کد خبر 1443203
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
بی ام و

اخیرا بی ام و از آخرین نسل از سری ۷ محصولات خود در سگمنت خودروهای غیر شاسی بلند رانمایی کرده است.

به گزارش مشرق، امروزه ارائه قابلیت های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی به یکی از عرصه های رقابت توقف ناپذیر در بین خودروسازان خصوصا برند های آلمانی تبدیل شده، چرا که ارائه قابلیت ها و به قول خودمان آپشن های نوین خصوصا بر بنیان هوش مصنوعی خواسته ی هر شخصی است که برای بهره مندی از آن ها و همچنین دریافت اعتبار و منزلت ویژه ای دست به خرید خودرو های آلمانی میزند و حاضر هست برای آن ها هزینه های زیادی را پرداخت کند. این مهم عمده ی خودروسازان آلمانی ،ایتالیایی و همچنین آسیایی را بر آن داشته تا در صدد گنجاندن آپشن های نوین تری در خودرو های خود بر بیایند بلکه بتواند مشتریان بیشتری را متقاعد کنند و به مرار زمان اعتبار و منزلتی مشابه خودروسازان آلمانی کسب کنند، و حتی در صدد هستند تا با ارائه قابلیت های نوین تری در سطح قیمتی پایین تر حتی توجه مشتریان آلمانی را به خود جلب کنند.

شاهکار جدید BMW +عکس


اخیرا بی ام و از آخرین نسل از سری ۷ محصولات خود در سگمنت خودروهای غیر شاسی بلند رانمایی کرده که در این مقاله قصد داریم تنها از بخش کوچکی از قابلیت های نوین و متحول گرایانه این خودرو پرده برداری کنیم که برخی از آن ها برای اولین بار در عرصه ی خودرو اتفاق می‌افتد.

شاهکار جدید BMW +عکس

آخرین نسل از سری ۷ محصولات بی ام و در دو مدل ۷۴۰ و ۷۶۰ در نسخه های بنزینی عرضه می شوند که به زودی نیز قرار است نسخه ی I۷ به عنوان نمونه ای تمام الکتریک از سری ۷ برای اولین بار به جمع آن ها بپیوندد، متاسفانه در این نسل از ۷۶۰ علی رغم نسل های پیشین بنابه استاندارد های جدید زیست محیطی و همچنین به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت دیگر خبری از پیشرانه ۱۲ سیلندر نیست و یک پیشرانه ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر جای آن را پر کرده که البته با توان ۵۳۶ اسب بخاری تقریبا دست کمی از نسل های پیشین نداشته و قادر است در مدت ۴.۱ ثانیه این مدل را در نسخه ی ۷۶۰ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

شاهکار جدید BMW +عکس

از بخش قوای فنی این دو نسخه بنزینی از سری ۷ محصولات بی ام و که بگذریم در بخش ظاهر بیرونی این یکی از متفاوت ترین نمونه هایی است که تابه حال ساخته شده و با برادر شاسی بلند خود یعنی X۷ مدل ۲۰۲۳ ظاهر یکسانی دارد که خب البته در ابتدای رونمایی انتقادهای زیادی را به همراه جلوپنجره های بسیار یزرگ به خود اختصاص داده که البته مهندسان ارشد بخش طراحی تحقیق و توسعه محصولات بی ام و توجهی به آن نشان ندادند و شاید از این پس باید به دیدن مدل های جدید تر با این امضای طراحی جدید از محصولات بی ام و عادت کنیم.

شاهکار جدید BMW +عکس

در این نسل از سری ۷ علاوه بر چراغ جلوپنجره ی بسیار بزرگ و همچنین چراغ های دو تکه ی جلویی که امروزه در طراحی بسیاری از مدل ها استفاده می شود و به نوعی دست طراحان در آن گرم شده شاهد نوع جدیدی از دستگیره های در هستیم که علاوه بر تازه‌بودن ظاهر مجللی را به نمای کناری خودرو داده اند و آن را کشیده جلوه می‌دهد.

شاهکار جدید BMW +عکس

از نمای بیرونی آخرین نسل سری ۷ که بگذریم در داخل شاهد تعبیر جدیدی از مجلل بودن به همراه ترکیبی از آخرین فناوری های روز دنیا هستیم که به همراه نور پردازی ویژه ی داخل کابین جلوه ی بسیار مجلل و همچنین شکوهمندی را به داخل کابین سری ۷ داده که بسیار متفاوت تر از نسل های قبلی است. در این نسل علاوه بر نورپردازی زنده و پویا شاهد نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی در کنار نمایشگر دیجیتال ۱۴.۶ اینچی که در مرکز قرار دارد هستیم که ترکیب آن دو بیانگر عصر نوینی از هوشمند سازی در محصولات بی ام و است، هر دوی این نمایشگرها خمیده هستند که این امر زاویه دید بسیار مناسبی را برای راننده به ارمغان می آورد.

شاهکار جدید BMW +عکس

نمایشگرهای بزرگ در کنار نورپردازی کابین و همچنین دکمه های فیزیکی که شبیه به کریستال های شفاف هستند حس بسیار تجمل گرایانه ای را به راننده و همچنین سرنشینان القا میکند که نمای بسیار زیباتری را خصوصا در شب به کابین داخلی سری ۷ می‌بخشد.

شاهکار جدید BMW +عکس

کابین عقب نیز هیچ چیز کمتری از جلو ندارد حتی درخش دستگیره های درب نیز از نمایشگر استفاده شده در ادامه با کارایی منحصر به فرد این نمایشگر ها در شخصی سازی فضای کابین عقب بیشتر آشنا خواهیم شد.

شاهکار جدید BMW +عکس

کنترل پنل های ۵.۵ اینچی جدید که بر رای دستگیره های درب عقب تعبیه گردیده امکانات بیشماری را برای شخصی سازی نرم صندلی های عقب برای سرنشینان به ارمغان می آورد و قابلیت متحول گرایانه آن ها تازه از اینجا شروع می شود.

شاهکار جدید BMW +عکس

نمیدانم آیا داشتن سینما در خودروی خودتان را تصور می‌کردید یا نه ،اما امروزه این قابلیت نوین و متحول گرایانه در آخرین نسل از سری ۷ تعبیه شده به طوری که با استفاده از کنترل پنل های مذکور در قسمت قبل میتوانید نمایشگر ۳۱ اینچی را آن هم با کیفیت ۸K به جلوی خودتان بیاورید و از تماشای شبکه های اجتماعی و آخرین فیلم های سینمایی در داخل سری ۷ لذت ببرید.

این قابلیت که برای اولین بار در مدل‌های سری ۷ و حتی برای اولین بار در صنعت خودرو ارائه میشود این ادعا را اثبات میکند که برای ثروتمندان حد و مرزی در شخصی سازی خودروی خودشان وجود ندارد و حتی در داخل خودروی خود می‌توانند با کیفیتی فراتر از تلویزیون خانه فیلم و سریال تماشا کنند و بهترین اوقات خود را با آخرین مدل سری ۷ به عنوان شاهکاری از باواریایی ها تجربه کنند.

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    14 7
    اگر در خودرو سازی سالی ده هزار میلیارد هزینه تحقیقه توسعه میشد الان خیلی پیشرفت میکردیم
    • اصغر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      14 0
      نگو عمو جون الان تصویب میشه ها صادرات که نداریم قیمتارو گرون میکنن
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      ریال یا دلار؟ بگو چکشو بنویسم. صیادی
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      15 0
      چیزی به اسم خودروسازی نداریم در اصل مونتاژکاریه برای همین تا الان یه پلتفرم بومی نداشتیم
  • مغرب نيوز قهرمان IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    8 1
    "مغرب نيوز" اين كه چيزي نيست، ما تو كشورمون ماشينهايي داريم كه ارزشش به پاي يه لاستيك اين ماشين هم نميرسه ولي ببين، يه جوري ميبرتت به عرش اعلاء كه دلت نميخواد ازش پياده بشي! جون تو راست ميگما ! اگه باور نداري زنگ بزن 118 ازشون سوال كن.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 19
    توی کشور من عربستان پر از این ماشین هاست ولی ایران همه پراید و پیکان و آردی و تیبا خخخخ
    • فرشید IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 4
      گاو شیرده مگه سوار سوار ماشین میشه شاید منظور وانت
  • CH ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 3
    ما ثروتمندان داخلی هم به این خودروها احتیاج داریم. لطفاً ورود را آزاد کنید.
    • ccc IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      اها یعنی همه چیز فقط برا شما ثروتمندان و اقازاده ها بقیه مردم سیاهی لشکرن
  • علیرضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 13
    اقایان مشرقی انتقاد داشتم. تئی این وضع گرانی و تورم که مردم نان شب ندارن بخورن شما خیلی با حال هستید که ماشین آنچنانی نشان میدهید. علم و فناوری جای خود . وضع کنونی و اخبار اینگونه درست نیست.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 8
    عمرا اگه به کویک و پراید و تیبا و ساینا ما برسه
  • مسافر زمان MY ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 3
    با خودم هم قسم شدم که تو زندگی بعدی ام از اول برای خریدش تمام تلاشم را بکنم...الان دیگه قدری دیر شده
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 9
    اما طراحی اش زشته
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    با اجازه من همون سيبو برميدارم😁
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    سگمن خودروهای غیر شاسی بلند؟!!! جان؟ این چی بود دیگه. خداییش نویسنده مقاله چقدر فکر کرد تا به این ترکیب سمی رسید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس