کد خبر 1442628
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

موفقیت بعد از 30 سالگی شاید کمی برایتان سخت باشد. چرا که اغلب مردم جامعه ایران فکر می‌کنند باید از سن 18 سالگی برای موفقیت تلاش کنید و در سن 30 سالگی به آنچه که می‌خواهید برسید. اما وقتی زندگی آدم‌ها مشهور دنیا را بررسی می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که سن نمی‌تواند مانعی برای موفقیت در کسب و کار و دستیابی به آرزوها باشد. محصولی که من را به ثروت رساند چرم می باشد که بسیار پر سود و پر رونق است.

چرم مبلی گاوی

می توان در رابطه با مشخصات چرم مبلی گاوی ضخیم به دوام بالایی که دارد اشاره کرد و از ویژگی های دیگر آن برش راحت و آسان آن است.

چرم مصنوعی را در طرح های مختلفی مثل: پوست مار، پوست کروکدیل و طرح سنگی تولید می کنند که برای تولیدات آنها به فشار و حرارت زیادی نیاز است.

همچنین برخی دیگر از انواع این محصول به صورت اکلیلی تولید می شود که درخشندگی خاصی دارد و آن را با تنوع رنگ بالا تولید می کنند که مناسب با هر سلیقه ای است.

از دیگر انواع چرم مصنوعی ضخیم می توان به نوع منفذ دار آن اشاره کرد که در ترکیبات ساخت آنها از پلی استر و پلی اورتان استفاده می شود.

بعد از سی سالگی به درآمد رویاییم رسیدم

چرم طبیعی

قیمت چرم طبیعی برای کاپشن با توجه به نوع مردانه و زنانه متفاوت است و استفاده از چرم برای کاپشن به آن جلوه زیبایی می دهد و امروزه تولیدات آن رواج زیادی پیدا کرده است.

از رایج ترین کاربرد چرم می توان به استفاده کردن از چرم طبیعی برای کاپشن اشاره کرد این کاپشن استایل افراد را جذاب تر می کند و شما می توانید آن را در رنگ های مختلفی که دارد ست کنید.

از چرم طبیعی به این دلیل برای کاپشن استفاده می شود که از ماندگاری و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد.

کاپشن چرم مانند دیگر کاپشن ها از زیپ، جیب و دکمه تشکیل شده است که از رنگ هایی مانند: آبی، عسلی، مشکی، قهوه ای و غیره تشکیل شده است که بیشترین استفاده از رنگ مشکی و قهوه ای آن می باشد.

چرم طبیعی که برای کاپشن استفاده می شود باید نگهداری شود که شما می توانید برای نگهداری کردن از این محصول از واکس استفاده کنید تا بتوانید زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

بعد از سی سالگی به درآمد رویاییم رسیدم

چرم خام گوسفندی

یکی از مشخصات چرم خام گوسفندی بوی آن است می توان آن را از مصنوعی و خام تشخیص داد. چرم خام گوسفندی نسبت به چرم خام گاوی ضعیف تر بوده؛ چون تراکم کمتری دارد.

چرم خام گوسفندی چون تراکم کمتری دارد در مقابل سایش و ضربه و... عمر کمتری دارد.

این نوع از چرم در رنگ های خام و مصنوعی به فروش می رسد و ملایمت و نرمی خاصی در خود دارد.

چرم گوسفندی بسیار مناسب برای استفاده در تابستان و زمستان دارد چراکه در زمستان حالت گرمایی و در تابستان حالت خنکی دارد.

چرم گوسفندی بعد از دباغی شدن به چهار نوع تبدیل میشود که چرم اشبالت، چرم ورنی، چرم هورس و چرم فلوتر نام دارد.

بعد از سی سالگی به درآمد رویاییم رسیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس