کد خبر 1446055
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
وضعیت سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه در بهار 1401

کابران تلفن همراه با انتقاد از عدم انتقال حجم باقی‌مانده بسته اینترنت به ماه بعد می‌گویند راه‌های ساده برای اجرایی کردن این امکان وجود دارد اما اپراتورها از زیر بار پذیرش این مسئله شانه خالی می‌کنند.

به گزارش مشرق، برخی از کاربران خواستار، انتقال باقی مانده بسته اینترنت به ماه بعد شده اند.

این درخواست پیش از این هم بارها مطرح شده است اما مخالفان جدی در اپراتورها دارد و اپراتورها با این استدلال که به دلیل شیوه محاسبه صورت حساب و حجم و زمان بسته ها این درخواست امکان پذیر نیست، تاکنون آن را نپذیرفته اند. فقط برخی از اپراتورهای کوچک مجازی تلفن همراه به صورت محدود این امکان را برای جذب مشترک فراهم کرده اند.

یک مشترک تلفن همراه با بیان دلایل خود برای بیان این درخواست، گفت: راه های ساده ای برای عملی کردن این خواسته وجود دارد؛ از جمله اینکه اپراتور می تواند مدت زمانی بسته را تمام شده اعلام کند و به مشترک بگوید که باید بسته جدیدی بخرد.

وی ادامه داد: اما در مدت زمان بسته جدید، حجم باقی مانده از بسته قبلی به بسته جدید اضافه شود و مشترک فرصت داشته باشد که در این مدت حجمی که خریداری کرده و در واقع برای آن پول پرداخت کرده است را استفاده کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 1
    مابرای خریدبسته پول پرداخت کرده ایم مگه گول زنیه بگه این مقدار روبایدبگیری اگه مصرفم. نکردی بندازش دور. وقتی بسته هامثل قبل متعددنیستن وخیلی محدودش کردن به چندگزینه حق انتخاب خیلی سخته.. من خودم شخصاهرماه 5تا7گیگ اضاف میارم.
  • شیراز IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    3 0
    خدمات رسانی بسیارضعیفه.. فقط هزینه میگیرن ازملت مثلامن میخوام ازخودپردازیاهمراه بانک یه شارژی بگیرم اولکه بانک یمبلغ اضافی وکارمزدی کم میکنه بعدشم باید رفت سراغ ارزش افزوده. مالیات یه شارژبی ارزش مثلا ده تومانی هزاروخرده ای ارزش افزوده کم میشه جالبتر اینکه همون شارژاگه بخوای بسته بخری باز9درصددیگشم کم میشه این اجحاف میشه درحق مصرف کننده. وقتی یه شارژدوبارازش مالیات کم میکنن دیگه هیچ توقعی ازاپراتورهای انحصاری بایدنداشته باشیم. بسته ها رامحدودکردن حق انتخاب حدودا داره میره زیر10درصد..کیفیت اینترنت درحدصفرشده پول چی میگیرن؟ ایاجبران میکنن برای اینمدت ک کیفیت نداشتن
    • فرزاد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      با سلام کاملا درست میگوید حرف حق خریدار دارد
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    5 0
    انحصار و دزدی
  • US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    7 2
    از کدام اینترنت صحبت میکنید برادران کره شمالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس