کد خبر 1445584
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
2 پلیس در بین 6 کشته تیراندازی مرگبار در استرالیا

پلیس استرالیا اعلام کرد در یک حادثه تیراندازی که در جریان تحقیقات درباره یک فرد مفقود شده در ایالت کوئینزلند رخ داد، دو مامور پلیس و یک فرد رهگذر و سه مهاجم کشته شدند.

به گزارش مشرق، پلیس استرالیا سه‌شنبه (۱۳ دسامبر) اعلام کرد در تیراندازی که در جریان تحقیقات درباره یک فرد مفقود شده در ایالت کوئینزلند رخ داد، دو مامور پلیس و یک فرد رهگذر کشته شدند.

به گفته مقامات، سه نفر دیگر که تصور می‌شود مهاجمان بودند هم بعداً توسط پلیس هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شدند.

به نوشته نیویورک تایمز، هنوز جزئیات این حادثه مرگبار که دوشنبه در یک ملک روستایی دورافتاده در منطقه «وسترن داونز» رخ داد، نامشخص است. اما کمیسر پلیس ایالت وقایع را پیچیده و وحشتناک توصیف کرد.

وی گفت: این حادثه بزرگترین تلفات جانی پلیس در طول سال‌هاست که ما در یک حادثه متحمل شدیم. چند روز اگر نگوییم چند هفته زمان می‌برد تا تک تک جنبه های آن را روشن کنیم.

تیراندزی بعد از آن رخ داد که چهار مامور پلیس به این ملک در Wieambilla جامعه‌ای کوچک در فاصله سه ساعت رانندگی در غرب بریزبن (مرکز ایالت کوئینزلند) رفتند تا به گزارشی درباره یک فرد مفقود مدیر سابق مدرسه از نیوساوت ولز رسیدگی کنند.

به گفته رئیس اتحادیه پلیس کوئینزلند، آن‌ها از روی حصار پریدند و بلافاصله با رگبار گلوله مواجه شدند. وی افزود دو مامور پلیس ۲۶ و ۲۹ ساله هدف تیراندازی از سوی سه نفر قرار گرفتند که او آن را اعدام بی‌رحمانه، حساب شده و هدفمند خواند.

مامور سوم که زخمی شده بود توانست از صحنه بگریزد و درخواست کمک کند. مامور چهارم هم که تنها هشت هفته از پیوستنش به پلیس می‌گذرد در چمن‌های بلند پناه گرفته بود. این مامور گفت که مهاجمان چمن را به آتش کشیدند تا او را وادار کنند بیرون بیاید و تصور می‌کرد یا هدف گلوله قرار می‌گیرد یا زنده سوزانده خواهد شد.

در جریان این تیراندازی، یک مرد ۵۸ ساله که در نزدیکی آنجا زندگی می‌کرد و برای بررسی آتش‌سوزی رفته بود هم بی‌رحمانه از پشت هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. به گفته مقامات پلیس، دو مرد و یک زن که تصور می‌شود عاملان تیراندازی بودند بعد توسط پلیس کشته شدند. هر سه مهاجم به شدت مسلح بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس