوست دارند خودشان را به خواب بزنند
  • ایرانی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    7 0
    خدا ادم رو عاقبت به خیرکنه
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 0
    خیری از پسرش هم بهش نخواهد رسید
  • من DE ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 2
    جمهوری اسلامی حتی برای دشمنانش هم خیر میرسونه. این وطن فروشها به خودی خود ارزششون پیش غربیها از سگ کمتره ولی بخاطر مقابله با جمهوری اسلامی بهشون بها میدن
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    4 1
    امام مگر نفرمود نگذارید مملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. چرا این آقا و امثال این آقا باید از پول بیت المال حقوق بگیرن مگر آدم قحط هست.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    به نظرم تمام سریالهایی که این توش بازی کرده پخش کنید انگار نه انگار که اتفاقی افتاده. اینطوری هم چهره دوروی ایشون محرز میشه هم اینکه نشون داده میشه حرفها و مواضعش کوچکترین ارزشی نداره و عددی نیست
  • هادی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    7 0
    مقصر تمام این گند و کثافت ها حکومته. وقتی هنرمندهای انقلابی خونه نشین میشن و این ارازل قدر و منزلت میبینن و مورد حمایت دستگاه قضا قرار می‌گیرن باید هم اینجور به صورت نظام خط بکشن. خلاصه اینکه از ماست که بر ماست!
  • هادی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    6 0
    مقصر تمام این گند و کثافت ها حکومته. وقتی هنرمندهای انقلابی خونه نشین میشن و این ارازل قدر و منزلت میبینن و مورد حمایت دستگاه قضا قرار می‌گیرن باید هم اینجور به صورت نظام خط بکشن. خلاصه اینکه از ماست که بر ماست!
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 1
    <> به این می گویند چوب 2 سر نجس
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مردکبا این سن و سالش دستهایش را عیین پوست گاو کرده نمیدانم اینها را چگونه جلوی دوربین میبرند همین شکل و شمایل این بوزینه های سلبریتی است که دگر جوانان به این میمون بازیها رو می‌آورند عین زامبی‌ها خودشان را نقش و نگاری میکنند اینها بی بته هستند
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    5 0
    من طرفدار این اوضاع اقتصادی نیستم ولی اشغالهایی همانند این شخص و مهران مدیری عوضی و بهنوش بختیاری و علی کریمی و علی دایی و و خیلی سلبریتی عوضیهای دیگر جایشان داخل سطل‌های اشغال انگلیس است
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 0
    مگر کسانی که گوشت و پوستشان با مال حرام پر شده دیگران برایشان مهم هستند این آقا با کمک دوستان رذل تر ازخودش صندوق ذخیره ای که مربوط به یک تعداد معلم مظلوم بود با همکاری از ما بهتران که فکر کنم از حمایت امنیتی و سیاسی و دارند تارج شد .
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    2 0
    اینقدر چشم سفیدی و نمک خوردن و نمکدون شکستن همه جا قبله
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 0
    عاقبت زیر پیتی های متعفن بد بو زنگ زده مانند فرخ نژاد ترانه یزیدی اصغر فاسد مادر همه دختران پسران ایران معتمد آریا بخاطر تفخر به ثروتشان و خیانتهایشان به وطن و ملت از منظر قران بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ﴿۱﴾ واى بر هر بدگوى عيبجويى (۱) الَّذِي جَمَعَ مَالًا وَعَدَّدَهُ ﴿۲﴾ كه مالى گرد آورد و برشمردش (۲) يَحْسَبُ أَنَّ مَالَهُ أَخْلَدَهُ ﴿۳﴾ پندارد كه مالش او را جاويد كرده (۳) كَلَّا لَيُنْبَذَنَّ فِي الْحُطَمَةِ ﴿۴﴾ ولى نه قطعا در آتش خردكننده فرو افكنده خواهد شد (۴) وَمَا أَدْرَاكَ مَا الْحُطَمَةُ ﴿۵﴾ و تو چه دانى كه آن آتش خردكننده چيست (۵) نَارُ اللَّهِ الْمُوقَدَةُ ﴿۶﴾ آتش افروخته خدا[يى] است (۶) الَّتِي تَطَّلِعُ عَلَى الْأَفْئِدَةِ ﴿۷﴾ [آتشى] كه به دلها مى ‏رسد (۷) إِنَّهَا عَلَيْهِمْ مُؤْصَدَةٌ ﴿۸﴾ و [آتشى كه] در ستونهايى دراز آنان را در ميان فرامى‏ گيرد (۸) فِي عَمَدٍ مُمَدَّدَةٍ ﴿۹﴾ در ستونهاي كشيده و طولاني! (
  • Kian 71 IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    3 0
    حاااالم ازش بهم میخوره
  • رضا IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    3 0
    بازیگری در زمین وطن فروشان را خوب بلد است
  • چی بگم IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    4 0
    عجب رسمیه رسم زمانه
  • مسعود IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    2 7
    توقع داشتی بگه مردم برام مهم هستند؟! خودت باشی میگی؟ کلا ما ایرانی ها از تعارف الکی خوشمون میاد از تزویر و ریا کیف می کنیم . خدا نکنه یه نفر بر خلافمون حرف بزنه میشه شمر
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    5 3
    ایشان واقعا محبوب هستند و محبوب تر هم شده اند
  • مریم IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 3
    زر زدی اشغال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس