کد خبر 1443411
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

مشهد همیشه شلوغ است، همیشه پر از مسافر است و تمام بلیط‌ هایش زودتر از موعد فروش می رود! اما آیا این یعنی شانس کمی برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با قیمت مناسب وجود دارد؟ پاسخ منفی است. واقعیت این است که مشهد در بسیاری از روزها و فصل‌ها خلوت‌تر و ارزان‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. شما می‌توانید با استفاده از چند تکنیک ساده بلیط هواپیما تهران مشهد را با قیمت‌های باورنکردنی بخرید. البته اگر اطلاعات کافی داشته باشید. با مطالعه این مقاله این بار ارزانتر از همیشه به مشهد سفر کنید.

ارزانترین فصل سفر به مشهد

اگر تحمل سرمای زیر صفر درجه را دارید، چمدانتان را برای زمستان ببندید. زمستان بهترین زمان سفر ارزان به مشهد محسوب می‌شود. زمستان‌های مشهد به حدی خلوت است که حتی اطراف حرم هم خبری از ترافیک نیست. از سمتی جمعیت کم گردشگرها همیشه باعث ارزانی زیاد می شود.

از همه مهم‌تر اگر دوست دارید با خیال راحت گوشه حرم بنشینید، زیارت کنید و از سکوت جادویی‌اش لذت ببرید، زمستان بهترین فصل است. البته اگر قصد دارید در فصل سرد و کم مسافر به مشهد سفر کنید، باید مراقب باشید که سفرتان با ماه رمضان یا محرم تلاقی نکند. اگرچه حال و هوای حرم در این روزها با تمام سال فرق می‌کند، اما شلوغی شهر ممکن است اذیت‌کننده باشد. پس اگر مشغول جستجو بلیط هواپیمای تهران مشهد هستید، به جز تاریخ شمسی، تاریخ قمری را هم چک کنید.

بلیط هواپیمای مشهد چه زمانی ارزان می شود

بهترین فصل سفر به مشهد

نارنجی را بیشتر دوست دارید یا سبز؟ انتخاب بهترین فصل سفر به مشهد دقیقا به همین سادگی است. اگر دلتان می‌خواهد یک شهر سرتاپا سبز و سرزنده ببینید، سفر به مشهد در بهار بهترین تجربه ممکن است. اگر عاشق تماشای برگ‌های زرد و نارنجی و راه رفتن روی برگ‌های پاییزی هستید، پاییز مشهد را از دست ندهید.

بهار و پاییز زیباترین فصل‌ های سفر به مشهد هستند. اما اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به مشهد هستید ما به شما اواخر فروردین تا خرداد را پیشنهاد می‌دهیم. در این بازه دیگر خبری از مسافران نوروزی نیست، از سمتی فصل امتحانات است و گرمای تابستان هنوز آفتابش را روی سر شهر پهن نکرده است. شهر خلوت، هوا بهاری و همه چیز برای یک سفر عالی مهیا است. علاوه بر این اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بعد از نوروز هم در خریدهایتان استفاده کنید. فراموش نکنید که اردیبهشت و خرداد ماه‌های شلوغ مشهد نیستند. این یعنی شانس خرید بلیط لحظه آخری هواپیما تهران مشهد در این ماه‌ها بالاتر می‌رود.

بلیط هواپیمای مشهد چه زمانی ارزان می شود

بلیط رفت و برگشت ارزان تر است

اگر زمان دقیق سفرتان را می‌دانید، بلیط یک طرفه نخرید. بسیاری از مسافران با تصور ارزانتر شدن قیمت، بلیط برگشت را همیشه چند روز قبل از پایان سفر می‌گیرند. اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر همین لحظه به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد هستید، بلیط رفت و برگشت را هم زمان بخرید. تکنیک بلیط رفت و برگشت حتی در گرانترین بازه های سفر بازهم به‌صرفه است.

بلیط لحظه آخری

اگر ریسک‌پذیرهستید، از آخرین تکنیک یعنی بلیط لحظه آخری استفاده کنید. البته مراقب باشید، چرا که هر بلیطی که نزدیک به زمان پرواز می‌خرید بلیط لحظه آخری نیست!خریآخر بلیط لحظه آخری در واقع یک بلیط چارتری است که تا زمان پرواز به فروش نرسیده است. آژانس‌ های هواپیمایی گاهی تمام یا بخشی از صندلی ‌های یک هواپیما را چارتر می‌کنند و آن را به قیمت دلخواه خودشان می‌فروشند. اما اگر آژانس موفق نشود تمام بلیط‌ هایش را بفروشد، مجبور می‌شود بلیط‌ های باقی‌مانده را حراج کند و شما می‌توانید بلیط را با قیمت پایین بخرید. اگر قصد دارید با بلیط لحظه آخری به مشهد بروید، چمدانتان باید آماده باشد. شما باید به محض کاهش قیمت بلیط را بخرید و به سمت فرودگاه حرکت کنید.

در نهایت فراموش نکنید که خرید بلیط در لحظات آخر همیشه انتخاب خوبی نیست و گاهی ممکن است به ضررتان تمام شود. اگر قصد دارید شانستان را امتحان کنید، بازه‌های پرسفر، تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی، برای خرید بلیط لحظه آخری تهران مشهد مناسب نیست.

بلیط هواپیمای مشهد چه زمانی ارزان می شود

ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد را از فلای تودی بخرید

اگر به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد هستید همین حالا سایت فلای تودی را باز کنید. این سایت یک نمودار قیمتی دارد که ارزانترین، متوسط و بیشترین قیمت پرواز را در بازه‌های مختلف نشان می‌دهد. انتخاب با شماست، اگر چند لحظه به این نمودار نگاه کنید به راحتی متوجه می‌شوید که ارزانترین بلیط ممکن را در چه بازه‌ای می‌توانید خریداری کنید.

مرحله بعد تعیین تاریخ دقیق سفر است. فقط باید جست‌وجوی بلیط هواپیمای تهران مشهد و رزرو هتل ارزان مشهد را در فلای تودی انجام دهید و نگاهی به تقویم قیمتی این سایت بیندازید. شما می‌توانید قیمت تمام بلیط ‌ها تا یک ماه آینده را ببینید و انتخاب کنید. حتما با خودتان فکر می‌کنید این قیمت ها ممکن است پایین بیاید. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید. فقط باید ایمیلتان را وارد کنید و گزینه اطلاع از آخرین قیمت بلیط ها را فعال کنید. حالا آخرین تغییر در قیمت بلیط ها در هر روز یا بازه‌ای که می‌خواهید برای شما ایمیل و پیامک می‌شود. بدون اینکه هرروز سایت های بلیط را چک کنید. از همه مهم‌تر اگر به هر دلیلی بخواهید بلیط را کنسل کنید می‌توانید این کار را با چند کلیک ساده در سایت انجام بدهید.

مهم نیست که چه ساعتی از شبانه‌روز باشد، مهم نیست که چه سوالی داشته باشید یا با چه مشکلی مواجه شوید، شما در هر نقطه‌ای از پروسه خرید یا کنسل کردن بلیط، می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبان این سایت به شکل ۲۴ ساعت در خدمت شماست.


** این محتوا تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس