به گزارش مشرق، ناصر کنعانی با اشاره به در اختیار قرار دادن سلاح‌های شیمیایی از سوی دولت آلمان به عراق در دوران جنگ تحمیلی و استفاده صدام از این سلاح‌های شیمیایی علیه ملت ایران و عراق در طول این جنگ و همچنین اقدام دولت فرانسه در صادرات خون‌های آلوه به ایران در ۴۰سال قبل و تبعات ناشی از این موضوع برای مردم ایران در صفحه توییتر خود نوشت: «جایزه حقوق بشر به زنان ایرانی توسط دو رژیم ناقض حقوق ملت ایران!

آری، ملت ایران قطعا شایسته دریافت جایزه حقوق بشر است، برای اینکه حقوق انسانی آن‌ها سال‌های متمادی توسط ناقضان سرشناس حقوق بشر نقض شده است، مدعیانی که تاریخ تاریک و شرم آوری در نقض حقوق بشر و حقوق ملت ایران دارند.»

به تازگی وزیران امورخارجه فرانسه و آلمان در ادامه رفتارهای مداخله گرایانه کشورهای خود در امور داخلی ایران با انتشار یک پیام ویدئویی اعلام کردند که جایزه حقوق بشر و حاکمیت قانون ۲۰۲۲ را به مهسا امینی و زنان ایران اعطا می‌کنند.

جایزه حقوق بشر و حاکمیت قانون (Franco-German Prize for Human Rights and the Rule of Law) در حقیقت جایزه‌ای است که سالانه از سوی فرانسه و آلمان به‌طور مشترک به کسانی اعطا می‌شود که به ظن این دو کشور برای دستیابی به حقوق خود و اجرای حقوق بشر تلاش می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 1
    فعلا که فقط داریم بیانیه ای واکنش نشون میدیم
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 3
    شماها خیلی عرضه دارید غرامت رو از عراق بگیرید
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 1
      اول غرامت رو از ارباب گاوچرونت میگیریم بعد اونای دیگه! ///
  • ارش IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 2
    گفتم تقصی چین نیست .این کشورها باید از ایران بروند قطع رابطه با اروپا
  • علی افصحی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    زنان ایرانی آن مادران، دحتران و زنانی اند که در برابر بی فرهنگی و توحش غرب وحشی که حتی سوء استفاده جنسی از محارم ، هم جنس گرایی ، تن فروشی و بردگی جنسی و... را مجاز می شمارد، به پا خاسته و فرهنگ عفاف و حجاب را برگزیده و غرب وحشی را به یأس فلسفی کشانده اند طوری که غرب وحشی از هر فرصتی برای چند زن دوره گرد و خیابانی فارسی زبان جایزه نه حقوق بشر که جایزه ذلت و بی حیایی می دهد!تا بلکه جمعی فاسد پدید آورد اما هیهات که با حضور زنان ده ها میلیونی ایرانی مسلمان چنین اتفاق شومی بیفتد هیهات!
  • بختیاری DE ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    بهتر بود نفری هزار دلار جایزه به هر زن ایرانی میدادن چرا از کیسه خلیفه و این سازمانهای من درآوردی و فقط روی کاغذ خرج میکنن؟ چون گاز گرونه و کفگیر به ته دیگ خورده. این اروپایی ها جون به عزراییل نمی‌دن از بس جلب هستن نژاد آنگلو ساکسونها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس