محسن اژه ای

رئیس دستگاه قضا: باید در برنامه‌ریزی‌ها، تقنین، سیاست‌گذاری‌ها و امور اجرایی خود، حقوق بانوان جامعه را به نحو تمام و کمال رعایت کنیم‌.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در اجتماع هزار نفری مردم در حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: در جنگ ترکیبی که امروز دشمن بر ملت ایران تحمیل کرده است، رسانه‌ها و دستگاه‌های دروغ‌پراکن و تبلیغاتی نظام سلطه در راستای قلب واقعیت اقدام می‌کنند لذا ما نیز باید با تمام قوا وارد میدان جهاد تبیین شویم و این مبارزه و جهاد را منحصر به دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای رسمی کشور ندانیم.

رئیس عدلیه اظهار کرد: ما نباید از جنود ابلیس و شیطان‌صفتان و توطئه‌های آنها غفلت کنیم؛ آنها با تمام قوا برای قلب واقعیت به میدان آمده‌اند؛ لذا همه ما نیز می‌توانیم برای تبیین حقایق و نقش‌آفرینی در جهاد تبیین یک رسانه باشیم.

رئیس دستگاه قضا در ادامه به توطئه‌های خزنده و پنهان دشمن برای تخریب و تخطئه نهاد مقدس خانواده اشاره کرد و تصریح داشت: باید در برنامه‌ریزی‌ها، تقنین، سیاست‌گذاری‌ها و امور اجرایی خود، حقوق بانوان جامعه را به نحو تمام و کمال رعایت کنیم‌ .

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: چندی پیش معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور از قوه قضاییه برای سرکشی از زندان‌ها و ندامتگاه‌های زنان مجوز خواست که این مجوز به او داده شد و وقتی وی برای رفع مسائل و مشکلات زنان زندانی، طلب مساعدت داشت، من ضمن موافقت کامل با این موضوع، خطاب به معاون زنان رییس جمهور تاکید کردم که باید نسبت به رفع مسائل و مشکلات آحاد بانوان جامعه اهتمام و توجه داشت‌ یعنی با نگاه پیشگیرانه و در بیرون زندان.

رئیس عدلیه با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون از جمله استقلال سیاسی و فرهنگی و قدرت بازدارندگی گفت: ما باید در عین توجه به داشته‌ها و اندوخته‌های خود به ضعف‌های مدیریتی در داخل و مشکلات و نواقصی که وجود دارد نیز توجه داشته باشیم و از آنها غافل نشویم و اینگونه نباشد که چون دشمنی دشمنان وجود دارد پس به ضعف‌ها بی‌اعتنا باشیم؛ ما نیز در دستگاه قضایی در برخی رویه‌ها و روندها ضعف داریم که درصدد می‌باشیم این نقاط ضعف را مرتفع سازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: امروز رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، وظیفه همه قوا و دستگاه‌ها می‌باشد؛ مسائل اقتصادی و معیشتی، یک زخم است که دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند؛ ما برای رفع مسائل اقتصادی مصمم هستیم به دولت کمک کنیم و در این راه به حمایت از سرمایه‌گذاری صحیح در کشور و بهبود اشتغال و رفع موانع کسب و کار بپردازیم.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدینی که در شرایط فعلی اقتصادی و معیشتی مردم درصدد ماهی‌گرفتن از آب گل‌آلود هستند مصمم می‌باشد و دشمن نیز این مهم را می‌داند، لذا با اقدامات ایذایی خود می‌خواهد تمرکزها را مختل و معطوف به مقابله با ناامنی و اغتشاشات سازد.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم، در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی فداکاری‌های خود را انجام داده و می‌دهند و این وظیفه مسئولان است که بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

نماینده خانواده‌های معظم شهدا نیز در این مراسم، خواستار تفاوت قائل‌شدن دستگاه قضا میان معترضان و اغتشاشگران جریانات اخیر، رسیدگی قاطعانه دستگاه قضا به پرونده‌های آشوبگران و تلاش همه مسئولان برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردن شد.

همچنین در این مراسم نماینده‌های روحانیون، بانوان، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه و فرهنگیان، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس