سران قوا

سران قوا با تاکید بر اهمیت اجرای قانون مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت به منظور تامین بخشی از درآمدهای مندرج در بودجه سال جاری، همه دستگاهها را در حوزه مولدسازی، موظف به همکاری کردند.

به گزارش مشرق، در نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه که بعد از ظهر شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، سران سه قوه با تاکید بر اهمیت اجرای قانون مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت به منظور تامین بخشی از درآمدهای مندرج در بودجه سال جاری، همه دستگاه‌ها و نهادها را موظف کردند در حوزه مولدسازی، فعالانه همکاری و اجرای قانون را پیگیری کنند.

در این جلسه همچنین موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه به عنوان اولویت و ضرورت مورد توجه قرار گرفت تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرارگیرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، محمد باقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در این نشست، امنیت را مهم‌ترین مقوله و زیربنای رشد و توسعه کشور و آرامش جامعه دانستند و بر لزوم حفظ و تقویت امنیت در همه ابعاد توسط دستگاه‌های مسئول تاکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یوسف از همدان IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    باز هم که این سوال تکراری رو پرسیدید چند بار بگم اول سلام و احوال پرسی بعد تعارفات معمول ، صرف چای و شیرینی ؛قرار جلسه بعدی و روبوسی و بعد نخود نخود هر که رود خانه خود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس