فیلم/ دلنگرانی انگلیسی‌ها به دلیل بحران انرژی

همزمان با بالا گرفتن بحران انرژی در کشورهای اروپایی مقامات این کشور می‌گویند مدت زمان دوش آب گرم برای هر شهروند باید به دو دقیقه محدود شود.

به گزارش مشرق، با بالا گرفتن بحران انرژی در کشورهای اروپایی و از جمله در آلمان، مقامات بلندپایه این کشور می‌گویند مدت زمان دوش آب گرم برای هر شهروند باید به دو دقیقه محدود شود.

به گزارش پایگاه اینترنتی اسپوتنیک، آلمان از جمله کشورهای اروپایی است که با بحران شدید انرژی روبرو شده است و سران صنایع در این کشور نگرانی خود را از اینکه برق مصرفی برای صنایع در مواردی غیر از صنعت استفاده شود و شرکت‌های بزرگ مجبور به انتقال به مناطق دیگر از جمله آمریکا شوند-جایی که انرژی در آنجا به مراتب ارزان‌تر است- ابراز کرده اند.

برنامه روتین صرفه جویی انرژی، راینر هاسلوف (Reiner Haseloff) مقام ارشد ایالتی آلمان در ساکسونی آنالت (Saxony-Anhalt) شامل محدودیت در استفاده از آب گرم در مدت زمان استحمام به دو دقیقه و خاموش کردن گرمایش اتاق نشیمن در خانه و روشن کردن گرمکن در ساعات بامدادی برای دوش گرفتن می‌شود.

این سیاستمدار حزب CDU در آپارتمان خود در شهر ارفورت (Erfurt) در شرق آلمان که می‌گوید گرمایش در اتاق‌های نشیمن یا غذاخوری را به ۲۰.۵ درجه سانتیگراد محدود کرده است، در گفتگو با رسانه‌های محلی گفته است بیشترین زمان برای این کار (استحمام) برای من دو دقیقه است.

هاسلوف همچنین گفته است همسرم چند پاپوش گرم دیگر به همراه گرمکن‌های پشمی خریداری کرده است؛ وی خاطر نشان می‌کند که سرما تاثیری بر سلامت او و همسرش نگذاشته است و هنوز در این فصل، به دلیل سرما به بیماری مبتلا نشده اند.

او همچنین تأکید کرد هنوز خانه اش برای گرمایش متکی به گاز است و خانواده او در صف انتظار برای دریافت پمپ‌های گرمایش با منبع هوا هستند و امیدوارند تا تابستان آینده این سامانه نصب شود. هاسلوف یکی از شانزده مقام ایالت‌های آلمان به شمار می‌آید که تلاش می‌کند همزمان با بحرانی که آلمان در حوزه انرژی به آن برخورده است، اقتصاد شخصی خود را نیز مدیریت کنند.

آلمان، غول اقتصادی اروپای مرکزی بعد از پیوستن این کشور به کارزار ضد روسی تحریم‌ها و تلاش برای ایجاد سقف بها برای نفت روس، با مشکل تامین انرژی روبرو شده است؛ اقدامی که بومرنگ وار، صنایع و کسب و کارها و زندگی مردم عادی در آلمان را تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 2
    قیمت افسار گسیخته دلار و طلا را دریابید. همه اجناس به بهانه گرانی این دو گران می شود. اگه نتونید کاری بکنید، اغتشاشات این بار با بهانه گرانی و ناکارآمدی دولت رئیسی شروع خواهد شد. اصلاح طلبان مدام بر این طبل می کوبند. دستهایی در کار است تا آرامش در این کشور نباشد. دستهای پشت پرده را پیدا کنید و رسما به عنوان محارب و مفسد اقتصادی اعدام نمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس