اژه ای

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، به رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان دستور داد در شناسایی، دستگیری و محاکمه عاملان، اهتمام جدی و پیگیرانه داشته باشند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان دستور داد با همکاری بخش‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در شناسایی و دستگیری و محاکمه عاملان شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، این عالم وارسته و مردمی اهل سنت شهرستان خاش اهتمام جدی و پیگیرانه داشته باشند.

در پیام رئیس قوه قضاییه تصریح شده است که دشمنان و معاندان وحدت و انسجام ملی ایران اسلامی، پس از آنکه در نیل به اغراض شوم و شیطانی خود ناکام ماندند و نتوانستند توطئه‌های طراحی شده از جانب مستکبران را در جغرافیای پهناور سیستان و بلوچستان عزیز پیاده و عملیاتی سازند ، آشکارا دست به جنایت بر علیه شخصیتی مردمی در این خطّه زدند و عالمی همچون مولوی عبدالواحد ریگی که از منادیان وحدت شیعه و سنی بود را به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق، دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان ۱۸ آذر گفت: مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

مهدی شمس آبادی افزود: بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالیکه سه گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.

دادستان زاهدان با اشاره به اینکه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است اظهارداشت: پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

وی خاطر نشان کرد: این مولوی از افرادی بود که در راستای صلح و سازش و دعوت مردم به آرامش نقش موثری داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    امپراطوری باستانی ایران دوباره زنده شده است و ای بار مردان امپراطوری برای شاه جهان مهدی فاطمه خواهند جنگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس