کد خبر 1443670
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
سفیان آمرابات با شمشیر "ذوالفقار"

بازیکن تیم ملی مراکش تصویری جالب از خود را در حالی که شمشیر حضرت علی (ع) به نام ذوالفقار را در دست و گاوی، هافبک اسپانیا را به دوش دارد، در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی مراکش دیشب دست به کار بزرگی زد و توانست با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. مراکش برای اولین بار در تاریخ موفق به حضور در جمع هشت تیم برتر جهان شده و به‌زودی با پرتغال دیدار خواهد کرد.

سفیان آمرابات، هافبک تیم ملی مراکش بعد از پیروزی در این دیدار، تصویری ساختگی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که شمشیر معروف حضرت علی (ع) به نام ذوالفقار را در دست گرفته و گاوی، ستاره جوان اسپانیا را روی دوش خود قرار داده است.

روی شمشیر جمله "لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار" دیده می‌شود که به معنی «جوانمردی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار وجود ندارد» دیده می‌شود.

واکنش جالب بازیکن مراکش به پیروزی مقابل اسپانیا با شمشیر "ذوالفقار"

این تصویر ابتدا در صفحه شخصی فیصل رهرسال که یک بازی ملی برای مراکش انجام داده منتشر شد و سپس آمرابات آن را در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام بازنشر کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    17 2
    مراکش الان تبدیل به تیم ملی اسلام و مقاومت شده. دمشون گرم. عزت وذلت دست خداست
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    9 0
    این همه هزینه غرب تبدیل به هیج شد تو چند دقیقه یه بازی فوتبال
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    15 2
    بعد تیم ملی ما به زور سرود ملی رو خوندن و اگه هم به مرحله بعد صعود میکردن عمرا پرچم فلسطین رو میگرفتن 🤦‍♀️
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    10 0
    آقا جان عزیزانم خدا میدونید میخواد چی بگه میخواد بگه فکر نکنید اگه شما ناشکری کردید و از دین عزیز اسلام روبرگردوندید...این دین از بین میره نه این دین به عهده قومی و مردمی گذاشته میشه که بهتر و بیشتر قدرشو میدونن... و اینو میخوام بگم که ما هم ان شا الله قدر اسلام عزیز را خواهیم دانست...ناشکری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس