روزهای تلخِ ستاره فوتبال/ هواداران هم از رونالدو ناامید شدند!

روزنامه اسپانیولی زبان مارکا مدعی شد که پرتغال بدون فوق ستاره خود بهتر بازی می‌کند و این نشان از پایان راه رونالدو در تیم ملی فوتبال این کشور دارد.

به گزارش مشرق، نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر سوئیس و برد قاطع پرتغال موجب شد تا گمانه‌زنی درباره آینده این فوق ستاره به سوژه اصلی رسانه‌های جهان تبدیل شود. مارکا در گزارشی با اشاره به درخشش جانشینی رونالدو در بازی شب گذشته نوشت: پرتغال با شکست قاطعانه سوئیس ثابت کرد بدون رونالدو ترسناک‌تر است.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است: شاید برخی از تصمیم فرناندو سانتوس در نیمکت نشین کردن رونالدو ناراحت باشند اما پرتغال بدون این بازیکن قاطعانه‌ترین نتیجه خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کسب کرد و راموس ۲۱ ساله، جانشین رونالدو عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی موفق به هتریک در این بازی شد.

به نظر می‌رسد رونالدو مانند گذشته دیگر نمی‌تواند با سرعت و توانایی دریبل‌زنی‌اش خطر ایجاد کند. تیم ملی پرتغال شب گذشته در غیاب کاپیتان خود از ابتدا تا انتها بر بازی مسلط بود و فضاهای بیشتری برای استفاده در ضد حمله پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین ال‌کلاسیکو در فینال رویایی جام جهانی؟

مهاجم سابق منچستریونایتد در سن ۳۷ سالگی فاقد سرعتی است که قبلا از وی دیده می‌شد. کُندی رونالدو، روند تیمی پرتغال را نیز کُند خواهد کرد و دیگر اعضا هم مجبورند که با سرعت کمتری بازی کنند.

رونالدو که در آغاز فصل جدید فوتبال جزیره به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود اکنون از این تیم اخراج شده و باید بعد از جام جهانی به فکر تیم جدید در قاره‌های مختلف باشد. برخی از رسانه‌ها مقصد این بازیکن را النصر عربستان می‌دانند.

با استناد به آمار سایت بین‌المللی ترانسفرمارکت، کریستیانو رونالدو در ۱۹۵ بازی ملی موفق به ثبت ۱۱۸ گل شده و بهترین گلزن ملی جهان است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    ابر ستاره پرتغالی فوتبال دنیا دیگه داره به پایان بازیگریش نزدیک میشه مثل باقی ورزشکارا و فوتبالیستها، هر کس یه دوره ای تو اوج هست و بعد تموم میشه که کاملا عادی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس