عکس نوجوان ایرانی در بین برگزیدگان مسابقه سازمان ملل

برگزیدگان مسابقه ملی محیط زیست سازمان ملل (UNEP) در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند و یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان موفق به کسب عنوان برگزیده در بخش بین‌الملل شد.

به گزارش مشرق، برنامه‌ محیط زیست سازمان ملل «یونپ» (UNEP) این مسابقه را با موضوع «اهمیت حفاظت از لایه ازون برای موجودات زنده» در سه رشته نقاشی، عکاسی و طراحی گرافیکی (طرح‌های دیجیتالی یا کامپیوتری با کمک نرم افزارهای گرفیکی کامپیوتر یا موبایل) برگزار کرد.

در مرحله ملی برگزیدگان این مسابقه معرفی و نفرات اول هر بخش به مرحله بین‌المللی در منطقه آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند که در نهایت در بخش عکاسی اثر فاطمه آذری‌فر عضو ۱۴ ساله مرکز کانون رزن استان همدان (مربی معصومه مدیری دلشاد) به‌ عنوان یکی از برگزیدگان بخش بین‌الملل معرفی شد.

پیش از این نیز در مرحله ملی و در رشته نقاشی اثر شیرین رمضانی عضو ۱۴ ساله مرکز شماره ۲ کانون همدان (مربی شهرزاد بیاتی) رتبه اول و حلماسادات کریمی ۶ ساله از مرکز علی‌آباد استان گلستان (مربی راضیه چوری) رتبه سوم و در رشته عکاسی نیز اثر مامک امامی ۱۴ ساله از مرکز شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری (مربی معصومه مهری) رتبه سوم این بخش را به‌ دست ‌آورد.

عکس نوجوان ایرانی در بین برگزیدگان مسابقه سازمان ملل
نقاشی حلماسادات کریمی ۶ ساله از مرکز علی‌آباد استان گلستان

این مسابقه با هدف آگاهی‌رسانی درباره‌ی اهمیت حفاظت از لایه ازون برای موجودات کره زمین و تداوم تشویق حمایت عموم مردم در مورد مواد مخرب لایه ازون و حذف گازهای گلخانه‌ای از سوی برنامه‌ی محیط زیست سازمان ملل (یونپ) (UNEP) با همکاری دفاتر ملی اوزون در کشورهای عضو برگزار شد.

عکس نوجوان ایرانی در بین برگزیدگان مسابقه سازمان ملل
اثر مامک امامی ۱۴ ساله از مرکز شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری

عکس نوجوان ایرانی در بین برگزیدگان مسابقه سازمان ملل
نقاشی اثر شیرین رمضانی عضو ۱۴ ساله مرکز شماره ۲ کانون همدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس