کد خبر 1444878
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
اقدام جدید چلسی برای جذب طارمی

نشریه‌های پرتغالی مدعی شدند که آرسنال پس از مصدومیت بازیکن برزیلی این تیم، برای جذب مهاجم ایرانی عزم جدی‌تر پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، نشریه پرتغالی O Jogo مدعی شد که آرسنال علاقه خود را برای جذب مهدی طارمی مهاجم پورتو در ژانویه پس از مصدومیت طولانی مدتی که برای گابریل ژسوس ایجاد شد، احیا کرده است.

توپچی‌ها اخیرا ضربه بزرگی را متحمل شدند. آن‌ها مهاجم برزیلی خود را به دلیل مصدومیت در جام جهانی از دست دادند و به نظر می‌رسد ژسوس حدود سه ماه از میادین دور باشد.

حالا آرسنالی‌ها مجبورند تا به دنبال مهاجم جدیدی باشند. مسئولیت خط حمله تیم می‌تواند بر دوش یک جایگزین کم‌هزینه باشد اما O Jogo اعلام کرده که توپچی‌ها به دنبال طارمی هستند. با این حال، اگر پورتو تمایلی به از دست دادن او نداشته باشد، این انتقال ساده‌ نخواهد بود. این بازیکن ایرانی در ژانویه وارد ۱۸ ماه پایانی قراردادش می‌شود. ادعا شده که تنها در صورتی انتقال نیم فصل انجام می‌شود که این بازیکن ۳۰ ساله، قرارداد بلندمدت جدیدی نبندد.

قیمت طارمی در حال حاضر بیست میلیون یورو تعیین شده است. او بدون در نظر گرفتن بخش زیادی از بودجه نقل و انتقالات توپچی‌ها در ژانویه، انتقال خوبی برای توپچی‌ها خواهد بود.

طارمی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست دو گل برای تیم ملی کشورمان به ثمر برساند و یک پاس گل نیز در کارنامه‌اش ثبت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس