کد خبر 1444377
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
۲ بازیکن آبی علیه نتیجه استقلال در دربی/ تماس های مشکوک با بازیکنان قبل از بازی با پرسپولیس

یکی، دو بازیکن استقلال هستند که هر روز با هم‌تیمی‌های خود تماس می‌گیرند و به آنها توصیه می‌کنند که اگر باشگاه نتواند طبق وعده‌ای که داده مطالبات را پرداخت کند، از حضور در تمرینات امتناع کنند.

به گزارش مشرق، آن روز که بازیکنان استقلال اعتصاب کردند و حاضر به انجام تمرین نبودند، مدیرعامل این باشگاه در محل تمرین حاضر شد و ضمن گفت‌وگو با ساپینتو و شاگردان به آنها وعده داد مشکلات در هفته‌های آتی پیگیری شود. در این ایام که مدیران باشگاه استقلال به‌دلیل تعهدات سنگینی که از سوی مدیران سابق ایجاد شده و تکلیف بسیاری از بودجه‌هایی که به باشگاه آمده روشن نشده است، در حال تلاش برای تأمین منابع مالی لازم برای پرداخت به بازیکنان هستند، تحرکاتی داخل تیم انجام شده و برخی بازیکنان که پول‌های قابل توجهی در ابتدای فصل از مدیران سابق دریافت کرده‌اند، در حال مقدمه چینی برای یک اعتصاب تازه هستند!

این ماجرا در حالی آینده تیم را به مخاطره می‌اندازد که ساپینتو در روز حضور فتح‌الله‌زاده در محل تمرین استقلال به بازیکنانش تأکید کرد که تحت هیچ شرایطی مسائل مالی نباید به ماهیت نتیجه‌گیری تیم لطمه‌ای وارد کند اما یکی، دو بازیکن هستند که هر روز با هم‌تیمی‌های خود تماس می‌گیرند و به آنها توصیه می‌کنند که اگر باشگاه نتواند طبق وعده‌ای که داده مطالبات را پرداخت کند، از حضور در تمرینات امتناع کنند.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان تقریبی پایان لیگ و وضعیت حضور تماشاگران در دربی

البته در این میان بسیاری از بازیکنان که نتایج تیم برای‌شان اهمیت بسیاری دارد، در صحبت‌هایی که با این دو بازیکن داشتند، نسبت به اعتصاب دوباره ابراز بی‌میلی کرده و براین باورند در شرایطی که دربی نزدیک است نباید چنین رفتاری انجام دهند اما هسته‌های اصلی طراحی «تحریم» دوباره بر تمرین تأکید دارند که با وجود نزدیکی به دربی باید این کار انجام شود و تیم به سمت اعتصاب و تحریم تمرین پیش برود تا خبرش در رسانه‌ها درج شده و مدیران تحت فشار قرار بگیرند تا شاید پول جور شود.

۲ بازیکن آبی علیه نتیجه استقلال در دربی/ تماس های مشکوک با بازیکنان قبل از بازی با پرسپولیس

در پرسپولیس هم مشکلات مالی وجود دارد و بازیکنان این تیم ۳ روز از حضور در تمرینات سر باز زدند اما با توجه به اینکه دربی نزدیک است، بازیکنان این تیم با هم متحد شده‌اند تا دست‌کم در آستانه این بازی فضای این باشگاه به سمت حاشیه‌های خودساخته نرود و اوضاع آرام باشد اما در کانون استقلال یکی، دو بازیکن در تلاشند که تیم را در آستانه دربی به این سمت سوق دهند و در برنامه آماده‌سازی استقلال اخلال ایجاد کنند.

بدون شک چنین روشی در آستانه دربی جواب نخواهد داد و بازیکنان استقلال باید حواس‌شان به بازی مهم با پرسپولیس باشد تا بهترین نتیجه ممکن را در این بازی به دست آورند. پیروزی در دربی استقلال را به صدر جدول سوق خواهد داد و هر نتیجه دیگری منجر به بازماندن آبی‌ها از رسیدن به صدر جدول خواهد شد.

البته مدیران باشگاه استقلال ممکن است در همین روزهای آتی مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کنند تا فعلاً سایه تهدید به تمرین نکردن از باشگاه رخت بربندد اما ممکن است به‌دلیل مشکلات و موانعی که وجود دارد اقدامات مالی قدری به درازا بکشد و باشگاه استقلال برخلاف وعده‌ای که داده نتواند مبالغ درخواستی به بازیکنان را جفت و جور کند.

شاید اگر در ابتدای فصل عقد قرارداد با برخی بازیکنان به لحاظ مالی متعادل می‌شد و برخی دستمزدها به یکباره دو برابر نمی‌شد، مدیران کنونی باشگاه استقلال می‌توانستند با دشواری کمتری بدهی به بازیکنان را جبران کنند اما این مسأله سد بزرگی در مقابل مدیران باشگاه استقلال شده تا نتوانند در این برهه مبالغ درخواستی بازیکنان را تأمین کنند. مدیران استقلال با مصایب دیگری هم مواجه‌اند و علاوه بر مسائل مالی داخلی، بدهی به خارجی‌ها هم وجود دارد که این مهم‌تر از پرداخت بدهی بازیکنان است و اگر تکلیف بدهکاری به استراماچونی و میلیچ مشخص نشود، استقلال از نقل و انتقالات نیم فصل نیز محروم خواهد ماند.

شاید بازیکنانی که پشت تحریک هم‌تیمی‌های خود قرار دارند یادشان رفته باشگاه استقلال در سال‌های اخیر با وجود عمق مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کرده، اما در هر شرایطی درنهایت مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کرده است که این گونه در تلاشند همه مجموعه تیم را به تحریم دوباره تمرینات دعوت کنند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    استقلال زیر پرسپولیسه
    • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 1
      جاسوسانی مثل تو باعث اختلاف بین بازیکنان می شوند.زمان فرهاد خان مجیدی همین منافق بازی ها را لنگی ها در آوردن اما مکتب و مرام استقلالی نشان داد با توکل به خدا و غیرت وتعصب و بدور از حاشیه ها قهرمان لیگ برتر شدند و امسال هم اگر ناداوری ها و جاسوسان بگذارند این تیم قهرمانی خود را تکرار می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس