روسیه: زلنسکی با جان مردم اوکراین و اروپا بازی می کند

سخنگوی نمایندگی روسیه در سازمان ملل تداوم گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا از سوی اوکراین و سکوت کشورهای غربی را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک مقام نمایندگی روسیه در سازمان ملل می گوید رئیس جمهور اوکراین با جان مردم کشورش و اروپا بازی می کند.

«ناتالیا کارمازینسکایا» سخنگوی نمایندگی روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین با دستور حمله به نیروگاه هسته ای زاپروژیا با جان و زندگی مردم اوکراین و اروپا بازی می‌کند.

این مقام روس روز چهارشنبه در سخنانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکید کرد که اطلاعات مربوط به این حملات در اسناد رسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد ومجمع عمومی گنجانده شده است. تهیه این اسناد اقدامی است که از سوی روسیه آغاز شده است.

کار مازیسکایا در ادامه یادآور شد که با این حال، ایالات متحده و متحدانش همچنان چشمان خود را بر روی این وضعیت بسته اند و عجله ای برای پاسخگو کردن رژیم ولادیمیر زلنسکی در این خصوص ندارند.

این مقام روس بار دیگر تاکید کرد: او به واقع زندگی کسانی که هم در اوکراین و هم در کل قاره اروپا زندگی می کنند، را به بازی گرفته است.

به گفته این مقام روس، گلوله باران ادامه دار نیروگاه هسته ای زاپروژیا از سوی نیروهای مسلح اوکراین، تهدید اصلی علیه این تاسیسات محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    پوتین باید از میان مردم دونباس و شرق اوکراین برای مبارزه با شیطان بزرگ و صهیونیزم بی الملل بسیج تشکیل دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس