اهمیت خرید بک لینک قوی گوگل – بهترین بک لینک سازی ارزان دائمی

بک لینک ها لینک های ورودی به یک وب سایت یا یک صفحه وب از یک وب سایت دیگر هستند. بک لینک ها یک شاخص قوی سئو خارجی بوده و یکی از بزرگترین عوامل در تعیین رتبه صفحه در فهرست نتایج موتور جستجو هستند.به همین دلیل است که اغلب وبسمران به خرید بک لینک روی آورده اند.چراکه خرید بک لینک می تواند به افزایش رتبه سایت از طریق افزایش قدرت صفحات سایت کمک کند و با بهبود آتوریتی سایت ، جایگاه وبسایت را در گوگل افزایش دهد.

برای گرفتن بهترین نتیجه در این مورد ، باید در هنگام خرید بک لینک ، برخی از پارامتر ها را در نظر بگیرید ، اهمیت پیج رنک بالای گوگل در خرید بک لینک یکی از این موارد محسوب می شود که اهمیت زیادی در میزان نتایج دریافتی از خرید پکیج بک لینک خواهد داشت.

اهمیت پیج رنک بالای گوگل در خرید بک لینک(backlink.behtarinseo.ir)

PageRank یکی از بسیاری از مؤلفه هایی است که بر ارزش وب سایت تعریف شده توسط گوگل تأثیر می گذارد.میزان پیج رنک یک سایت ، به تعداد و کیفیت بک لینک های آن سایت بستگی دارد. پیج رنک بالای گوگل از مهمترین عوامل رتبه بندی سایت ها محسوب می شود و جزو 200 عامل رتبه بندی گوگل قرار دارد.

پیج رنک یک سیستم محاسبه ریاضی است که توسط لری پیج و سرگی برین ابداع شده است. این معادله کیفیت و تعداد بک لینک های یک وب سایت را ارزیابی می کند و سپس بر همین مبنا به سایت امتیازی در مقیاس ۰ تا ۱۰ می دهد.هرچقدر این امتیاز بالاتر باشد یعنی یک سایت پیج رنک بالاتری داشته و در این صورت نسبت به وبسایت های دیگر با امتیاز پیج رنک پایین تر رتبه بالاتری نیز خواهد داشت و اهمیت پیج رنک بالای گوگل در خرید بک لینک نیز در همینجا مشخص می شود.


مکانیسم اثر پیج رنک

الگوریتم پیج رنک به طور کامل و دقیق شناخته شده نیست و از ابتدا تا کنون هرگز به طور کامل اطلاعاتی در مورد آن توسط خود گوگل منتشر نشده است ، زیرا یکی از اسرار گوگل محسوب می شود که توسط کارمندان گوگل برای پنهان نگه داشتن چگونگی عملکرد این الگوریتم به صورت راز باقی مانده است.با این وجود، به لطف مهندسی معکوس، اطلاعات ابتدایی در مورد مکانیسم عملکرد الگوریتم پیج رنک منتشر شده است.تمام چیزی که ما در مورد پیج رنک و اهمیت پیج رنک بالای گوگل در خرید بک لینک می دانیم این است که هرچقدر یک صفحه دارای لینک های ورودی بیشتری از سایر دامنه ها باشد ، پیج رنک بالاتری خواهد داشت.البته شرط حساب شدن تعداد بک لینک ها ، به کیفیت آن ها نیز بستگی دارد.

در ابتدا، ارزیابی وب سایت به کیفیت منابعی که سایت از آن بک لینک دریافت میکرد بستگی نداشت،اما متخصصان گوگل به سرعت متوجه شدند که این روش ارزیابی کیفیت وب سایت ها روش درستی نیست و رویکردی نوآورانه بر اساس سنجش کیفیت لینک های دریافتی را پیشنهاد کردند. بنابراین، اگر فرضا شما از یک سایتی که دارای پیچ رنک 8 است بک لینک بخرید ، تاثیر مثبت تر و بهتری بر رتبه سایت نسبت به زمانی دارد که از چند سایت با پیج رنک های پایین تر بک لینک های متعددی خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس