شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف صف خود را از تشکلهایی که امنیت را برهم می‌زنند و چارچوب نظام را رعایت نمی‌کنند جدا کرده است و حضور فعالی در پیگیری مطالبات مردم دارد.

به گزارش مشرق، امیر ابراهیم رسولی ، با اشاره به دیدار روز شنبه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با احمد وحیدی وزیر کشور، گفت: مقرر شد هرساله با حضور مقامات جلساتی ۲ روزه به همراه رؤسا و دبیران استانی شورا در تهران داشته باشیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اضافه کرد: در این جلسه هم که با محوریت اتفاقات اخیر و برخی مباحث درباره مجلس و دولت برگزار شد علاوه بر وزیر کشور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، حسین طائب مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سخنرانی کردند و دیداری هم با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نهاد ریاست‌جمهوری انجام گرفت.

رسولی ادامه داد: اتفاق خوب دیگر تشکیل بدنه مردمی شورای ائتلاف در استان‌ها بود. رؤسا و دبیران استانی شورای ائتلاف در این نشست با روسای قوا دیدار کرده و مسائل خود را مطرح کردند. رئیس جمهور هم با اینکه از سفر سنندج بازگشته بود ۲ ساعت صحبت کرد.

وی بیان کرد: در این همایش دو روزه تلاش کردیم دفاتر استانی شورای ائتلاف درباره اتفاقات اخیر کشور به‌روز شود و در جریان امور قرار بگیرد تا بتواند در استان‌ها فعالیت سیاسی و تشکیلاتی خود را انجام دهند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به زمان باقی‌مانده تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم بود که به لحاظ تشکیلاتی انسجام مجددی اتفاق بیفتد و ائتلاف بتواند ساختار خود را در استان‌ها تقویت کند. به همین دلیل بخشی از این جلسات مربوط به کارهای تشکیلاتی بود.

رسولی درباره مواضع شورای ائتلاف در حوادث اخیر کشور تأکید کرد: همه طیف‌های حاضر در شورای ائتلاف، در تمامی تجمعاتی که در محکومیت اغتشاشات اخیر، بیانیه صادر کرده و در تمامی جلسات پیگیر اعتراضات و مطالبات مردم بوده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف صف خود را از احزابی که امنیت و ارزش‌ها را برهم می‌زنند و چارچوب نظام را رعایت نمی‌کنند جدا کرده است و حضور فعالی در پیگیری مطالبات مردم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 2
    آقای شورای ائتلاف اسلامی
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    مردم ایران باتوجه به اینکه درتمام(جامعه، حضوردارند،متوجه شدند و درانتظارشکست سکوت مسئولین، هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس