کد خبر 1445544
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
بررسی شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی

کارشناس فوتبال کشورمان به تحلیل شرایط سرخابی‌ها در آستانه دربی پرداخت.

به گزارش مشرق، فراز فاطمی در گفت‌وگویی در مورد شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از دربی تهران، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات جام جهانی و وقفه در مسابقات لیگ، هر دو تیم از شرایط آرمانی دور هستند و قطعا آمادگی کامل را ندارند. از طرفی با توجه به اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، به احتمال زیاد شاهد یک بازی محتاطانه خواهیم بود چون دو تیم کیفیت لازم را نخواهند داشت اما امیدوارم هواداران تقابل خوبی را ببینند و همه ما از تماشای آن لذت ببریم.

وی در خصوص اینکه هر دو تیم پیش از شروع جام جهانی روند خوبی در امتیازگیری داشتند و آیا می‌توان امیدوار بود که شرایطی نزدیک به آن روند را داشته باشند، گفت: تعطیلی حدودا ۲ ماهه هر تیمی را از شرایط آرمانی دور می‌کند اما به هرحال نوع تمرینات و برنامه ریزی سرمربیان دو تیم مهم است. بعد از دیدن بازی می‌توانیم قضاوت کنیم که کدام تیم توانسته خودش را در شرایط مسابقه حفظ کند ولی در هر صورت قطعا کیفیت قبل از شروع جام جهانی را نخواهند داشت.

کارشناس فوتبال در مورد شرایط استقلال با ساپینتو از ابتدای فصل، عنوان کرد: هرچه از بازی‌ها گذشت شرایط استقلال بهتر شد. در ابتدای راه ثبات لازم را نداشتند اما از هفته ششم-هفتم به بعد این تیم منسجم تر کار کرد و بهتر شد. با این حال نقاط ضعف تاکتیکی هم داشت که اگر توانسته باشند آن‌ها را در این تعطیلات برطرف کنند، در شروع مجدد مسابقات شرایط بهتری خواهند داشت. محبی و قائدی قبل از تعطیلات به شرایط خوب نزدیک شده بودند. اگر آمادگی خودشان را حفظ کرده باشند می‌توانند به تیم‌شان کمک کنند و در دربی تاثیر گذار باشند.

فاطمی در مورد شرایط پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی، گفت: این تیم در پیش فصل جا به جایی و تغییرات مهره زیاد داشت ولی به هرحال تیم منسجم و خوبی است. در جریان مسابقات هم خوب کار کرد و منسجم بود. خط حمله این تیم زهردار است و دو بازیکن خارجی دارد که روی هوا و زمین قابلیت گلزنی خوبی دارند. علاوه بر لوکادیا، آن‌ها دیاباته را دارند که حالا مصدومیتش برطرف شده است. او در استقلال هم بازی کرده و با لیگ ما آشناست. مهار این دو بازیکن کار سختی برای دفاع استقلال خواهد بود و باید با تمرکز بیشتری کار کنند.

وی با اشاره به نقش کلیدی ملی پوشان دو تیم در این مسابقه، تصریح کرد: حضور در جام جهانی کیفیت این بازیکنان را بالاتر برده است. حتی تمرین تیم ملی برای جام جهانی هم کیفیت بازیکن را افزایش می‌دهد. به همین خاطر ملی پوشان می‌توانند تاثیر پررنگی در این مسابقه داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس