کد خبر 1445675
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
فاز دوم فتنه!

یک رویداد مهم حقوقی در حال اتفاق است! آن هم اینکه یک قرائت جدید از کاپیتولاسیون توسط ارتش رسانه‌ای غرب با نمایندگی از سوی اصلاح‌طلبان درداخل در حال شکل‌گیری است!

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت:

۱- فاز اول جنگ شناختی، جنگ روانی و جنگ نرم استکبار و استبداد جهانی علیه ملت ایران در اواخر شهریور ماه ۱۴۰۱ با انفجار بمب‌های خوشه‌ای دروغ، جعل خبر و تحریف حقایق در بیش از ۱۰۰ شهر ایران کلید خورد. ارتش رسانه‌ای دشمن در صف این هجوم نابرابر بود.

بمب‌های شیمیایی هرزه‌گویی و هرزه‌گرایی را در جای جای کشور منفجر کردند تا مغز، ذهن و عقل ملت ایران را مسموم کنند و به انحراف ببرند.

دشمن در فاز اول با چنین آتش تهیه‌ای به قرآن‌سوزی و مسجدسوزی، قتل و غارت و اخلال در زندگی و سلب آزادی و آسایش ملت روی آورد.

نظام با صبر راهبردی و مردم با بردباری، نزدیک به سه ماه با پایداری، در برابر تبهکاری‌ها ایستادند.

اکنون لیدرهای آشوب شناسایی، دستگیر و در انتظار مجازات قانونی هستند. کسانی هم از روی جهل و غفلت در این آشوب گرفتار شدند ، آزاد شدند.

۲- آتش آشوب فروکش کرده است. دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی به تعبیر آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند، تا دوباره برخی آتش‌های زیر خاکستر زبانه نکشد. اکنون حباب لشکرسازی‌های کاذب دشمن ترکیده است.

کسانی که مرتکب قتل شدند در انتظار قصاص هستند آنها که مردم را با پیام‌های دروغین فریب دادند مشغول جبران هستند. دشمن فاز دوم را کلید زد.

۳- فاز دوم فتنه چیست؟! فاز دوم فتنه با پیام خاتمی با ناکامی فراخوان‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر آغاز شد. درحالی‌که شعار «زن، زندگی، آزادی» از رنگ و روی و رمق افتاده، او این شعار که زینت‌بخش گروه‌های تجزیه‌طلب است را سردست گرفت و شعار جریان اصلاح‌طلبان اعلام کرد. همزمان با این پیام، موسوی و کروبی که در فاز اول فتنه سکوت کرده بودند در مقام دفاع از محاربین برخاستند و از کسانی که مرتکب قتل وغارت شدند رسما دفاع کردند!

۴- می‌گویند فلانی که قمه به دست به خیابان آمده بود برای تهدید و ارعاب ، مگر کسی را کشته بودکه باید اعدام شود. اگر واقعا به حقانیت این سؤال معتقدند، باید پاسخ بدهند پدر و مادر و برادر آرتین کسی را کشته بودند که باید به همراه ۱۳ نفر دیگر در حرم شاهچراغ قتل‌عام شوند؟! چرا شما آن وقت بیانیه ندادید از خون شهدای شاهچراغ دفاع نکردید؟!

مگر آرمان علی‌وردی کسی را کشته بود یا حتی زده بود که به وضع فجیعی او رابه شهادت رساندند؟!

مگر حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده به کسی آسیب رسانده بودند که هر دو را سلاخی کردند؟!

قاتل این دو تن در دادگاه مشهد در برابر گریه‌های مادران این دو شهید اقرار می‌کند: «برادرکشی کردم کار من دور از انسانیت است برای قصاص هم عجله دارم و برای مجازات هم آماده‌ام.» اما میرحسین موسوی و مهدی کروبی وقیحانه در بیانیه‌های خود رسما از اغتشاشگران و اوباشان محارب حمایت کردند!!

مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است ، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آنها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!

حالا این افاضات را اضافه کنید به واکنش آقای معین ، وزیر علوم دولت اصلاحات که محسن شکاری محارب و معدوم را ، شجاع و معترض به ظلم و تبعیض معرفی کرده و به خانواده او تسلیت گفته و برای آرامش روح او فاتحه‌ای هم قرائت فرموده است!! این کنش یا واکنش سیاسی آن هم در وسط معرکه فتنه جدید یعنی ورشکستگی سیاسی و حراج سرمایه اجتماعی یک جماعتی که روزگاری مردم چشم یاری از آنها داشتند.

این در حالی است که وی در مورد هیچ یک از شهدای مظلوم فتنه جدید و حتی شهدای مظلوم شاهچراغ صدایی، پیامی و ندایی سر نداده است!

۵- فارغ از اینکه فتنه جدید چیست؟ جنگ ادراکی و جنگ شناختی کدام است؟ یک حادثه مهم و یک رویداد مهم حقوقی در حال اتفاق است! آن هم اینکه یک قرائت جدید از کاپیتولاسیون توسط ارتش رسانه‌ای غرب با نمایندگی از سوی اصلاح‌طلبان درداخل در حال شکل‌گیری است! این قرائت آن است؛ اگر کسانی مرتکب قتل، محاربه، بغی و تجاوز به حقوق شهروندان ایرانی بشوند آزادیخواه تلقی می‌شوند و احدی حق اعتراض به آنها را ندارد. اگر به چنگال قانون و عدالت سپرده شوند مقابله با یک جنبش مردمی تلقی می شوند و اینها از هرگونه مجازات و تعقیب و رسیدگی حقوقی مصون هستند!

قبلا می‌گفتند؛ خود آمریکایی‌ها مصونیت دارند، الان می‌گویند؛ پیاده‌نظام آمریکا مصونیت دارد و احدی حق تعقیب و مجازات آنها را ندارد. اصلاح‌طلبان با راهبرد خاتمی ، موسوی و کروبی مأمور به حمایت از چنین قرائتی از کاپیتولاسیون هستند!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 116
  • در انتظار بررسی: 36
  • غیر قابل انتشار: 21
  • US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    19 22
    عجب
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      19 14
      پسر مش رجب!!! خفه شو بی شرف
  • ج ح IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    63 11
    اصلاح طلبان نتوانستند نیات درونی خود را پنهان کنند
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      14 41
      اصلاح طلبان بد شما که خوبید چرا مملکت رو زبه این روز انداختید
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    38 15
    بر فرض درست بودن مطالب شما،نمیتوان نابسامانی شدید اقتصادی، نارضایتی مردم از شیوه زندگی جاری و... رو که منجر به مهاجرت نسل جوان و انتقادات شدید از حاکمیت شده است را در جریان به وجود آمدن این اعترضات نادیده گرفت،دوست عزیز اگر یک ملت از راندمان حاکمیت راضی باشند هیچ قدرت خارجی قادر به ایجاد اعتراض شدید در جریان آن جامعه نخواهد بود
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      6 10
      مسئله اینجاست که برای تشکیل یک ایران هسته ای و قدرتمند باید بیخیال نقاطی از دنیا شد که تحت سلطه یهودیت هست، ما جایی جز کره شمالی و عراق و سوریه و یمن قسمتی از لبنان نمیشناسیم که تحت سلطه اونا نباشن اینام که هشتشون گرو نه شونه ... ما باید مث روسیه با اتم یا مثل ژاپن بدون قدرت نظامی بشیم ... روسیه رو ک دیدین زمان ریگان چه به سرشون اوردن الانم انداختنش توی هچل اوکراین بازم تحریمش کردن ... این راهش نیست و دووم هم نمیاره
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      27 4
      ملت نه اغتشاش کرده و نه به خیابان آمده که فرزندان رجوی هرزه این جا پلاسن. اوباش در هر شهری با پول به میدان میان که این جا هم اومدن و تموم شد
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      16 11
      دوست ندارید مهاجرت کنید برید هیچ کس جلوتون را نگرفته
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      17 9
      من کسی رو نمی بینم که به نون شبش محتاج باشه تویی غلط افاضات اصلاحات نکن خودت جمع کن بسه دیگه هربلایی به بهانه اقتصاد سر مردم آوردید
    • کیایی IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      19 4
      بله حرف شما درسته، ولی از وظیفه قوه قضاییه هم چیزی کم نمیکنه! چرا سران فتنه باید هر چی دلشون میخواد بگن؟! مگه فرق اونا با آدمای عادی چیه؟ جز اینکه عیارشون کمتره؟!
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      18 4
      همه از اصلاح طلبها ناراضی‌اند به خصوص عباس آخوندی وسعید حجاریان وشیخ اصلاحات چون اقتصاد مملکت رو دارند شخم می زنند تا مردم رو علیه حاکمیت ناراضی کنند من چن دسال پیش سال۷۸ دانشگاه می رفتم ازاون زمان یادمه اصلاح طلبها برعلیه رهبری فتنه می کردند یادمه هی شخصی که معرفیت داشت می رفتند یارگیری تا علیه رهبر جوسازی می کنند. بابا یکی به اصلاحات بگه در یک کشور اسلامی نمی شه مشروب رو آزاد کرد .نمی شه فاحشه خونه راه انداخت .نمی شه شماها که فتنه کردید جوون‌ها رو به اون سمت کشاندند از مردنتون نمی ترسید چقدر عمر خواهید کرد فوقش صدسال زمان خیلی زود می گذرد بس کنید فتنه ها
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 1
      هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی و تاثیرش نیست ولی دکتری با درآمد ماهانه 100 میلیون حرف شما رو کاملا نقض میکنه این مساله رو همه خوب میدونن که اغلب اغتشاشوها یا اوباش بودن که جیره و بیت کوین گرفته بودن یا از شکم سیرهایی مث این دکتر بودن
  • مهماندار هواپیما IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    32 13
    تقصیر حکومت است که این بی شرفهای مزدور انگلیس و اسراییل و بن سلمان ازادانه هر غلطی بخواهن می کنن
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 3
    همینکه میگی قرآن سوزی و مسجد سوزی
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    13 3
    باند خلافكار
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    33 6
    کروبی آخوند فاسد
    • محمد IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      12 20
      مگه آخوند سالم هم هست!
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      آره خود نامرشه
  • سپیده IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    12 15
    کاپیتولاسیون کجای داستان بود؟ مصونیت بحث نیست، روند سریع دادگاه (حتی سریعتر از شاهچراغ) بحث است. اینکه برخورد خشن با معترضان و حتی عابران از قانون خارج بود ولی بعدش دوباره برگشتند به قانون برای مجازات.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      15 8
      ما قول شرف دادیم شما ضدانقلاب انگل رو سریع به سزای اعمالتون برسونیم‌. خوب دو دوتا چارتا کن بعد بیا اغتشاش
    • مهدی IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      من نمی‌فهمم این خشونت که میگین منظورتون چیه!؟ فقط نزدیک ۱۰۰ شهید از نیروهای امنیتی دادیم که این خودش مثل خورشید تابان نشون میده که اسلحه نداشتن که اینطور شده. بعد انتظار داری جلوی کسانی که با هر چی دستشون میرسه به مامور و حتی مردم عادی حمله میکنن و راه رو میبندن و آتیش میزنن و ... بوس بفرستن؟؟!! خب حداقل کار اینه که دو تا اشک آور بزنن یا بازداشت بشن و حالا تیر پلاستیکی بخورن دیگه اگر این هم نباشه که شوخی شوخی میان و همه جا رو میگیرن؟! چه انتظاراتی دارین شما واقعا؟!!!
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 1
      این روند سریع و اجرای سریع برای این بود که مردم احساس کنند امنیت از دست رفته شان به زودی برمی‌گرده و حکومت اجازه عربده کشی و قمه کشی به هر ناکسی نمی‌ده.
  • ناشناس IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    32 11
    ما هر چه میکشیم از گور همین افساد طلبان غرب گرا میکشیم
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    24 25
    حالا کسی با شما موافق نباشه پیاده نظام امریکاست ؟
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      10 5
      کسی که با نظام ضداستکباری و ضدآمریکایی موافق نباشه پیاده‌نظام آمریکا نیست؟! لابد صخره نورد مریخه
    • نیما IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      11 2
      کسی؟ اینهمه آدم مخالف رو آزاد کردن کور بودید؟ از اینکه به قمه کش میگه پیاده نظام آمریکا ناراحتی؟
  • ح IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    21 4
    ابتدا جنگ جمل به بهانه پیراهن عثمان سپس قرآن سرنيزه کردن و عریان شدن عمروعاص در صفین و سپس جنگ با نفوذی ها و خائنین در نهروان اماااااا اینبار جنگ چهارم هم رخ خواهد داد همون جنگی که امام علی قبل از رسیدن بهش ترور شد و اون آرماگدون و جنگ با صهیونیست ها خواهد بود!!
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    16 21
    اینقدر از طرف مردم حرف نزن
  • FR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    31 9
    تنام مشکلات کشور زیر سر همین جماعت اصلاح طلب ضد انقلابی ست
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    30 9
    لعنت به سه خائن موسوی و خاتمی و کروبی شعار 9 دی 88 مردم بود باز هم 9 دی دیگری رقم خواهیم زد
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      5 14
      بندهخدازمان خاتمی ایران بهتریناوضاع را داشت خدا از سر ادممتکبر کینه‌توز نگذرد آن دنیا جوابگو باش شما تند روزها و پایداری ها برای کاسبی و هزاران دلیل جهت حفظ منافعشان از اروپا و آمریکا برای ملت دشمن فرضی یافتید قافله از آنکه آنان مدافع صادقانه حقوق بشر هستند و هیچ دشمنی با مردم ایران ندارند چیزی که عیان است .....
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 5
    چی رو با چی مقایسه میکنی
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    19 5
    معین که یه خل مشنگه. خیلی وقته رد داده. مثل کروبی یه.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 7
    توهم ، توهم ، توهم ......
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 5
    اگر طبق فرمایشات شما این آقایان و سایر عوامل در این ماجراها دخیل هستند چرا برخوردی با آنها سالهاست نمیشود این سیاست مماشات چیست
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    8 1
    شما واقعا فکر می‌کنید خاتمی، موسوی و یا کروبی برای مردم مهم باشند که حرفاشون ارزشی داشته باشه؟؟!!!!
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      5 2
      تو خیال می‌کنی مردم حامی شما بی‌دین‌هان؟! پس چرا تو قفلا چسب میریزید ضایع‌ها
  • مقدس IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    14 3
    مطمئن هستم انشاءالله به حق حضرت زهرا و آبروى شهداء بزودى از دست غيب سر افعى زده خواهد شد ، تا اين اتفاق مبارك نيافتد مردم كشور از شر اين ملعونين از خدا بى خبر روزگار خوشى نخواهند داشت فقط و فقط سر افعى والا چپاولگر كأخ نشين رانت خوار كثيفى مثل آخوندى بى سروپا و معين بى اصل و نسب خرفت زنده و مردار بودنشان هيچ ارزشى ندارد .
  • امانی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    8 0
    سال ۹۶دربعضی شهرها حرکاتی برعلیه دولت وقت و سیاست های اقتصادی انجام گرفت که چندین روز کشور را ملتهب کرد اصلاح طلبان ودولت مورد تایید آنها این تحرکات و البته آشوبها را زیر سر اصولگرایان دانستند که مثلا برای کندکزدن ویا توقف اهداف دولت بود دقیقا اگر اغراق آمیز نباشه ۸۰درصداین آشوبها و آشوبگران به نوعی متصل به اصلاح طلبان هستند وحتی بنگاههای سخن پراکنی بی بی سی و سعودی اینترنشنال دقیقا همان مواضعی را اتخاذ کرده و میکنند که اصلاح طلبان درپیش،گرفته اند درحقیقت بنوعی انتقام جویی هم از نظام وهم از دولت اصولگرای را رویه کار خودقرارداده اند بطور مثال اجباری نبودن حجاب که این طائفه ازهرمنبعی وقول‌ و گفتار حتی شهیدان بهشتی و مطهری ویا حتی بعض مراجع که در قید حیات هم نیستند استفاده میکنند براستی که شجره وکلمه خبیثه منافق برازنده این طایفه هست
  • رضا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    11 2
    آقای موسوی کروبی خاتمی معین و بقیه فتنه گران که کشور با تندروی های شما در ابتدای انقلاب و حالا با رانت خواری و ویژه خواری شما به این وضعیت رسیده شما در خون بیگناهان کشته شده در حرم شاهچراغ و اغتشاشات شریک هستید مالت مظلوم و متدین دعا می کنند خداوند جزای شما را هرچه سریعتر بدهد
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 2
    یه حرف میگم و تمام. اگه مسئولی دست اندر کاری خوند یادش بمونه. نموند هم بماند یادگاری روز حساب. اون حرف اینه که جنگ و فتنه جدید، شناختی نیست. کاملا سنتی و فیزیکیه. شناختی شناختی کردن هم کار خود دشمنه تا دست و پای شما در میدان عمل سست باشه. شیاطین، لشکر منافقین افسادطلب و پیاده‌نظام انباشته از نطفه و لقمه حرام رو به میدان آورده. صم بکم عمی و بر نمی‌گروند. اگر قاطعیت به خرج دادید و در همون میدون کار شیطان رو تموم کردید جنگ شناختی! تموم میشه. اگر نه، دائم باید بدوید. یا علی
  • عرب سرخی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    8 1
    اصحاب فتنه که مشمول رافت نظام اسلامی قرار گرفتند ثابت کردند که صلاحیت و لیاقت این عفو و گذشت را ندارند. این جماعت سرسپرده و وام دار آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان توانایی سرپیچی از دستور اربابان اروپایی و آمریکایی خود را ندارند...الان زمان برخورد جدی و سخت با این جماعت خاین و مزدور است.
  • کاظم IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    8 5
    داداش برو دلار و سکه بخر. فردا میخوای بیای در مورد فاز سوم فتنه مقاله بنویسی می بینی پول کرایه اتوبوس هم نداری بعد یاس فلسفی می گیری
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 3
    هرچند از اصلاحاتچیا متنفرم ولی فکر نمیکردم معین اینقدر بی شرف باشه...
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 1
    خدا لعنت کنه رهبر اصلاحات و حامیانش که مملکت به گند کشیدن
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    یه حرف میگم و تمام. اگه مسئولی دست اندر کاری خوند یادش بمونه. نموند هم بماند یادگاری روز حساب. اون حرف اینه که جنگ و فتنه جدید، شناختی نیست. کاملا سنتی و فیزیکیه. شناختی شناختی کردن هم کار خود دشمنه تا دست و پای شما در میدان عمل سست باشه. شیاطین، لشکر منافقین افسادطلب و پیاده‌نظام انباشته از نطفه و لقمه حرام رو به میدان آورده. صم بکم عمی و بر نمی‌گردند. اگر قاطعیت به خرج دادید و در همون میدون کار شیطان رو تموم کردید، اگر دانشجوی بی‌نظم ولو کل دانشگاه باشن با حرکت اول اخراج شد و سلبریتی دروغ‌پرداز یک هفته‌ای شلاق خورد و حبس انفرادی طولانی‌مدت شد، جنگ شناختی! تموم میشه. تعداد مجازات‌شوندگان به ۵۰ تا هم نمیرسه. اگر نه، دائم باید بدوید. حالا خود دانید. یا علی
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 1
    قربانتان گردم، فاز اول که میفرمایید فروکش و مشغول لکه گیری هستند. چقدر باید ببینیم موسوی و کروبی و خاتمی و در ادامه احتمالا روحانی و ظریف و جهانگیری بجای افاضات پیشخور های خود را که بلعیده اند مشغول استفراغ کلام باشند و مدام ضربه به نظام و مردم بزنند و شما هم استدلال پشت استدلال که لاشه خور های سیاسی چرند وپرند هایشان را تفسیر فرمایید که نامبردگان شکر خورده اند که زر مفت زده اند.
  • ایران سربلند IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    10 1
    اصلاح طلبان افساد طلب که چهره ی واقعیشون برای ملت رو شده. بخوان دست از پا خطا کنن با خاک یکسانشون می کنیم.دیگه تحمل و صبر هم اندازه داره. همش دنبال ایجاد تنش و به جون هم انداختن ملتند.
  • نوری IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 1
    مرگ برفتنه گر واقعی.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      4 1
      پس مرگ بر آمریکا مرگ بر صهیونیست مرگ بر منافقین و کفار
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 1
    راستی از خمپاره های تهمت و آرپی جی های دروغ پراکنی و نارنجک ها که برای برادران امنیتی انداختند هم اشاره می کردی
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 1
    متاسفانه ایناز نقطه ضعف نظام است که باموسوی وکروبی وسایر مزدوران مفسد فی لارض برخورد مناسب نمیکند
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    10 1
    بلکه اصل فتنه همین سران اصلاحات هستند که تا هستند فتنه باقیست
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    10 0
    انشاالله روزی مسببان اصلی تمام این حوادث غم بار این سالها یعنی خاتمی روحانی موسوی کروبی در دادگاه عدل جمهوری اسلامی محاکمه شوند
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 2
    فاز دوم فتنه با سکه ۱۸ میلیونی و گرانی سی و چهل میلیونی ماشینهای سایپا کلید خورده
  • روزبه IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 0
    آستانه تحمل جامعه در برابر گناه در سالهای اخیر افزایش پیدا کرد و رسید به مرحله ای که حساسیت به گناه تقریبا در حال کمرنگ شدن هست
  • روزبه IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 0
    آستانه تحمل جامعه در برابر گناه در سالهای اخیر افزایش پیدا کرد و رسید به مرحله ای که حساسیت به گناه تقریبا در حال کمرنگ شدن هست، جامعه به وضعیت ماقبل آنچه که قبلا بود بر نخواهد گشت، بی عفافی چه در مردان و چه در زنان دور تسلسل و تداوم گناه رو رقم خواهد زد
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 10
    خودت را با خاتمی مقایسه نکن خاتمی کسی بود که یارانه ها را اجرا نکرد تا ثبات اقتصادی سبب عدم گرانی شود
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      6 0
      حرف نزنی نمیگن لالی. ترم اول اقتصاد هم میدونه یارانه باعث افزایش مصرف و زیان اقتصادی میشه و برعکس هدف‌مندی و آزاد کردنش منجر به کنترل مصرف و بازگشت سرمایه به چرخه سرمایه گذاری. خاتمی فتنه‌گر ملعون در واقع به اقتصاد ضربه زد. اون ثبات هم ناشی از فروش نفت بود. بدجور گندزدی
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 2
    درود بر این روشنگری دقیق و بر حق
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 0
    مرگ و لعن خدا بر سران فتنه سبز
  • ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 3
    تحلیل گر امثال تو باشد ،باید کشور ثروتمند مردمش اینگونه فقیر باشند
  • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 1
    وقتی بی غیرتی بی عرضگی و بیشرف کنار هم میاد خروجی میشه دزد و اختلاس ..
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    الا بالا به کی قسم اقتصاد درس شه هیچکی به حرف اینا گوش نمی ده آخه مردم تو رفاه باشن کی اینا رو حساب می کنه
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    کشورهای پولدار دنیا وحتی بی پولها تمام وسعی وتلاششون رفاه مردمشون ویا حداکثری امکاناته و با مالیات و صدها مورد کشور رو اداره میکنن ولی در کشورهای عقب افتاده جهان سومی پولدار قضیه برعکسه چراکه باید مستعمره باشن پس باید نقشه های مختلف باید باشه که مانور واقعی هم درهمین راستا هست
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 0
    قاتل و مقصر اصلی ترور سردار مظلوم شهید سلیمانی همین اصلاح طلبان ملعون بودند. گرا و مجوز ترور را با سلفی های حقارت، لبخندها، قدم زدنها, ترس ها "آمریکا می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد!" و مهم تر از همه، اصلاح طلبان با ایجاد دوصدایی ها و تفرقه انداختن بین مردم و بین مسئولین در فتنه بنزینی 98. گرا، جرأت، فرصت و مجوز این ترور بزدلانه را به معاویه صفتان پست آمریکایی دادند و مالک اشتر زمانه را مظلومانه به شهادت رساندند.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 0
    اصلاحطلبان همیشه درکنار و هم‌عملِ دشمنان مردم ایران اند. خشونت طلبان و سختی‌آوران برای مردم ایران هستند با ۱۰ برابر کردن دلار و ... (نفوذی دشمن و یهودی مخفی اند؟)
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 0
    اصلاحطلبان: منفوران ملت
  • نامدار CA ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    فتنه
  • بختیار IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 0
    باید سران افسادطلب محاکمه وتمجازات شوند تا ارامش به وطن باز گردد
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 0
    آفرین آقای انبار لویی خیلی تعبیر جالب و دقیقی گفتید. خواستار کاپیتولاسیون سیاسی اجتماعی برای آشوبگران هستند
  • سامان IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    از دو هفته بعد
  • روح الله IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 2
    بابا این همه فتنه و آشوب برای چی یکم فشار رو از روی مردم بردارید فرهنگ عذر خواهی داشته باشد خادم ملت باشید همه چیز درست میشه مگر مردم چی میخوان یه زندگی عادی
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      2 1
      قبل از خواب کم‌تر زر بزنن خوابت دچار مشکل نشه. برای زندگی عادی راه بر مردم می‌بندید و مثل کفتار به جونشون میفتید؟! به خاطر مشکلات لخت میشید؟! تا تک‌تک‌تون رو در هر جای دنیا نابود نونیم ول‌کن نیستیم. شک نکن و برو بخواب
  • عبدالعلی گل بابا نژاد IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 2
    سلام اقاجاآقاجان تو دیگه کشور به جان همدیگه ننداز
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 0
      افسادطلبان مگه کشورن؟! اونا پالون کشور هم نیستن. یه پالون سمی که باید پرت شه دور
  • بابک گیلانی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 0
    پشیمانم که قبلا به این اصلاح طلبان رای داده ام.انها با گوش ندادن به اوامر رهبر کشور،هست ونیست امور اتمی ما را به غربیها سپردند،صدها میلیارددلار خسارت مادی ومعنوی به کشورومردم وارد کردند.متن توافق برجام را نخوانده امضا کردند.حالاطلبکارهم شده اند.ظریف وروحانی باید محاکمه وخسارتهارا جبران بکنند.
  • احمد TR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 1
    موسوی و کروبی و خاتمی و روحانی و بکشید بالای چوبه دار صلح و آرامش به مملکت برمگیرده . والسلام
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 0
    خوب چرا دهان این غلامان حلقه به گوش آمریکا را نمیدوزید؟
  • ناشناس IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 5
    گرانی و گرسنگی کجای این فتنه جا دارد میشه جواب بدید؟چرا صدای مردم شنیده نشد
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      2 2
      این مشکلات هم هست دوست عزیز به خدا قسم کسی منکر مشکلات و گرانی نیست اما آیا شما در حوادث اخیر اعتراض به گرانی دید یا هنجارشکنی و قتل و جنایت و .....
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 1
      ما هم میگیم گرانی هیچ جای این فتنه نبود. شعار فتنه‌گران براندازی بود که پاسخ‌شان یک تابوت شیک برای براندازان است تا بروند توش و راحت شوند
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 0
    معلوم نیست که چرا نظام به این غربگدایان فرصت ومجال میدهد تافضای کشور راملتهب کنند.
  • قریبا IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 0
    واقعا بعضی ازمسولان سابق نه نجابت داشتند ونه لیاقت شماها از نظر من همان چاقوکشان وسط خیابان هستید گذز زمان باطن سیاهتان راخوب نشان داد والعاقبه للمتقین
  • مش قنات IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 2
    گنه كرد در بلخ اهنگري به تهران زدند گردن مسگري
  • ایرانی الاصل IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 0
    پس چرا به موسوی وکروبی وخاتمی که شمر زمانن مهلت عرض اندام میدهیم والله بلله طلله با نگهداشتن ،فاضلاب تبدیل به عطر خوش بو نمیشود،وهرچه نگهش داری گندیده تر وبوی تعفنشان چندش آورتر خواهد بود
  • من IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 3
    حرف نزن
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 0
    بهتر است کروبی وموسوی را به جرم کشتن بی گناهان در سال ۸۸ که با تحریک این دو نفر صورت گرفت محاکمه وبه عنوان محاربه محکوم به اعدام شوند
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    قالوا انما نحن مصلحون..... و اذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انا معکم!!!! انما نحن مستهزون!!! می گویند ما مصلح و برای اصلاحات حرف می زنیم ولی وقتی با شیطان هایشان خلوت می کنند می گویند ما با شما شیاطین هستیم و آنها را استهزا می کنیم.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    شما رو بخدا این اصلاحطلبان خائن نیاز هر پست و مقامی دارند عزل کنید کشور باید بدست نیروهای انقلابی اداره شود لعنت خدا بر اصلاحطلبان همه فتنه ها زیر سر همین فسادطلبان هست
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    خدا لعنت کند نه یک بار بلکه هزاران بار کسی را که قرآن را آتش می زند خدالعنت کند و تخم نفاق بین مردم می‌کارد
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    چون خودشان از مجازات قسر در رفتند! اصل مطلب رو گفتم یا نه؟
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    اصل فتنه واشوب برای مطرح شدن اصلاحطلبان بود چه شروعش وجرقه اش توسط همانها زده شد بعد درسایه قرار گرفتند تا پیاده نظام مشترک با امریکا وتروریستها وسلبریتیها معرکه گیری کنند ومملکت وارد درگیری داخلی شود وبعد اینان بعنوان منجی وارد گود شده میوه چینی کنند اما صبوری نظام وتحمل ودادن شهید ورسوایی بیش از حد اشوبگران صحنه را چندان موافق خواست سرمایه های اسراعیل نکرد وبیکباره حضور صدر تاذیل انها مایع رسوایی بیشترشان درحمایت از ادمکشان گردید
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    4 0
    کی این سه مفسد اعدام می‌شوند تا انتقام مظلومان سالهای 88 و به یغما رفتن سرمایه های علمی و اقتصادی مردم قصاص شود
  • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 1
    مردم همه چیز رو دیگه میفهمن اصول گرا و اصلاح طلب هم نداره اونی که عرضه نگهداری مملکت رو داشته باشه داره روحانی ۸ سال مملکت رو تو دستش گرفت موقع رفتن گفت تمام این مشکلات احمدی نژاده .اونوقت طالبان یک سال نشده حکومت رو با اون وضع بدست گرفتن پولشون از پول ما باارزش تره تو رو خدا خجالت بکشید آبروی انقلاب رو که با خون جوانان وطن آغشته بوده نبرید
    • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 1
      ارزش پول رو که از رو نرخ برابریش تعیین نمیکنن. اینجوری باشه افغانی از ین ژاپن هم با ارزشتره و دینار کویت از دلار امریکا!
    • چنان رونقی...! IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 0
      نفرین بر ناکسانی که به حسن روحانی اقتصاد نابود کن رأی دادند
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    کافیه قوه ی قضاییه قاطعانه عمل کند اون همه این نقشه ها از بین خواهد رفت.
  • سید IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    اصلاح طلبان بزمجه های فرصت طلب
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    خدا لعنت کند خاتمی و موسوی و کروبی و امثالهم را اینها باید مجازات بشوند چرا در حاشیه امن قرار گرفته اند
  • محمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 2
    زاااااارت
  • راوی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 2
    کمی هم از پیاده نظام چین حرف بزنید از بس از امریکا گفتید مردم تهوع گرفتند،هنوز صدای مردم نخوابیده که دنبال دعواهای جناحی افتاده اید بهتر است در مقابل میلیون ها نفر به زعم شما عمله امریکا متحد تر باشید
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    آنقدر بی خردی از اصلاح طلبان و دوگانگی درباره کشته شدگان بی سابقه است،در حقیقت گویا ذهن و زبان آنها مغلوب رسانه های بیگانه و جنگ روانی فضای مجازی شده است وگرنه این حد از بی خردی انتظار نبود
  • محمد IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    بله، همیشه شما راست میگید...
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    نفی احکام اسلامی اسلامی زدایی کردن از حجاب تا مسائل دیگه فهمیدین یواش یواش احکام تون را اجرا کنید نترسید اگر هم گفتند مرگ بر جمهوری اسلامی باز نترسید جمهوری اسلامی برای عدالته عدالت و اسلام نباشه جمهوری اسلامی هم نباشه پس کارتون را انجام بدید
  • Ali DE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    اصلاح طلبان دیروز او امروز همان موریانه های نظام شما هستند! تا زمانیکه شما خانه تکانی نکنید و این موریانه را دور نیندازید، این خانه سر او سامان نخواهد گرفت! شما بیش از چهل سال برای این کار وقت داشتید! فهلاً هم، قبل از گامی دوم انقلاب باید همین کار را بکنید و میکردید!و دیگر نیز نباید فرصت حکومت داری به این جماعت وطن فروش و غربگدا داد شود! چون اینها جز تاراج، ویرانی و وطن فروشی و خود تحقیری چیزی دیگری هم تا کنون بلد نبوده او نیستند!
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    اصلاح طلبان رادستگیر ومقالات کنید مردم امنیت روحی روانی می خوان .من نوعی نمی خوام خبر بد بشنوم چرا باید هرجا میرم دلم خبری رو که نمی خواد بشنوم .من می خوام آرامش روحی داشته باشم چرا باید با دروغ فتنه به پا کنند.فتنه اقتصادشان کار ساز نبود
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    چرا با این افسادطلبان برخورد نمیشه ؟از اولم معلوم بود آتش بیار این معرکه چه کسانی هستن،تو هشت سال کشورو به گند کشیدن مردمو از دینشون زدن خدا لعنتشون کنه
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    هر آنکه با سلاح بقصد ایجاد نا امنی و کشتن آن هم در دوره ای خاص اقدام نموده محارب است و حکمش مشخص ، افساد طلبان شکست خورده اکنون داغدار عروسک های خود شده اند
  • موسی فلاحی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    مرگ بر آمریکا و انگلیس درود بر رهبرم سید علی خامنه ای پاينده باد ایران همیشه جاوید
  • احسان IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    بلوک شرق و غرب دارن سو استفاده های خودشون رو از ما میکنن. برا من جالب هر اتفاقی توی این دنیا میفته مردم ما وضعیت اقتصادی‌شان بدتر میشه حتی اگه تحریم نباشیم اختلاس گرها نمیزارن . اینه که ما عصبانی هستیم
  • زنده باد ایران۹۸۳۴۴ IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    واقعا در حیرتم یعنی این سلیبریتی های بیسواد یا اصلا جماعتی که به این اعدام‌های درست و بجا معترضند عقل شعور و فهم ندارند چطور وقتی اراذل و اوباش قمه میکشن هم میهنشون رو با بدترین و فجیع ترین حالت ممکن میکشن نظم مملکت رو به هم میریزن هیچ کدوم از این بی ناموسا صداشون در نمیومد محکوم نکردن و شایدم تویه دلشون جشن گرفتن چطور مرگ برا کسی که از ناموس و شرف این مردم و کشور دفاع کرده خوبه اما برا کسانی که دنبال بی حیایی و برهنگی هستند بد میشه عجب!!! هرچند از منافق و وطن فروش نباید جز این انتظار داشت
  • زنده باد ایران۹۸۳۴۴ IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    واقعا در حیرتم یعنی این سلیبریتی های بیسواد یا اصلا جماعتی که به این اعدام‌های درست و بجا معترضند عقل شعور و فهم ندارند چطور وقتی اراذل و اوباش قمه میکشن هم میهنشون رو با بدترین و فجیع ترین حالت ممکن میکشن نظم مملکت رو به هم میریزن هیچ کدوم از این بی ناموسا صداشون در نمیومد محکوم نکردن و شایدم تویه دلشون جشن گرفتن چطور مرگ برا کسی که از ناموس و شرف این مردم و کشور دفاع کرده خوبه اما برا کسانی که دنبال بی حیایی و برهنگی هستند بد میشه عجب!!! هرچند از منافق و وطن فروش نباید جز این انتظار داشت
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    4 0
    مصطفی معین ملعون! برای خودت فاتحه بخوان که به زودی در آتش قهر الهی گرفتار و در اسفل سافلین جهنم گرفتار خواهی شد.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    هر کی بلند میشه یک حرف میزنه
  • رضا.پ IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    تحلیلی بسیارعالی -هوشمندوکارشناسانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس