جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت

حکم اعدام پس از بررسی مجدد توسط قضات دیوان عالی کشور و تایید آن‌ها و سپری شدن همه تشریفات قانونی و شرعی، صبح امروز در ملاعام و با حضور جمعی از مردم شهر مشهد اجرا شد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.

این تروریست در جریان حمله تروریستی خود، چهار فرد دیگر که در مسیرش بودند را نیز مجروح کرده و از محل حادثه گریخت.

به گفته یکی از شاهدان عینی در دادگاه که صحنه این جنایت را از نزدیک دیده بود، در روز حادثه پس از آنکه متهم،۲ تن از نیروهای حافظ امنیت را به شهادت رساند، در حال فرار هر فرد دیگری را که سر راهش قرار داشت با چاقو می‌زد و سپس متواری شد. اتفاقات آن روز به حدی فضای منطقه را دچار ارعاب کرده بود که مردم همه دچار وحشت شده، ترسیده بودند و مغازه‌دارها از ترس و وحشت به وجود آمده توسط متهم فروشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

دستگیری رهنورد در حالی که قصد فرار از کشور را داشت

۲۸ آبان ماه در حالی که متهم از شهر مشهد گریخته بود و قصد فرار از کشور را داشت توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

بلافاصله پس از دستگیری متهم، روند رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.
۳ آذرماه و یک هفته بعد از وقوع این جنایت، درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست برای مجیدرضا رهنورد متهم پرونده به اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد خبر داد.

براساس کیفرخواست، مجیدرضا رهنورد متهم بوده به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد.
همچنین در کیفرخواست صادر شده آمده است اقدامات متهم موجبات ناامنی در محیط را فراهم آورده است.

پس از صدور کیفرخواست در روز ۸ آذرماه، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده با حضور شکات، شهود، خانواده شهدا، وکلای متهم، نماینده دادستان، قاضی و مستشار وی و همچنین خبرنگاران برگزار شد.

در جلسه دادگاه نماینده دادستان با اشاره به وقایع روز حادثه، به برخی از مستندات موجود در پرونده از جمله اقرارهای خود متهم، گزارش اداره آگاهی خراسان رضوی و گزارش نهادهای امنیتی و همچنین درخواست‌ مکرر کسبه و اهالی محل مبنی بر مجازات متهم، تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر احساس ناامنی که دلالت بر ایجاد رعب و وحشت عمومی دارد، گفت: متهم به قصد جان ماموران حافظ امنیت، ۲ تن را شهید و ۴ نفر دیگر را مجروح کرده است.

همچنین به گفته نماینده دادستان، متهم برای بررسی وضعیت سلامت روحی به پزشکی قانونی معرفی و سلامت وی هنگام وقوع جرم مورد تایید قرار گرفته است.

روایت شاهدان عینی از وحشت مردم در روز حادثه

یکی از شاهدان عینی در جلسه دادگاه در رابطه با ترس و وحشت مردم از جنایت مجیدرضا رهنورد گفت: من و افرادی که در صحنه حضور داشتند وحشت کرده بودیم، هر کسی به یک طرفی فرار می‌کرد. به همین خاطر مردم درخواست دارند که متهم به اشد مجازات برسد؛ من ۲ دختر دارم. از آن روز به بعد دخترانم شب‌ها کابوس می‌بینند و هنگامی که من بیرون از خانه هستم مدام با من تماس می‌گیرند و اظهار نگرانی می‌کنند. این اقدام محله ما را بد نام کرد. دست‌های شهید زینال زاده در دستان من بود تا به شهادت رسید؛ ضارب آنچنان ضربه‌ای به گردن وی زده بود که این جوان همانجا به شهادت رسید.

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز گفت: آن روز من ترس را در چشمان مردم می‌دیدم. چند خانم که فرزندانشان همراهشان بود جیغ می‌زدند و فریاد می‌کشیدند.

یک شاهد عینی دیگر نیز روز حادثه را اینچنین روایت می‌کند: آن روز دیدم که متهم روی بدن یکی از شهدای خیابان حرعاملی نشسته و به شدت در حال ضربه زدن با چاقو به این جوان است و مردم وحشت زده در حال داد و فریاد ناشی از ترس هستند.

یکی از کسبه خیابان حرعاملی که در جلسه دادگاه حاضر شده بود گفت: بعد از این اتفاق، مردم دیگر رغبتی به حضور در این خیابان ندارند و کسبه با مشکلات متعددی مواجهه هستند و ما از این موضوع بسیار ناراحت هستیم، مخصوصا اینکه انگار کسی جرات نمی‌کند با بچه کوچک از این منطقه عبور کند چرا که مردم هنوز نگرانند و ترسیده‌اند.

در جلسه دادگاه خانواده شهدا نیز در اظهارات خود خواهان اشد مجازات برای عامل شهادت دو دانشجوی بسیجی شدند.

متهم: برادر کشی کردم

رهنورد در جلسه دادگاه اتهامات خود را قبول کرده و عنوان کرد: راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از این کارم را درک می‌کنم. فکرم و باورهایم غلط بود.

چاقو را در دست خود پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و الان منتظرم هرچه زودتر مجازات شوم.

متهم در ادامه گفت: از نظر روحی سلامت هستم و الان به این نتیجه رسیدم این افرادی که اغتشاش می‌کنند در اشتباه هستند.

آن روز هنگام فرار با چاقو به هرکسی که می‌رسیدم حمله می‌کردم. من آزادی و جوانی خود را تباه کردم. من خانواده‌های زیادی را داغدار کردم. می‌دانم برادر کشی کردم.

اعدام در ملاعام

سرانجام پس از طی روال قانونی، دادگاه رای نهایی خود را بر اساس اقرار صریح متهم و مستندات متقن موجود در پرونده صادر کرد.

بر همین اساس دادگاه، این متهم را با اتهام محاربه به اعدام در ملاعام محکوم کرد.

حکم صادره پس از بررسی مجدد توسط قضات دیوان عالی کشور و تایید آن‌ها و سپری شدن همه تشریفات قانونی و شرعی، صبح امروز در ملاعام و با حضور جمعی از مردم شهر مشهد اجرا شد.

بعد از اجرای حکم ، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از کلیه عوامل انتظامی و امنیتی که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام کرده و همچنین مسولان و هیات رسیدگی کننده قضایی که با توجه به ۳ اصل صحت ،دقت و سرعت به این پرونده رسیدگی کرده و به مطالبات عمومی در جهت برقراری نظم و امنیت و برخورد با اغتشاشگران وقانون شکنان پاسخ گفتند، تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 148
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    108 9
    هر مجرمی که زیر چتر حمایت غرب میره اعدام کنید، حتی اگه آقازاده فاسدی باشه.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      4 13
      شدت جرم و نوعش مهمه
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      15 6
      متهم این دو جوان روکشته بود تا انقلاب خودشان رو زودتر به نتیجه برسونه حیف که ندید. قابل توجه اغتشاش گران .
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      20 4
      اگر اینطور بشه اصلاح طلبان باید هزاران بار اعدام شوند
    • فرزند ایران IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      17 6
      سه جوان در این قضیه از دست رفتند. تنها کسی که خوشحال شد و برد دنیوی داشت، شیطان و دستگاه شیطان بود. متاسفانه
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 13
      خفه
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    54 8
    الی جهنم و بئس المصیر
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      15 1
      نتیجه نفرت پراکنی اصلاح طلبها شده این وقایع تاسف بار- باید بساط این اصلاح طلبهای سرمایه اسرائیل ایجاد نفرت در جامعه را جمع کرد.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      4 12
      قصاص باعث پاک شدن گناه قتل میشه گناهان دیگرش بماند بین خودش و خدا که توبه کرده یا نه. خداوند عادل تر از اون هست که برای یک گناه دوبار کسی رو مجازات کنه
    • امیرحسین IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      15 2
      دوست عزیز که با دیدگاه الهی فکر می کنی قصاص باعث پاک شدن فرد میشه، برو قرآن رو بخون که هرکس یک مومن را عمدا بکشه در جهنم جاودان خواهد بود. چه قصاص بشود چه نشود.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 1
      ۱۰:۰۷ کی بهت گفته حق فتوا دادن داری؟! خدای متعال، بهت وحی کرده که قصاص باعث پاک شدن میشه؟!
  • هادی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    45 4
    الحمدالله
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    31 3
    الی جهنم و بئس المصیر
  • عبدالله مومن IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    41 1
    عناصر اصلی فتنه در داخل که روسای افسادات و هنربندان گرین کارتی اند هم باید به مجازات اعدام برسند. ضمنا سرچشمه و منشاء این توطئه ها یعنی آل یهود ملعون. باید در راس پاسخ‌گویی ایران باشد تا پس ازین. شیطنتی در منطقه نباشد
  • قمی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    50 4
    تشکر قضاییه این کمترین حق اولیا دم و مردم مشهد بود
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      19 1
      آقای حجاریان اقای تاجزاده از ایجاد نفرت و خشونت در جامعه کی میخواهی دست برداری؟
  • علوی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    38 2
    احسنت! همه شون را که حکم اعدام دارند تو محل جنایتشون اعدام کنید نه توی زندان؛ تا عبرتی بشه برای احمق های دیگه
  • واثق IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    27 2
    ولعنه الله علیه
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    29 2
    باید از آقای علم الهدی تشکر کرد بابت حمایت هایش از نهادهای قضایی و امنیتی انتظاگی
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    35 3
    یک قاتل روانی در ملا عام اعدام شد و هیچ اتفاق خاصی نیفتد پس نباید در مقابل لجن پراکنی های برندازهای خارجی و داخلی کوتاه آمد
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    31 2
    دمتون گرم
  • زارا IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    33 5
    الله اکبر... قوۀ قضاییه تشکر تشکرررر.....
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    28 1
    با تشکر از قاطعیت قوه قضائیه این حرامیان باید درکمتر از یک هفته تکلیف شان معلوم وبهجزای اعمالشان برسند تابرای بقیه مایه عبرت واقع شود
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    32 2
    دست قوه قضاییه درد نکنه. لطفا به همین روال ادامه بدهید
  • محمدایوب IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    24 1
    حمایت از قوه قضاییه درود بر شما این بی شرف راباید دوبار اعدام می کردند یک بار تا پای جان دادن دوباره می آوردند پایین جان می‌گرفت دوباره اعدام می کردند سگ کشش میکردند لعنت خدا بر او واصلاح طلبان حامی او وعلی دایی
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    23 1
    دلمون خنک شد آخيش
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    18 2
    لطفا" مدیرانی که با عملکرد و چپاول بیت المال باعث بد بینی مردم به حکومت اسلامی شدند و نیز کسانی که فریب خوردگان را تشویق به محاربه و برعندازی کردند را نیز محاکمه کنید
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 5
      محاکمه نشدن؟
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 0
      بدبینی نسبت به عملکرد همون مدیری ایجاد میشه که بد عمل کرده نه به حکومت اسلامی.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    24 0
    آفرین به سرعت عمل دستگاه قضائی.امنیت جامعه نباید ملعبه مشتی اراذل وفریب خورده شود.
  • نرگس IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    22 0
    زیبایی قانون درراین است که با جدیت اعمال شود...والا بهترین قانونها هم وقتی متروک یا مغفول یا معطل بماند ، یعنی بی قانونی ...یعنی هرج و مرج ... امید که از مسببین اقوی از مباشرین نیز ، همانگونه که قانون هم بر آن تاکید دارد ، در ملا عام به بالای دار کشیده شوند ....
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    17 0
    سلام و با تشکر از قوه قضاییه، نیروهای انتظامی و امنیتی و شما بابت اطلاع‌رسانی. البته یک جور دیگر هم می‌شود خبر را نوشت. اغتشاش‌گر محارب در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد و تمام. نیازی به توضیح اضافه برای شیاطین خناس نیست. به قول خودشون جنگه
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      4 0
      به خدا که توضیح لازمه ، چون جنگ روایت ها هم هست
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      2 0
      ۹:۱۶ دقت فرمایید جنگ وقتی است که وارد معرکه شوی. جنگ روایت هم وقتی است که وارد معرکه روایت شوی. اما در مقابل روایت‌های غلط علاوه بر روایت، ابزارهای دیگه‌ای هم هست. مثلا یک بار روایت درست رو بگی و باقیش به حرف مفت بها ندی. چون در جنگ روایت، گرفتن توجهات مخاطب یک ابزاره. لزومی نداره عین عمل دشمن عمل کنیم. ما باید در عین توضیح مختصر و مفید دلیل اقدامات، بی‌اهمیتی دشمن و حرفاش رو به مخاطب آموزش بدیم. منظورم اینه نه اصلا روایت نکردن
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    22 0
    الله اکبر الله اکبر
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    19 0
    خدا رو شکر.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    19 0
    الحمد الله رب‌العالمین
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 24
    ای بابا چرا دیگه این تشریفات دادگاهی مسخره را میذاریدکه خودتان را ضایع کنید!-دادگاه را(دربیابان ،غار،جنگل وصحرا ...)بذارید واعدام کنید بره پیه کارش
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      18 0
      ما مثل شماها وحشیهای افسار گسیخته نیستیم که چاقو سنگ به دست در لحظه ،ادم میکشید.ما قانون را با دقت اجرا میکنیم تا حقی از کسی ،حتی اگر مجرم باشد ،ضایع نشود.
    • علوی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      20 0
      راست میگی حیوون هار را که نباید تو دادگاه مدنی محاکمه کرد. باید تو همون بیابون کلکش را کند. منتها این حیوون وحشی وارد شهر شده بود.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 12
    اگر پشیمان نبود بهتر بود
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 16
    میگم این اغتشاش گر ها رو زود به زود اعدام می کنید چرا طبری و زنجانی اعدام نمی شن اونا خودی ان اینا نخودی
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      17 1
      زنجانی باید زنده بمونه تا اموالی که بالا کشیده از او پس گرفته بشه چون اگر اعدام بشه دیگه امکان زنده کردن بیت المال از بین میره. در ضمن طبری حکم اعدام نداره حکم اون حبس طولانی جریمه و رد مال هست
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      4 1
      طبری مفسد فی الارض نیست، زنجانی هم باید پولاش برگرده و البته اگه همکاری کنه تا پولاش برگرده بهش تخفیف میدن
    • ح IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      5 0
      زنجانی اعدام خواهد شد وقتی امولش برگردانده بشه اما طبری اختلاس نکرده رشوه گرفته و حکم رشوه گرفتن هم اعدام نیست هرچند که باید انگشتان دست قطع بشود زیرا مصداق بارز دزدی است دیگر!! دوستان اگر ما پشت حکومت باشیم عدالت اجرا میشه باید عوام از حکومت دربرابر خشم خواص محافظت کنند!!
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      4 2
      زنجانی برای بازگشت مال زنده مونده و طبری حکمش بر خلاف آریا اعدام نبوده
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 1
    خدا را شکر که فتنه‌گران به سزای اعمالشون میرسن. فقط ای کاش قدرت استفاده مأموران امنیت از سلاح برای دفاع از مردم و خود، بازگردانده شود. در اون صورت، هزینه هم نمیدیم
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 0
    غربگدای مزدور: آقا میگن این طرف دستهٔ چاقوش زرد نبوده پس حکم محاربه نداره، در ضمن دوستاش میگن دانشمند بوده تو پارکینگ خونشون داشته مریخ نورد می‌ساخته، ناسا دعوتش کرده بوده داشته می‌رفته خارج!!!!
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 0
    مرگ بر آمریکا و مسولین خطا کار در اجرای طرح صیانت از فضای مجازی
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    9 0
    الحمدلله بدنه از قوه قضاییه تشکر میکنم.
  • Ali DE ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    16 0
    باشد درسی برای دیگر زامبی ها! این زامبی ها با شما و همه مقدساتی شما اعلامی جنگ کرده اند! این زامبی ها میخواهند اقتداری شما را به مسخره بگیریند! کسانیکه نعمت و شکری آذادی و امنییت از یادیشان رفته و از آن برای ضربه زدن به دیگران و نظام شما سوهٔ استفاده میکنند،حق دارید که بااین زامبیها اینگونه برخورد کنید! مماشات با گرگهای تیز دندان ، ستمکاری بوود بر گوسفندان! ترسی مردم را از این زامبیها بگیرید و ترس را در دلی این زامبی حاکم کنید، اگر میخواهید که این زامبی ها بر شما حاکم نشوند! جوانانی شما را فضای مجازی معاند ، مانندی اینستاگرام ؍ من او تو، بی بی سی و... شستوشوی مغزی میکنند! پس آنها را هر چه سریع ببندید و اینترنت خود را فعال کنید! شرایت شما کاملاً جنگی است. غرب با شما رسماً اعلامی جنگ کرده و رژیم چنج را میخواهد به خیالی خود با این زامبیها رقم بزنند! ولی نمیدانند که خدا با شماست.
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    15 1
    روحت ناآرام جانی نه این دنیا رو داشتی نه اون دنیا رو .... به درک واصل شد
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 0
      دقیقا
  • یزدان IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 16
    دروغ محض
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      5 1
      انشاالله یکی از این دروغها جلو چشمانت سر عزیز ترینت بیاد
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      7 1
      پماد بمال
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      اولا ان شاءالله درسته دوما آرزوی خوب مثل عاقبت بخیری بکن
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    16 0
    من دست و کف پای آن‌ نیروی امنیتی اطلاعاتی را میبوسم که این گرگ وحشی جنایتکار‌ را کمتر از ۴۸ ساعت درحال فرار و خروج از کشور دستگیر کردند
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    15 1
    خدا به قوه قضاییه خیر بده دمشون گرم این ملأ عام خیلی مؤثره
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 0
    الحمدلله رب العالمین از قوه قضاییه بابت این برخورد صحیح و با سرعت و اقتدار تشکر میکنم باشد که افراد فریب خورده به عاقبت کار خود بیاندیشند.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 15
    رهنورد مستحق مرگ بود ولی شکاری نه!
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      7 1
      حرف الکی نزن
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 17
    محسن شکاری نه ولی این حقش بود اعدام بشه
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      9 1
      حرف الکی نزن
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 0
    این حرومی رو باید جسدش بمونه در ملاعام..
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 1
      نه
  • امید IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    13 1
    2 تا از کله گنده های مفت خور و رانت خور اصلاح طلب را اعدام کنید همه چه درست میشه.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 11
      اعدام نشدن؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 0
    قوه قضائیه تشکر تشکر بره جهنم لعنت خدا بر او باد
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    10 0
    خدا رو شکر...دم نیروهای امنیتی و انتظامی و قوه قضائیه گرم
  • شهراد IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    10 0
    منتظر اعدام بقیه هستیم این کثافتها بهشون رحم کنین حکم قتل بقیه مردم و امضا کردین پس فقط اعدام
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    13 0
    الحمدلله رب العالمین که حکم الهی اجرا شد. در مورد بقیه جنایتکاران هم منتظریم که هرچه زودتر قصاص شوند تا درس عبرتی برای اراذل و اوباش و جنایتکاران شود انشاءالله تعالی.
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 2
      سلام ان شاءالله اصله
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 0
      سلام ممنونم از دقت نظر شما بله ان شاء الله درسته
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 6
    قسمت تلخ ماجرااینه آدم وقتی اسامی اینهارا نگاه میکنه؛مجیدرضا،محسن....میبینه جوانان شیعه هستن که پدران و مادرانی به عشق اهل بیت برای اینها نام انتخاب کردن اما متاسفانه در جامعه ای فاسد به سمتی رفتن که درجوانی سربه دارشدن،تفوبرتوای چرخ گردون تفو....
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      اف بر تو که اراده مفسدان بر دور شدن از خدا را به چرخ گردون نسبت میدی. خدای بزرگ اگر آن‌ها را در جامعه قرار داده، عقل و دین و نفس نصیحت‌پذیر رو هم عنایت فرموده و بدون ابزار رهاشون نکرده. خودشون نخواستن استفاده کنن. ثانیا اگر تو جامعه آمریکا بود چی؟! جامعه ایران صدها برابر مؤمن‌تر و پاک‌تره. به این چارتا اغتشاش‌گر بی‌شرف نگاه نکن
  • عطار IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 0
    لعنت الله علی رهنورد و امثالهم به خصوص کسانی که اونا رو کوک کردند.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 0
    از امروز دوباره هشتک سازی سلبریتی های بی سواد شروع میشه
  • مسعود دیپلمات IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    وقتی یک حیوان را در ملاءعام اعدام می کنید چرا فیلم آنرا منتشر نمی کنید تا عبرت سایرین شود؟! احمقید؟ یا با طرف نسبت دارید؟!
  • عبدالله IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 0
    الحمد الله رب‌العالمین
  • کوروش کبیر IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 0
    دست مریزاد ادامه بدید تا آرامش و امنیت برقرار شود
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    آقا زاده های خائن را همینجوری اعدام کنین
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      نکردن؟
  • محب مجلس انس با شهدا IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    افراد حافظ امنیت باید آموزش لازم را ببینند ( به بهانه نپختگی افراد بسیجی و درست کردن جو امنیتی آن هم در این فضای بلبشو ) ، تجهیزات و وسایل دفاع شخصی از خود را به تناسب کارشان در لباس شخصی و آموزش لازم جهت جلوگیری از سو استفاده شخصی به آنها داده شود ، جوون های مردم را با دست خالی میفرستید جلو تا جلو اراذل و اوباش در قواره یک حیوان وحشی و بدتر از حیوان وحشی ، توقع دارید اتفاقی پیش نیاد ، شهدا به سعادت ابدی رسیدند در آن شکی نیست و خود خانواده شهدا هم همینطور ، چند خانواده شهید و محیط پیرامونی آن و شهر و کشور و دستگاه های قضایی را درگیر یک کاری که تا حد زیادی قابل پیشگیری است ، درگیر می کنید ، به هر حال این یک پیشنهاد بود ، بهتر از این را سراغ دارید بسم‌الله بفرمایید !
  • مهدي IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 0
    الله اكبر....درود خدا بر قوه قضائيه كه اسير جو سازي هاي شيطان بزرگ به عنوان عامل اصلي خرابكاري ها و نوچه هاي داخلي اش نشد!!!
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 12
    روحش شاد و راهش پر رهرو باد
    • رضا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      9 0
      خفه شو بیشرف وحشی
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      8 0
      انشاالله قسمت خانوادت شد به قاتل بگو روحش شاد
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 0
      وقتی مردی و تو قبر رفتی میام بالای قبرت و چند قطره اشکی می فشانم چون تو لایق شی ای آدم نجیب!! خخخخخخخخخ
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 0
      همین راه رو شما هم برو تهش مثل همین قاتل به آویزون شدن از جرثقیل ختم میشه، مشکلی نیست!!!!!
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • ع دك IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 3
    ممنونم از دستگاه قضايي به اينجور داعشي ها نبايد رحم كرد
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 2
      پس چرا اعدام نمیشه؟
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    6 0
    بن سلمان بیشرف را از توی سوراخش بیرون بکشید و بکشید. دفتر BBC و ابتترآشغال را بهمراه مزدوران خائن و بیشرفش با موشک بالستیک منهدم کنید. این کثافتا شبانروزی کینه و نفرت به قلب و ذهن مردم پمپاژ کردن. «آیا جرم مجریان و مدیران رذل و پست فطرت BBC و عنترنشنال از سلمان رشدی کمتره؟»
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 2
    این اعدام ها داره به شکل انتقام جویانه انجام می شه.
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 0
      انتقام از شیاطین برانداز، حکم خدا است. دیر نیست کا نوبت توی مجازی هم برسه
  • یک هم وطن IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    این مجرم و قاتل (حرفه ای ) با توجه به اظهارات خودش مبنی سابقه چاقو کشی و پرداخت دیه آن ، در این اوضاع و احوال اجتماعی ، وظیفه نیروهای مسوول ( انتظامی ، اطلاعات و ....) است این دست از افراد را قبل از ارتکاب هر جرم هر از چند وقت یکبار ، اینها را احضار و هوشدار لازم به عدم ارتکاب هر گونه جرمی به آنها داده شود ، یعنی اصل پیشگیری از ارتکاب جرم را که در قانون پیش بینی شده است اجرا شود ، بجای اقدام بعد از ارتکاب جرم ، قضیه قبل از ارتکاب جرم صورت گیرد ، جامعه ما تا کی و تا کجا تاوان ندانم کاری ها برخی را باید پرداخت نماید ، آقا مسوول ! این را بدان قیامتی هست و حساب و کتابی هست ، در آنجا تو و امثال تو را در کنار و در ردیف وحشی قاتل مجید رضا رهنورد میارن و اول از همه تو باید پاسخگو باشی ، چون به وظیفه ات باید عمل میکردی نکردی !
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 12
    درپی اینهمه خون که براین خاک چکید ننگمان باداین جان،شرممان باداین نان،روحش شاد
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      7 0
      خفه شو ۲ نفر کشته حرامی انشاالله جلو چمانت سر عزیزانت بیاد برا قاتل شعر بخون
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      5 0
      کامنت تورو که خوندم از هواپیما پیاده شدم. داشتم می رفتم قبرس «چیز!» وارد کنم. یهو دیدم اصل جنس همینجا تو تهرونه!!
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      2 0
      شکر
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 0
      استاد میگم حواست باشه کلاه سرت نره، زمان رضا خان میگفتن دوتا ازینا می‌فرستادن قبرس جاشون یه رأس "چیز" وارد میکردن، گرون بهت نفروشن!! خخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 5
    عامل ترور سعید حجاریان چرا اعدام نشد؟
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 0
      چون برنامه ریزی خود حجاریان بود
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 0
      حجاریان کشته نشد و البته میشه گفت که شاید نقشه حجاریان هم بوده باشه
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 3
    چرا پیگیر کشته شدن مردم عادی نیستین؟
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 1
      تو ایران روزی 1000 نفر بعلت بیماری و تصادف و خودکشی و سوانح فوت می کنن. عمله های داخلی ابترنشنال هر چند روز یبار یه دختر جوان و خوشگل رو از بین فوتی ها انتخاب می کنن برا کولی بازی و پدرسوخته بازی. میگن اینو پلیس زده تو سرش و کشته!! فقط یه کودن پای ماهواره این قصه هارو باور می کنه. سلاخی پلیس و بسیجی فیلم داره ولی اینا فقط ادعاس و فیلمی از ضرب و جرح در کار نیست.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 2
    آن روزفراخواهدرسید
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      2 1
      قد قد نکن بیا بیرون چاقو بکش ببین چطور سر تهت یکی میشه احمق
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    با این اعدام ها
  • امیرحسین IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    همون تکنیکی که تو خبر سازی علیه جمهوری اسلامی استفاده می کنند را علیه خودشون استفاده کنید. مثل اینکه کشته دروغ پشت کشته ردیف میکردند تا فرصت شفاف سازی به رسانه های نظام ندن. شما هم نذارید یه اعدامی رو با پمپاژ خبری تبدیل به قهرمان کنن. اعدام ها رو سریع و پشت سر هم انجام بدین تا تمرکزشون برای بزرگنمایی رو بگیرید.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 0
    بهترین قانونی که تو ایران جواب میده بدونه هیچ گونه غرضی قانون اعدام هست
  • هموطن IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    آدرس "بانیان آشوب" را باید در ستاد اصلاحات جستجو کرد. مردانی پیر که جوانانه به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و سنگر گرفته در پشت جهل عده‌ای فریب‌خورده؛ یک روز فتنه 88 را علم می‌کنند، یک روز پروژه شوم سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی را کلید می‌زنند، روز دیگر آدرس خیابان را به مردم می‌دهند، دست به تحریم انتخابات می‌زنند و مزوّرانه در اتاقک‌های هدایت عملیات؛ تقلا می‌کنند تا اغتشاشات لکه‌ای را به سمت ایجاد "فتنه اقتصادی"‌ سوق بدهند.
  • ساس IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    پس دوستان محرکش چی ! پس موافقان قماربازش چی! پس همپیک های نامردش چی! پس سهم خانواده همفکرش چی! این یک میدان فکری است و افراد مگنت پیرامونی باز هم این روندها را بازسازی و نوآفرینی میکنند. مگنت ها باید شناسایی و پخته بشوند والا تمامی ندارد و هر روز شخصی را ناغافل به کمینگاه میکشد و ذهن نوجوانان پسر و دختر را خراب میکند
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 1
    خدا باعث و بانیکشته شدن جوانهای ایران که ازنها را به جان هم انداخته اند را به دردی گرفتار کند که آه و ناله آن تا هفت اسمان بالا برود انشالله هر کس که میخواهد باشد
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      خودتی دیگه. با طرفداری از اغتشاش یا سکوت و کنار کشیدن، ضدانقلاب رو متهم کردی و به میدان فرستادی. لعنت ابدی خدای بزرگ بهت
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله بعدش هرکی که طرفدار ضدانقلاب هست رو خدا لعنت کنه یا به راه مستقیم هدایتش کنه(اگه لیاقتش رو داره)
  • کارشناس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    بخشش لازم نیست، اعدامش کنید
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 4
    مگه نمیگین اینا امنیت مردم رو بهم زدن؟ پس چرا مردم خوشحال نیستن از اعدامشون؟
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 0
      جای بقیه حرف نزن
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 0
      حتما مردم شم متوهم های مجازی هستید اتفاقا خیلی خوشحالیم عاقبت هر کسی بخواد چاقو بکشه همینه مردم با ارازل ادمکش نیستن چون میدونن فردا نوبت خودشونه با ترحم بر این جانی ها
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      2 0
      مگه تو مردمی؟! ما خوشحالیم. الحمد الله رب‌العالمین
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      2 0
      از بد عاقبتی کسی خوشحال نمیشویم ولی از اجرای حدود الهی حمایت میکنیم . مخالفان مجازات اشرار حرفشان از روی شکم سیری ست و الا هیچکس حاضر نیست خار به پایش فرزندش برود چه رسد که توسط وحوش در خیابان سلاخی شود و آسیب ببیند .
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    مشرق چاپ کن
  • ابراهیمی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    الله اکبر الحمدالله رب العالمین
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    علی کریمی دیوانه و علی دایی مخبط در عزای دوست شان نشستند تسلیت به علی کریمی جلاد و علی دایی مخبط بی وطن ...
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 1
    به درک واصل شد👌
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 2
    جاش وسط جهنم باشه
  • سهرابی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    اونها اعتراض کردن به اعدام شکاری ولی قوه قضائیه باشجاعت تمام نفر بعدی رو تو ملاءعام اعدام کرد و نشان داد هیچ اهمیتی برای حرف های پوچ دشمنان قائل نیست
  • نادرگودرزی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 0
    یک روزتوخیابون کیفم رو ردندباهمه مدارکم.هنوزقیافه ی آون کثافت یادم نمیره .باتمام دردسرهایی که برام درست کرد.این که آدم کشته.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 3
    چرا حكم مفسدين اقتصادي مثل بابك زنجاني اجرا نمييشه
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 3
    شهید اینه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    لعنت خدا بر باعث و بانی وهواداران این این اغتشاشات
  • GB ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    من یه شکایت ساده الزام به تنظیم سند داشتم دوسال و نیم طول کشید تا حکم به الزام دادند
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      اهمیت تنظیم سند با فتنه یکیه؟! خدا شفات بده
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 2
    عامل اختلاس های میلیاردی کی اعدام میشن؟
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      نشدن؟
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    خدا خیر بده قوه قضاییه رو
  • دریا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    میدونید مشکل کار کجاست اونجا که ادمهایی رو که اعتقادات و عقاید متفاوتی رو دارند محکوم به مرگ کردن چه با طناب دار چه با چاقو کی باعثشه؟
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      شیاطینی مثل تو که مردم رو فریب میدید باعثش هستن. چون این ملعون به خاطر محاربه و قتل اعدام شده نه عقیده‌ مرگ بر منافق
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    احسنت
  • زهرا IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    تو خدا فتنه زیاد کتاب نهج والبلاغه جاش توی آموزش و پرورش خالی توی دوروس دانش آموزان
  • وطنم پاره تنم IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    برخی از هم وطن نان عزیز ما با اعدام این قبیل افراد دچار احساسات آنی نشن ، کشتن دو نفر جوان این مرز و بوم _ توسط یک جوان ( ریشه را باید شناخت که چه عواملی دخیل بودند تا این جوان یک قاتل بشود جای خود محفوظ است )با سابقه ارتکاب جرم _ به دلیل واهی و برخورد قاطعانه با آن ، خودش یک عامل بازدارنده برای بقیه افراد موجود در جامعه که مستعد ارتکاب جرم هستند می باشد
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    کاش عکساتونا میزاشتین کنار نظراتتون
  • ایران IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • علی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    کسی که درخیابان 2 نفر را سلاخی میکنه؛ چند نفر را زخمی کرده؛ چند خانواده وفرزندان آنها را یتیم وبی سرپرست کرده، اعدام کمترین مجازاتشه. البته معترضان به اعدام رهنورد دو گروهند که خیلی تفاوت دارن یک عده کسانیند که سواد رسانه وقدرت تحلیل ودرک مسائل را ندارند اما!!!! یک عده حرام لقمه اند که از مستقیم وغیر مستقیم از غرب تغذیه میشند واعدام مجید رهنورد را عمل ضد حقوق بشری میدونند، اما افراد غیر از خود شان را اصلا بشر به حساب نمیارن، مثل صهیونیستها که میگن فقط ما انسان هستیم وبقیه حیوانندوباید درخدمت ما باشن. آخه...لا مصب ها، امثال زینالزاده ورضازاده ها که توسط شماها سلاخی شدند بشر نیستند؟!
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین.قصاص حق است و باعث اصلاح جامعه میگردد.باید عامل ها ی پشت پرده این جنایت ها که در سایه نشسته اند و میخواهند از قبل ایجاد بلوا به نان و ابی برسند و قدرت را بچنگال خونین خود بگیرند هم قصاص گردند. حتی عوامل خارجی ان هم با انتقال شورش ها به سرزمینشان قصاص گردند .راهشم اینست که با افشای ماهیت سرمایه داران صهیونیست که بیش از 70درصد اقتصاد دنیا را دارندو ملت های جهان را به بیگاری گرفته اند ریشه فتنه ها در دنیا را خشکاند.اگر مردم امریکا ،اروپا و استرالیا و کانادا و غیره بدانند چگونه تحت استثمار صهیونیزم جهانی هستند و از خودشان هیج جیزی ندارند بر سرشان خراب و یک شبه بساطشان رابه هم میریختند .به امید فرج قائم آل محمد .(عجل لله تعالی فرجه الشریف) )انشا الله
  • احمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    قصاص کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس