۲۰۰ میلیون قراردادم هزینه مکمل غذایی هم نیست

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت: قرارداد امسال من ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که فکر نکنم در کشتی آزاد مدال‌آوران چنین مبلغی را دریافت کنند.

به گزارش مشرق، پویا دادمرز پس از پایان لیگ برتر کشتی فرنگی در خصوص برگزاری لیگ اظهار داشت: لیگ کشتی فرنگی امسال شرایط بسیار خوبی داشت و حریفان خوبی هم در وزن خودم داشتم. من بعد از مسابقات امیدهای جهان و جام جهانی در مرحله نهایی به روی تشک رفتم و توانستم حریفان خودم را هم شکست دهم. با توجه به حضورم در مسابقات امیدهای جهان و جام جهانی با موافقت باشگاه در دور رفت رقابت‌ها حضور نداشتم، اما در مرحله برگشت در مرحله نهایی کشتی خودم را آغاز کردم و حریفانم را از پیش رو برداشتم.

وی در خصوص قراردادهای لیگ برتر کشتی فرنگی عنوان کرد: قراردادهای لیگ برتر کشتی فرنگی چنگی به دل نمی‌زند و اگر واقعیت را هم بخواهم بگویم قرارداد امسال من ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که فکر نکنم در کشتی آزاد مدال‌آوران چنین مبلغی را دریافت کنند. امیدوارم در آینده اسپانسرهای زیادی به سمت کشتی فرنگی بیایند تا بحث مالی کشتی‌گیران کمی بهتر شود.

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان عنوان کرد: ۲۰۰ میلیون تومانی که قرارداد بستم، برای من، حتی پول مکمل غذایی هم نیست و امیدوارم که در این خصوص تصمیمات خوبی را بگیرند، چون تنها منبع درآمد کشتی‌گیران لیگ است. ایجاد تفاوت بین کشتی آزاد و کشتی فرنگی کار منطقی نیست؛ چراکه دوستداران کشتی آزاد بیشتر از کشتی فرنگی است و در سال‌های اخیر اسپانسرهای خوبی در کشتی آزاد سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این کشتی‌گیران فرنگی هستند که دستمزد پایینی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    چرا به وطن فروشان فوتبالیست تا خرخره از بیت المال می‌دهید اما به جوانمردان کشتی گیر خیلی کمتر!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس