تونیکس

از روز گذشته یکی از بدنام‌ترین شبکه‌های ساختارشکن ماهواره‌ای فعالیت‌های خود را روی صفحه آپارات آغاز کرده است و در صفحات مجازی آغاز فعالیت خود را در آپارات تبلیغ می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - با فیلترینگ یوتیوب بستر آپارات (سامانه‌ای نامحدود با قابلیت بارگذاری عمومی فیلم) توسط هولدینگ «صباایده» راه‌اندازی شد تا امنیت فضای مجازی تحت نظارت یک کسب‌وکار داخلی تامین شود.

سامانه آپارات به تدریج ریل‌گذاری خود را تغییر داد و این بستر در نیمه دهه ۹۰ تبدیل به فضایی بدون درجه‌بندی و نظارت شد. مدیران «صباایده» تا مدت‌ها در برابر هر ایده نظارتی، پیشنهاد اصلاح و انتقادات رسانه‌ای با دستاویز قرار دادن کاربرمحور بودن این سامانه از پذیرش نظارت دقیق امتناع کردند. در اثر این عدم توجه آپارات به بستری بدون فلیترینگ با رویکردهای ساختارشکنانه یوتیوب تبدیل شد تا جایی که تروریست‌های فرقه منافقین موفق به بهره‌برداری از این بستر داخلی بدون فیلتر برای پخش سخنرانی‌های مریم رجوی شدند.

علی رغم انتقادات مستمر رسانه‌ها،فعالان مجازی و نادیده‌انگاری استمراری «محمد جواد شکوری» و سایر مدیران این سامانه، به جای اعمال روش‌های نظارتی در تحرکاتی معکوس که به نوعی فرار رو به جلو محسوب می‌شود، به صورت مکرر از نهادهای نظارتی پرداختند. این رویکرد در یک سال اخیر به شدت تشدید شد و سبک انتقادی شکوری از ریاست سازمان صدا و سیما و ساترا گسترش یافت.

بیشتر بخوانید:

روابط عمومی فیلیمو به خاطر عدم همراهی با آشوب‌طلبان برکنار شد/ عضو شبکه تروریستی «اینترنشنال» چگونه به مدیران صبا ایده خط‌دهی می‌کند؟ +عکس

اگر کمی از این زمان به جای طرح رویکردهای انتقادی صرف نظارت بر محتوا و بستر آپارات می‌شد، قطعا محتوای آپارات به این سویه نامطلوب کنونی هدایت نمی‌شد.

اما در تازه‌ترین اتفاق در این سامانه رها شده، شبکه تخصصی و بدنام «تونیکس» (Toonix TV) فعالیت‌های خود را روی بستر آپارات آغاز کرد. تونیکس و شبکه FX دو شبکه‌ای ماهواره‌ای هستند که در اولی انیمیشن و فیلم‌های سینمایی مختص حوزه کودکان و نوجوانان و در دومی آثار سینمایی برای طیف سنی بزرگسالان بدون ملاحظات فرهنگ عمومی پخش می‌شود.

تونیکس پس از مدتی که از فعالیتش گذشت ناگهان وارد ماجراجویی خطرناکی شد که حتی کانال تلگرامی ست لست نیوز (Satelites Last News) که اخبار شبکه‌های ماهواره‌ای را پوشش می‌دهد به انتقاد از آن پرداخت. این شبکه در اقدامی غیرتعارف در حالی که به پخش فیلم‌های و سریال‌های کارتونی مخصوص رده کودکان و نوجوانان می‌پرداخت ناگهان اقدام به پخش انیمیشن سوسیس پارتی (Sausage party ) کرد.

شبکه ساختارشکن ماهواره‌ای صفحه خود را در آپارات تاسیس کرد +عکس

کانال ست‌لست نیوز در انتقاد به پخش این مجموعه با تیتر"فاجعه در شبکه تونیکس!" نوشت: اتفاقی فوق العاده زشت و رکیک در شبکه تونیکس رخ داده که هیچ گونه قابل بخشش نیست.شب گذشته، شبکه تونیکس که با شعار شبکه کودک و نوجوان پا به عرصه تلویزیون گذاشت و کارکنان آن در اعتراض به سیاست های سرویس دهنده، از کار خود کنار کشیدند، انیمیشن بزرگسالان «سوسیس پارتی» را پخش نمود.انیمیشنی بزرگسالانه درباره مسائل جنسی و نمادی از آلت تناسلی! که ویژه بزرگسالان است و به نقد و زیرسوال بردن دین می‌پردازد و سرتاسر در آن از کلمات جنسی و سکس به صورت مستقیم استفاده شده است.تونیکس دست افرادی افتاده که هیچ فهم و شعور و سوادی در رابطه با مدیریت یک شبکه کودک و نوجوان ندارند.این اتفاق یک فاجعه بزرگ است و جبران آن برای سرویس دهنده ای مانند WNS بسیار سخت خواهد بود.

این تنها انیمیشن سریالی ساختار شکنی نبود که از این شبکه پخش می‌شد و سایر آثار پخش شده این شبکه در دوبله فارسی بشدت از کلمات رکیک و مستهجن بهره می‌برد.

شبکه ساختارشکن ماهواره‌ای صفحه خود را در آپارات تاسیس کرد +عکس
شبکه ماهواره‌ای و ساختار شکن تونیکس صفحه خود را در آپارات تاسیس کرد

شبکه ساختارشکن ماهواره‌ای صفحه خود را در آپارات تاسیس کرد +عکس
شبکه ماهواره‌ای و ساختار شکن تونیکس صفحه خود را در آپارات تاسیس کرد

از روز گذشته این شبکه بدنام و ساختارشکن فعالیت‌های خود را روی بستر آپارات آغاز کرده است.

با توجه به مستندات درج شده این انتقاد از مدیران سامانه آپارات مطرح است که یک شبکه ماهواره‌ای بدنام که انیمیشن‌های فوق‌العاده ساختار شکنی را نمایش می‌دهد، چگونه می‌تواند این محتوا را به سادگی و بدون هیچ نظارتی در سامانه آپارات بارگذاری کند.

قطعا دامنه این انتقادات به این رویه غیرعملگرا نسبت به مدیران این سامانه ادامه خواهد داشت تا رویکردها و رویه‌های مدیرانش اصلاح شود. اگر قرار باشد این سبک از ساختار شکنی امتداد پیدا کند و هر شبکه ماهواره‌ای امکان بهره‌مندی از سامانه آپارات را داشته باشد، در دسترس قرارگرفتن یوتیوب بر اساس قوانین ایران و همکاری دوجانبه هزینه‌های کمتری را در پی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    47 3
    اقایون مسئول خیانت این مفت خورای رانت خور نمیبینید
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      12 1
      دقیقا و اول خط خود وزارت ارشاد هست که یقه آن را باید گرفت و افراد دخیل آن را محاکمه کرد که چرا جلوی اینها را نمی گیرند
    • US ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      14 1
      سکوت مسئولین در برابر این همه ولنگاری این شرکت بی قید و بند، خود خیانتی است بس بزرگتر و زننده تر
    • حکیم حسن عباسی IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      7 0
      نهادها و سازمانها همه در چنبره لبیرالها هستند و بچه های انقلابی رو با افکار و تطمیع و ترساندن ترور ذهنی و روحی میکنند و در ثانی انقلابیون و کسایی که دلسوز نظامند همه منفعلند و تا وقتی همه چیز ارومه هیچ حرکتی نمیکنند و وقتی شبیخون زدند تازه به فکر چاره میافتند
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 7
      کارتون را دانلود کردم دیدم، عالی بود، فقط دوبله نیست شاید شما بیسواد های مشرقی زیاد از موضوع سر در نیاورد ولی به اون چیزی که مد نظرتون هست(و البته مد نظر ما نیست) خواهید رسید.
    • ح IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      3 1
      از اونجایی که باسواد از نظر شما قاتلین و آشوبگران هستند!! بلی ما مشرقیون خیلی بیسواد هستیم!!
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    23 14
    همه این نوشته من رو بخونن! هیچ کس از اعدام خوشحال نمیشه اما…. مسئول این اتفاقات شمایی هستی که میرفتی زیر پست های بی بی سی و من و تو و بخصوص اینترنشنال کامنت مینوشتی که چرا مأمورارو زیر نمیگیرین؟ میگفتید چرا نمیکشین؟ میگفتید دست خالی خیابون نرید قمه و چاقو وکوکتل مولوتف و چوب و حتی اگه اسلحه داشتن اسلحه هم ببرین خیابونها، وقتی مأموری برحسب وظیفه ذاتیش یکی رو دستگیر میکرد فیلمش رو منتشر میکردن یه عده زیرش کامنت میدادن مردم رو تحریک میکردن که چرا نمیرید جلو مانع دستگیری بشید!؟ چرا با چوب و اسلحه و قمه به تظاهرات ها نمیرید؟ مگه کم این حرفهارو گفتید؟ یادتونه تحریک میکردید بچه های ناآگاه مردم رو؟؟ یادتونه هیجان میدادین به بچه های مردم؟ یادتونه بچه هارو شیرش میکردید هندونه زیربغلشون میدادید و از شجاعت و ایستادگی در برابر نظم و قانون و حکومت مملکت حرف میزدید؟؟ شما حتی به بچه مدرسه ای ها هم رحم نکردید و با پوشش خبری رفتارهای چند دانش آموز اونهارو تشویق به رفتارهایی کردید که متعلق به بچه مدرسه ای نیست، شما از کودکان هم این چنین سواستفاده کردید، آیا نمیدونستید حرفاتون و رفتارتون باعث تصمیمات غلط احساسی در یه عده جوان ساده لوح و ناآگاه وبی تجربه میشه؟؟ هان؟؟ شما به عمد از بچه ها سپرانسانی ساختید بی شرفها، نمیدونستید اینارو؟ یادتونه در اتوبان کرج وقتی علیه مأموران مملکت اون رفتاهارو کردن و فیلمش رو در شبکه های اونور آبی منتشر کردن میومدید کامنت زیرش مینوشتید و تشویق میکردید به این کارها؟ تشویق میکردید به این کارها و همش میگفتید دست خالی خیابون نیایید مسلح به هر چیزی که دم دستتون هست به خیابون بیایید؟؟!! یادتونه اینا؟ آقای علی کریمی و سایر سلبریتی ها مقصر این چیزها دقیقاً شماهاهستید که یه عده رو شیر کردید و تحریک کردید فرستادید خیابون تا به مأمور حمله کنن بکشن اما خود شما در خارج دارید لذت دنیارو میبرید؟؟!! یادتونه حمله به مأموران رو در استوری هاتون تشویق میکردید و میگفتید اینها ایستادگی و مقاومت و دفاع از خود هست؟؟!! حالا شما کجاهستیدکه به این هایی که گرفتار نیات شیطانی شما شدن کمک کنید نجاتشون بدید؟؟ کجاهستید دقیقاً؟ آقای کریمی دقیقاً کجایی؟!حرفام رو درکامنتهای بعدیم ادامه میدم
  • حسن روحانی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    11 43
    بابا بی خیال چرا شما همش ساز مخالف می زنید بگذارید جوان ها آزادانه حال کنند
  • امیر IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    32 2
    من نمیدونم صاحب آپارات و فیلمو چقدر قدرتمنده که این همه اقدام علیه امنیت ملی ولی کسی حریفش نمیشه!!!
  • علی افصحی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    22 4
    ضمن این که هشیاری شما بسیار قابل تقدیر است اما چرا نهادهای مسئول نسبت که انجام وظایف خود این گونه بی مبالاتی می کنند مگر می شود پذیرفت که در بستر آپارات شبیخون فرهنگی صورت بگیرد ولی از نقش آفرینی نهاد مسئول خبری نباشد و این رسانه ها باشند که فقط بتوانند نقادی کنند!مگر ما حاکمیت نداریم و مگر نباید نهادهای حاکمیتی پیش از هر فعالیت تصویری در بستر مجازی و ... کنترل های خود را داشته باشند!
  • 🇮🇷 IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    10 7
    اتفاقا این که یک شبکه ماهواره ای مجبور شده بیاد تو پلتفرم داخلی صفحه ایجاد کنه خبر خیلی خوبیه! هم از لحاظ خط شکنی و ساختارشکنی در میان شبکه های ماهواره‌ای برای ایجاد صفحه در وب سایت داخلی و هم پذیرش قدرت و تاثیرگذاری یک پلتفرم داخلی از طرف شبکه های خارجی و مورد بعد اینکه در این پلتفرم خواسته یا ناخواسته مجبور به پذیرش قوانین خواهند شد. فقط باید تذکر و هشدار جدی به آپارات داده بشه که نظارت محتوایی درستی داشته باشه.
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    20 5
    اداما حرفم. مقصر تمام اینها ایران اینترنشنال عربستان بود که با بی شرمی تمام خشونت رو ترویج میکرد و از مقاومت در برابر نیروهای امنیتی دم میزد و یه عده جوان ناآگاه ایران رو تهییج میکرد به این رفتارها، الان اینترنشنال کجاست که بیاد اعدامی هارو نجات بده؟؟ شما که ظاهراً خبرنگار بودید و از قوانین خبر داشتید چرا جوانان ناآگاه رو از عواقب رفتارهاشون آگاه نکردی بلکه پنهان کاری میکردی که مبادا تجمع کننده ها از تبعات کارهاشون آگاه بشن و دست از این رفتارها بردارن، یادتونه توی رسانه شیرشون میکردید؟ یادتونه بچه مدرسه ای و جوانهارو واژه شجاعت بهشون میدادی باعث میشدی اون بچه و جوان خیال کنه هرکاری میتونه بکنه و به خودش بگه آرررره من شجاعم!!!! چرا حالا نمیای نجاتشون بدی؟ نمیتونی؟ خب چرا از اول به مخاطبانت نمیگفتی این راه که میرید به ترکستانه؟؟ حرف آخرم با اینترنشنال جانی و شیطان هست، خیال نکن بعضی هارو دچار حماقت کردید و‌هیجانیشون کردید وبهشون امید های پوچ دادید برای هیچ و پوچ و برای چیزی که از روز اول مشخص بود صد در صد بی نتیجه و بیهوده هست انداختید جلو بدبختشون کردید و حالا میرید یه گوشه با خیال راحت زندگیتونو میکنید، همه این رفتارهایی که کردید تبعات براتون داشته و ایران سراغ شما هم خواهد اومد، خیال کردید هرکاری کردید تموم شد رفت؟ نه، ایران شمارو در لیست تروریستی قرارداده و‌باید پاسخگوی رفتارهای تروریستی هیجانی کردن های کاذب خودتون باشید، تمااااام این رویدادهای اخیر مسئول اصلیش شماهستید، یادتونه با خبرسازی هایی ازاین دست که خانواده های مقامات ایران دارن ویزای اروپا میگیرن که از راه بخش مخفی(!!!!)فرودگاه امام فرار کنن؟ یادته هربار توی خیابون شکست میخوردن با خبرسازی های کاذب سعی میکردید تجمع کننده هارو امیدوار نگه دارید مثل مذاکره ایران با ونزوئلا برای فرار مقامات ایران؟؟ هدفتون این بود که مبادا چند جوون ناامید بشن دیگه بشینن زندگیشونو کنن و دست از این رفتارها بردارن، یادتونه خبرسازی کردید ایران از روسیه برای سرکوب کمک خواسته؟ مشخص هست هدف شما از همه این دروغهای شاخدار این بود که به مخاطبت این پیام رو بدید که حکومت وضعش خرابه پس امیدوار باش خونه نرو یکم دیگه توی خیابون باشی کار رژیم تمومه؟؟!! ادامه داره حرفم
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 2
    نتیجه مماشات با اغتشاشگران شد جنایت و غارت و نتیجه مماشات با مدیران آپارات میشود انحراف شدید اخلاقی در کودکان، خواهشآ دادستانی به عنوان مدعی‌العموم به این فاجعه اخلاقی ورود کند
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 1
      مماشات نشده
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 3
    ادامه حرفام. تو از سادگی و بی تجربگی سیاسی یه عده به عمد و آگاهانه سواستفاده کردی، یادتونه این خبرهای جعلی رو چنان با هیجان و داد زدن پوشش خبری میدادید که مخاطب به خودش میگفت همین الان باید برم خیابون تا از این رویداد تاریخی جانمونم!!!! تو با این مدل از انتشار فیک نیوز دقیقاً شده بودی بخش جنگ روانی موساد و سرویس امنیتی انگلیس. یادته تجمع های فقط چند نفره رو چنان آب و تاب میدادی که کسی ندونه خیال میکنه تجمع میلیونی برگزار شده اما در خود ویدیوهایی که توی پیجت منتشر میکردی حتی خیلی وقتها تعداد زیر ده نفر بودن!!؟؟ تو یه عده جوان و بچه مدرسه ای رو به توهم شدید و خیالبافی انداختی، مشخص بود که هدف شماها فقط امید دادن های کاذب برای این بود که یه عده جوان بی تجربه فریب بخورن راه خطای خودشون رو ادامه بدن تا ایران مجبور بشه برخورد کنه شماهم در ته دلتون خوشحال بشید که اوضاع داره به سمت خون پیش میره و بعدش بهانه داشته باشید برای گیر دادن به ایران!!؟؟ مطمئنم ایران بزودی شماهارو به درک خواهد فرستاد، این رفتارها رفتارهایی نیست که ایران ازش بگذره.
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 0
    حالا هم تمام رسانه های غربی بدون اشاره به جرائم اینها با وقاحت بی سابقه دارن محکوم میکنن، رسماً قمه و فیلم و اسناد این جنایات موجود هست اما غربی ها بدون توجه به این مسائل دارن از کسانی که قتل انجام دادن حمایت میکنن و اقداماتن ایران رو شدیداً محکوم میکنن!!!!! یعنی این وقاحت رو چجوری ایران میخواد تحمل کنه؟؟؟؟ خداروشکر من هیچ کاره ای توی این مملکت نیستم چون تحمل این چیزها واقعاً سخته. ایران باید شددددددیییییید ترین برخوردهارو با دولت های اروپایی داشته باشه، این دولت ها که بالاخره مجبورن با خفتتتتتتت بیان بخاطر برنامه اتمی ایران دور یک میز با ایران بشینن، اون روز دیدنی خواهد بود، اگرم نخوان سر میز بشینن بدررررک و هزاران بار بهتر، اما مجبورن با سرِخم و خفت بیان دور میز مذاکره بشینن چون نیان براشون هزاران مرتبه ضرر هست و اگرم بیان با ایران سرمیز مذاکره بشینن هم میشه گفت میلیاردها بار به ضررشونه چون با خفت و شکست خورده سرمیز خواهند اومد. اروپایی های بی شرف دزد، اینها منابع سایر کشورهارو میدزدیدن تا خودشونو ثروتمند کنن، . ایران باید گوش نماینده های اروپایی رو بگیره بکشونه توی یه اتاق اونجا فیلم و اسناد جنایات رو نشونشون بده تا بلکه بی شرف های وقیح لال بشن.
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    عجب داستانی شده
  • ح IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 5
    آقا یه سوال آزادی بیان یعنی چی؟؟ میشه برام توضیح بدید؟؟
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 2
      اول خودت شروع کن نظرت رو در مورد آزادی بیان بگو یه سری کارها بیان نیست چیز دیگریست
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      4 0
      عزیزم ازادی بیان یعنی حق اعتراض مسالمت امیزمثل تجمعات کارگران خصوصی وعمومی ومعلمین برای دریافت معوقه وحقوق اینایی که بخاطرازادی فساد ودائم الخمری وماری جوانا وفساد وسلاح توحش وتخرییب وهوچی گری وفحاشی میکن اینا اغتشاش گروزامبی هستند
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 1
      خودتو زدی به خریت یا واقعا هستی؟
    • ح IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      چه چیز دیگری است؟؟ الان طرف اومده همینطوری کشکی شبکه ممنوعه تو سرویس ملی درست کرده!! بعد هیچ کس هم با این سرویس اشتراک ویدئو کاری نداره!! خب این آزادی بیان نیست؟؟ اینکه قاتل ها کشته بشن فقط میشه ضد آزادی بیان؟؟
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 3
    مسلما داشتن یک شبکه داخلی با نظارت بهتر از این هست که کلا حذف بشه اپارات. البته شببکه داخلی منافق مثل رجوی ها بدتر از دشمن خارجی هست. شاید همونا که این فیلم را پخش کردن هدفشون جمع آوری اپارات هست. روبیکا و سروش اینا هم که الان به حمایت نیاز دارند شاید اگر مخاطبشون رو پیدا کنند، همین کارها را بکنند پس باید از اینا فقط با نظارت صحیح حمایت کرد.
  • . IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 0
    چشم وزیر ارتباطات اقای ریسی روشن.
  • نیما IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 2
    کاش خبرگزاری های فارس و تسنیم هم به این موضوه بپردازند. همچنین مشرق عزیز لطفا بگو چگونه و به کجا باید اعتراضمون رو برسونیم؟ با چه شماره ای تماس بگیریم
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    سث روگن بازیگر نقش اول این کار , یک یهودی آمریکایی کانادایی با ریشه اوکراینی که تو فیلم های کمدی بزرگسال بازی می کنه . جیمز فرانکو بازیگر نقش دوم این کار هم در اصل یک بازیگر پورنو و یک یهودیه که اونم تو فیلم های بزرگسال بازی می کنه . جوناه هیل بازیگر نقش سوم این فیلم هم یک یهودیه که اونم تو فیلم های کمدی بزرگسال بازی می کنه . مایکل کرا بازیگر نقش پنجم این کار هم یک یهودیه اونم تو کمدی های بزرگسال بازی می کنه . اکثر دوبلورهای این کار یهودین و تو فیلم های پورن و کمدی بزرگسال بازی می کنن بقیه هم مذهب نامشخصی دارن یا ضدخدا هستند یا اونا هم یهودی یا در مورد دینشون دروغ می گن مثلا ادوارد نورتون اگر واقعا یک کلیسایی سنتی باشد تو همچین کاری بازی نمی کنه نکته اینکه این کار حدودا 15 بازیگر و چهره شناخته شده و استار دارد کمتر کار هالیوودی انقدر بازیگر معروف داره این ها را اگر به مردم بگید بعد همه خواهند فهمید که قصه فقط ساخت یک انیمه نیست این سوسیس ها هم ابتدا به شکل جنسی کشیده می شن بعد پوشانده می شن تا در ناخودآگاه اثرش را بگذارد مستندش هست که چه جوری انیمه می سازن و تصاویر جنسی را در آن پنهان می کنند یعنی وای به حال بچه های ما که عرضه نداشتیم وارد تولید انیمه به شکل صنعتی بشیم .
  • آیدین IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    البته این انیمیشن رو تقریبا تمام کانالهای ماهواره ای کودکان و بزرگسالان پخش کردند. اما جدیدا واقعا شبکه تونیکس از خیلی شبکه های ماهواره ای برنامه هاش کمتر حاوی موارد منکراتیه. اصولا چندسالی هست که انیمیشن ها و خصوصا انیمه ها بیشتر مختص بزرگسالانه تا کودکان
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    آفرین مشرق
  • مهدی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 6
    می خواهيد آپارات به فیلتر کنید خوب فیلتر کنید دیگه توجیحش نکید
  • جعفر IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 1
    بسیار مهم است که حتما با مجموعه هایی از این قبیل حتما برخورد متفکرانه مهندسی شود. بال و پرشون در چهار چوب قانون چیده شود.
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    وقتم با خوندن مقاله تلف شد.
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    ساختار یافته = همه چی دست قدرت!!
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    این چه جور حکومتیه که نمیتونه بر شرکتهای که در داخل کشور کار میکنند نظارت داشته باشه ، این دولت مستحق نابودیه
  • DE ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    مشرق جان در مورد این اقا صاحب اپارات صبا ایده بیشتر بنویسید ببینیم این پدرسوخته کیه که میخواد کودکان ایرانی رو فاسد کنه. وزارت ارتباطات باید پای صبا ایده رو قلم کنه. خانواده های ایرانی این تخلفات اینترنتی رو نمی پذیرند. در همین کشورهای خارجی والدین ده ها کنترل رو اینترنت خانگی دارن تا بچه هاشون ویدئو های جنسی رو نتونن ببینن. بعد اپارات و اقای صبا ایده میاد این غلط ها رو میکنه.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    بعضی از مسئولین مغز خر خوردند و نسبت به اتفاقات در فضای مجازی کاملا بی توجه هستند. کسی نیست به این شرکت و فعالیتهای برادران شکوری ورود کند؟؟!!
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    کلا نهادهای مسول خوابن بی حجابی که زیاد شد تابستونم که بشه برهنه کامل میشن. این سبکه های وب سایت ها هم که مدیرانش خیلی قدرت دارن اگر این ۳ ماه توجه کرده باشید همش در حال حمایت از اغتشاشگران هستن اما حتی یکبار با این افراد برخورد نشد. قانون بی حجابها هم که میخوان جدیدا بزارن ارزش نداره ون عملی نیست و کلی راه فرار داره شناسایی و خیلی چیزها یعنی عادلانه نیست چون خیلی ها این جریمه ها براشون بی ارزش هست و انجامش هم هزینه مالی زیادتری نسبت به قانون فعلی داره همون برخورد بهتر هست این قانون مثل کل قانون‌ها که در کشور یا اجرا نمیشه یا ضعیف هست مشابه این قانون. بعدشم طرف تا دلش بخواد در خیابون راه بره ایا پلیس ببینه برخورد کنه یا نه اونم با جریمه بی ارزش این قانون خودش این کارها بیشتر میکنه مخصوصا در نوجوان‌ها که کلا نمیشه اجرا کرد. بیشتر این قانون‌شکن برای بستن دهان مردم انقلابی هست. و فریب ما. قانون ما زندان گذاشته اگر اجرا نشه فقط برای بهایی ها خوبه . و فاحشه ها که هیچی براشون مهم نیست. بع دشم چون اجرای درست نمیتونه بشه حق دیگر مردم ناحق کرده و بی عدالتی هست .
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    احساس میکنم اینا کارا رو خود آپارات انجام نمیده یه سری دارن زیرابشو میزنن
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 0
    آپارات و مجموعه ش خیلی در این چند ماه بدنام شدند با کارهای عجیبشون!
  • حسین صاد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام. آدرس را بررسی کردم. انیمیشن نامناسبی بارگذاری نشده است. البته بابت دغدغه مندی و هشدارها از شما ممنونم
  • پرهام IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    یک گروه تشکیل بدین برای محاکمه مدیر اپارت وفیلم نت و... زیبا کلام و محمود صادقی ... هر ضد انقلاب خائن دیگه و مفت خور ورانت خور
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 1
    خدایا از دست افراد نادان و خائن خسته شده ام
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    خوب الان میگیم چرا صیانت نمیشه از این فضای ولنگوار ، ؟ ۱۰ سال دیگه بچه ها مون کفه خیابون دوباره شعار تجزیه طلبی و براندازی میدن تو تلویزیون رسانه ای کنین...از اون طرف مسئوالات میگن دم انتخابات نمیشه به مردم گفت اینترنت را محدود می کنیم رای نمیدن .
  • حمیدحسین IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    هنوزاستفاده نشده
  • یونس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    نمیدونم
  • توحید IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس