کد خبر 1444841
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
گوشی

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هواوی سری P۶۰ و Mate ۶۰ به تراشه‌های کوالکام مجهز خواهد شد.

به گزارش مشرق، گوشی‌های سری Mate ۵۰ هواوی چند ماه قبل معرفی شد و انتظار نمی‌رود که جانشین آن تا سپتامبر سال آینده وارد بازار شود. یک افشاگر با سابقه اعلام کرده که گوشی‌های سری Mate ۶۰ هواوی به پردازنده کوالکام مجهز شده است و فقط اتصال ۴G را ارائه می‌دهد.

گوشی‌های سری P۶۰ که انتظار می‌رود اوایل سال میلادی آینده عرضه شود به تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ ۴G مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد که این محصولات به زودی وارد مرحله تولید انبوه می‎‌شود. علاوه بر این گفته می‎‌شود گوشی‌های سری Mate ۶۰ به تراشه با شماره مدل SM۸۵۲۵ مجهز شده است که احتمالاً نسخه ۴G اسنپدراگون هشت نسل دو است. این مدل گوشی‌های هوشمند به این زودی عرضه نخواهد شد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، انتظار می‌رود یک دوربین سلفی دوگانه روی نمایشگر گوشی هواوی P۶۰ تعبیه شود. پنل پشتی این محصول میزبان ماژول‌های دایره‌ای دوقلو است؛ ماژول بالایی دارای دو سنسور بزرگ و ماژول پایینی دارای یک فلاش LED و یک دوربین دیگر است.

اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های سری P۶۰ و Mate ۶۰ در دسترس قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود که شرکت تولیدکننده در روزهای آینده اطلاعات رسمی درمورد این محصولات را ارائه دهد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس