کد خبر 1442678
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
شکست فولاد در دیداری تدارکاتی در امارات

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی در امارات برابر شارجه این کشور شکست خورد.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد که اردوی خود را در شهر دبی برپا کرده‌ است، از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (یکشنبه - به وقت محلی) در دیداری دوستانه به مصاف شارجه امارات رفت. این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی شارجه برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. تک گل تیم شارجه روی اشتباه و گل به خودی بازیکن فولاد در دقیقه ۸۲ به ثمر رسید.

تیم فولاد ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و خود را برای حضور پرقدرت در این مسابقات که بهمن ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند. جواد نکونام سرمربی فولاد در این دیدار از تمامی بازیکنان حاضر در اردو استفاده کرد تا همه شاگردانش در شرایطی مسابقه قرار بگیرند.

گفتنی است شهاب گردان، آیاندا پاتوسی و اشکان دژاگه غایبان این اردوی فولاد هستند. وریا غفوری‌ نیز به دلیل دیر اضافه شدن به اردو در دیدار امروز مورد استفاده قرار نگرفت. مجید علی‌یاری و وحید حیدریه هم زیر نظر کادر پزشکی برای ادامه مسابقات آماده شدند.

در تیم شارجه ستاره‌های گرانقیمتی چون پابلو الکاسر، پیانیچ، مانولاس، کامارا، دیوپ، ملونی، پریرا، گوستاوو و کایو به میدان رفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس