کد خبر 1444488
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
چری

نمای ظاهری کراس اوور پرچمدار چری تیگو ۹ (T۲۶) برای اولین بار در عکس‌های رسمی که توسط این شرکت منتشر شده، با جزئیات کامل به نمایش درآمده است. نمای بیرونی چری تیگو ۹ حقیقتا برازنده یک مدل پرچمدار است.

به گزارش مشرق، در تصاویر رسمی، چری تیگو ۹ در رنگ آبی بسیار دلپذیر نمایش داده شده و نمای ظاهری آن مطابق با آخرین زبان طراحی چری ساخته شده است. نمای جلوی کراس اوور پرچمدار با جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی و لوگوی نورپردازی شده برند چری تزئین شده و چراغ‌های جلوی جدید و سپر تهاجمی با زه‌های کرومی تکمیل کننده ظاهر جدید این پرچمدار هستند.

رونمایی از خودروی چری تیگو ۹ +عکس

نمای کراس اوور به دلیل ستون D مورب، خط سقف شیب‌دار و اسپویلر اسپرت بنظر می‌رسد. نمای جانبی با قوس بالای چرخ‌های همرنگ با بدنه، سقف شناور، دستگیره‌های درب جمع شونده و رینگ ۱۰ پره تکمیل می‌شود. به طور کلی، طراحی ظاهری و شکل بدنه چری تیگو ۹ واقعاً شبیه کراس‌اوورهای ممتاز و به ویژه لندرور است.

در این تصاویر برای اولین بار نمای عقب چری تیگو ۹ را بدون استتار مشاهده می‌کنیم. در این نما وجود یک چراغ یک تکه با حروف نام برند چری تزئین شده است و نمای عقب را از دیگر محصولات این کمپانی متمایز می‌کند. اما نمای اگزوز این خودرو کاملا معمولی و خسته کننده بوده و با دو روکش مستطیلی تزئین شده است.

رونمایی از خودروی چری تیگو ۹ +عکس

فضای داخلی چری تیگو ۹ در تصاویر رسمی نشان داده نشد، اما بارها در مقابل لنزهای " عکاسان جاسوس" ظاهر شده است.

همانطور که می‌دانیم چری تیگو ۹ بر روی پلتفرم T۲X ساخته شده است. براین اساس ابعاد آن باید ۴۷۸۰x۱۹۲۰ x ۱۷۰۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۸۰۰ میلی متر باشد و به صورت ۵ یا ۷ نفره عرضه می‌شود.

رونمایی از خودروی چری تیگو ۹ +عکس

به احتمال زیاد، تیگو ۹ با ظرفیت ۵ نفر فقط به صورت دیفرانسیل جلو و با یک موتور ۲ لیتری ICE با توان ۲۵۴ اسب بخار و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. نسخه ۷ سرنشین چری تیگو ۹ با همان پیشرانه ولی به صورت سیستم چهار چرخ محرک و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد

پیش بینی می‌شود که چری تیگو ۹ در چین در حدود ۲۰۰ هزار یوان یا یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شود.

رونمایی از خودروی چری تیگو ۹ +عکس

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    قیمت چند 50 میلیون!؟
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    کپی دقیق از ولوو xc90
    • GB ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      1 0
      خیر عزیز. کپی رینجروور هست.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    این خودروها از همون کشوری هست که پول نفت بلوکه شد و نداد و صنعت خودروسازیش پیشرفت کرد و الان میره عربستان سه تا جزیره ایران را میده به عربها!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    چینم به ایران خیانت کرد بهتر انقد از چینم تعریف نکنید هیچ کس به فکر ما نیست کس نخارد پشت من
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    سیر تحول یه خودروساز چینی رو ببینید تیگو 5-7-8 و اینم از تیگو 9 سیر تحول خودروسازان ایرانی رو هم ببینید پارس مدل 80 رو با پارس مدل 1401 مقایسه کنید هیچ تغییری نیست جز ایینکه کیفیت متریال داخل ش به شدت افت کرده
  • کارمند ساده IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    برای این خودرو مزخرف که این روزها خیانت سرانشان کاملا مشهود است و هیچ استاندارد یک چهار چرخ متحرک را ندارد و بدلیل عدم ورود خودروهای خوب ؛ باید رونما هم بدهیم ؛ چقدر لازم است ارز دیجتیال و یا ارز جهانگیری و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس